• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ContactCenterWorld'de 3 ödül birden
Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ContactCenterWorld'de 3 ödül birden

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ContactCenterWorld'de 3 ödül birden

ICT Media ICT Media
18 Ekim 2021 00:00
Paylaş

Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 16. ContactCenterWorld EMEA Bölge Ödülleri’nden toplam 3 ödülle döndü. Vodafone Türkiye “En İyi Müşteri Hizmeti”, “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Kurumiçi Çözüm” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Canlı Destek Çözümü” kategorilerinde birincilik ödülüne layık görüldü. 

Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld’ün bu yıl 16’ncısını düzenlediği EMEA (Avrupa, Ortadoğu, Afrika) bölge finallerinde 3 ödül birden aldı. Toplam 80 ülkeden 2 binden fazla başvurunun yarıştığı organizasyonda Vodafone Türkiye, “En İyi Müşteri Hizmeti”, “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Kurumiçi Çözüm” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Canlı Destek Çözümü” kategorilerinde birincilik ödülüne layık görüldü. Vodafone Türkiye böylece Ocak 2022’de düzenlenecek dünya finallerine katılma hakkı elde etmiş oldu.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi:

“Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Değer odaklı yaklaşımımız sayesinde müşterilerimiz temas ettiği her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşarken, Vodafone ürün ve hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanıyor. Bu yaklaşım sayesinde, müşteri hizmetlerimizden faydalanan müşteri sayısı 5 katına yükseldi. İlk seferde müşterilerin ihtiyaçlarını karşılama oranı en yüksek orana ulaştı. Müşterilerimizin bu hizmeti tavsiye etme oranı 2 katına yükseldi. Turnover oranımız ise 20 puan azaldı. Başarılı uygulamalarımız bize bir kez daha ödül getirdi. Çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden ContactCenterWorld’de 3 birincilik birden almaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz. Uluslararası düzeyde takdir gören başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz.”   

Yenilikçi projeler ödül getirdi

Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, “En İyi Müşteri Hizmeti” kategorisinde, en iyi müşteri hizmetleri uygulamaları ile; “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Kurumiçi Çözüm” kategorisinde, müşteri temsilcilerinin çağrı merkezine gelen çağrılarda farklı talepler için kullandıkları ekranları basitleştirmeyi ve bunları tek bir arayüzde birleştirmeyi sağlayan ZEUS projesiyle; “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Canlı Destek Çözümü” kategorisinde, müşterinin dijitaldeki deneyiminin devamını sağlayan ve proaktif çözümler üreten Live Chat projesiyle ödüle layık görüldü.  

Paylaş
Vodafone CONTACTCENTERWORLD Emre Ergun teknoloji gündemi bilişim gündemi teknoloji haberleri bilişim haberleri

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Vodafone Business, yeni nesil bağlantı çözümüyle Avon'un ağ trafiğini yönetecek
Vodafone Business, yeni nesil bağlantı çözümüyle Avon'un ağ trafiğini yönetecek
10 Mayıs 2025 15:03
Türk Telekom’dan mobilde tarihi başarı: 2025’e rekorlarla giriş yaptı
Türk Telekom’dan mobilde tarihi başarı: 2025’e rekorlarla giriş yaptı
8 Mayıs 2025 15:30
Vodafone Business, Tech Connect 2025’te Yeni Nesil Dijital Çözümlerini Tanıttı
Vodafone Business, Tech Connect 2025’te Yeni Nesil Dijital Çözümlerini Tanıttı
29 Nisan 2025 10:52
Vodafone’dan 16 Yaş Altı Çocuklara Güvenli ve Avantajlı Dijital Başlangıç
Vodafone’dan 16 Yaş Altı Çocuklara Güvenli ve Avantajlı Dijital Başlangıç
23 Nisan 2025 15:27
Vodafone'dan 5G öncesi sektörde yapısal reform çağrısı
Vodafone'dan 5G öncesi sektörde yapısal reform çağrısı
18 Nisan 2025 13:04
 ‘Dijitalde Hayat Kolay’ Projesi Yeni Döneminde 15 Bin Kadına Ulaşmayı Hedefliyor
 ‘Dijitalde Hayat Kolay’ Projesi Yeni Döneminde 15 Bin Kadına Ulaşmayı Hedefliyor
17 Nisan 2025 12:14
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.