• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne 3 Uluslararası ödül birden
Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne 3 Uluslararası ödül birden

Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne 3 Uluslararası ödül birden

ICT Media ICT Media
24 Haziran 2022 00:00
Paylaş

Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 17. ContactCenterWorld Ödülleri’nde bölge finallerinde 3 ödül birden aldı. Şirket “En İyi Teknoloji Yeniliği (İç Çözüm)” dalında Altın, “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En İyi Satış Kampanyası” dallarında ise Gümüş ödülün sahibi oldu.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Şirket, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld’ün 17’nci kez düzenlediği ödül programında EMEA (Avrupa, Ortadoğu, Afrika) bölge finallerinde 3 ödül birden aldı. 80’i aşkın ülkeden 2 binden fazla katılımcının yarıştığı organizasyonda Vodafone Türkiye “En İyi Teknoloji Yeniliği (İç Çözüm)” dalında Altın, “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En İyi Satış Kampanyası” dallarında ise Gümüş ödülün sahibi oldu.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi:

“Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle çalışmaya devam ediyoruz. Dijitalleşen ve dijitalleştiren yetkin müşteri danışmanlarımız ile müşterilerimize ihtiyaçları doğrultusunda 7/24 dijitalden ve çağrı merkezlerinden katma değerli hizmet sunuyoruz. Müşteri deneyiminde fayda yaratmaya devam eden başarılı uygulamalarımızın sonucunda çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden ContactCenterWorld’ün EMEA bölge finallerinde 3 ödül birden almanın mutluluğunu yaşıyoruz. Müşterilerimizle her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik ederek güvenilir yol arkadaşları olmayı sürdüreceğiz.”

Dijital projeler ödül getirdi

Vodafone Türkiye’nin “En İyi Teknoloji Yeniliği (İç Çözüm)” dalında Altın ödül kazanan projeleri “Zeus Portal” ve “Tobicim”, şirketin Müşteri Hizmetleri Sistem İyileştirme ekibinin daha iyi hizmet sunabilmek için geliştirdiği dijital araçlar arasında yer alıyor. Vodafone Türkiye müşteri temsilcileri, “Zeus Portal” ile performans değerlerini, hedeflerini ve gelişim ihtiyaçlarını dijital platform üzerinden takip ederken; müşterilerden gelen talep, bilgi ve şikâyetlerde dijital asistan “Tobicim”e sorarak hızlı ve güvenli bir şekilde çağrıları karşılayabiliyor.

Vodafone Türkiye, Müşteri Hizmetleri Bireysel Operasyon Yönetimi ekibinin Yapay Zekâ destekli, özelleştirilmiş çalışan motivasyonu ve hizmet standartlarındaki en iyi uygulama planlarıyla NPS, FCR ve FOC üzerinde elde ettiği olumlu etkilerle “En İyi Müşteri Hizmetleri” dalında Gümüş ödül kazandı. Müşteri Hizmetleri Satış Yönetimi ekibinin satış odaklı kültürü desteklemek üzere geliştirdiği, Yapay Zekâ destekli çağrı yönlendirme projesi “Fırsatım” ile de “En İyi Satış Kampanyası” dalında Gümüş ödülün sahibi oldu.

Paylaş
Vodafone Türkiye 17. ContactCenterWorld Ödülleri Levent Gemici teknoloji gündemi bilişim gündemi teknoloji haberleri bilişim haberleri

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Odine yılın ilk yarısında gelirlerini yüzde 27,7 artırdı
Odine yılın ilk yarısında gelirlerini yüzde 27,7 artırdı
20 Ağustos 2025 12:48
Vodafone Business, SD-WAN & SD-LAN ile Akıllı ve Kesintisiz Ağ Deneyimi
Vodafone Business, SD-WAN & SD-LAN ile Akıllı ve Kesintisiz Ağ Deneyimi
19 Ağustos 2025 12:06
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç:  “5G’de de akla gelen ilk operatör Turkcell olacak”
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç: “5G’de de akla gelen ilk operatör Turkcell olacak”
18 Ağustos 2025 14:57
Türk Telekom’dan mobilde tarihi rekor:  12 ayda 2,5 milyon yeni faturalı abone
Türk Telekom’dan mobilde tarihi rekor: 12 ayda 2,5 milyon yeni faturalı abone
18 Ağustos 2025 14:54
Turkcell'den abone rekoru: 5,5 yılın zirvesi
Turkcell'den abone rekoru: 5,5 yılın zirvesi
14 Ağustos 2025 14:51
Vodafone, 5G sahalarında yapay zeka ile %17 enerji tasarrufu sağladı
Vodafone, 5G sahalarında yapay zeka ile %17 enerji tasarrufu sağladı
14 Ağustos 2025 14:29
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.