• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ContactCenterWorld'de 3 ödül birden
Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ContactCenterWorld'de 3 ödül birden

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ContactCenterWorld'de 3 ödül birden

ICT Media ICT Media
18 Ekim 2021 00:00
Paylaş

Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 16. ContactCenterWorld EMEA Bölge Ödülleri’nden toplam 3 ödülle döndü. Vodafone Türkiye “En İyi Müşteri Hizmeti”, “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Kurumiçi Çözüm” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Canlı Destek Çözümü” kategorilerinde birincilik ödülüne layık görüldü. 

Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld’ün bu yıl 16’ncısını düzenlediği EMEA (Avrupa, Ortadoğu, Afrika) bölge finallerinde 3 ödül birden aldı. Toplam 80 ülkeden 2 binden fazla başvurunun yarıştığı organizasyonda Vodafone Türkiye, “En İyi Müşteri Hizmeti”, “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Kurumiçi Çözüm” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Canlı Destek Çözümü” kategorilerinde birincilik ödülüne layık görüldü. Vodafone Türkiye böylece Ocak 2022’de düzenlenecek dünya finallerine katılma hakkı elde etmiş oldu.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi:

“Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Değer odaklı yaklaşımımız sayesinde müşterilerimiz temas ettiği her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşarken, Vodafone ürün ve hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanıyor. Bu yaklaşım sayesinde, müşteri hizmetlerimizden faydalanan müşteri sayısı 5 katına yükseldi. İlk seferde müşterilerin ihtiyaçlarını karşılama oranı en yüksek orana ulaştı. Müşterilerimizin bu hizmeti tavsiye etme oranı 2 katına yükseldi. Turnover oranımız ise 20 puan azaldı. Başarılı uygulamalarımız bize bir kez daha ödül getirdi. Çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden ContactCenterWorld’de 3 birincilik birden almaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz. Uluslararası düzeyde takdir gören başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz.”   

Yenilikçi projeler ödül getirdi

Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, “En İyi Müşteri Hizmeti” kategorisinde, en iyi müşteri hizmetleri uygulamaları ile; “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Kurumiçi Çözüm” kategorisinde, müşteri temsilcilerinin çağrı merkezine gelen çağrılarda farklı talepler için kullandıkları ekranları basitleştirmeyi ve bunları tek bir arayüzde birleştirmeyi sağlayan ZEUS projesiyle; “En İyi Teknoloji İnovasyonu – Canlı Destek Çözümü” kategorisinde, müşterinin dijitaldeki deneyiminin devamını sağlayan ve proaktif çözümler üreten Live Chat projesiyle ödüle layık görüldü.  

Paylaş
Vodafone CONTACTCENTERWORLD Emre Ergun teknoloji gündemi bilişim gündemi teknoloji haberleri bilişim haberleri

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
27 Haziran 2025 15:22
Turkcell ve Samsung, 5G iş birliğini büyütüyor
Turkcell ve Samsung, 5G iş birliğini büyütüyor
27 Haziran 2025 15:20
Türk Telekom Siber Güvenlik Kampı altıncı dönem başvuruları açıldı
Türk Telekom Siber Güvenlik Kampı altıncı dönem başvuruları açıldı
27 Haziran 2025 15:17
Turkcell, Beko ve Ericsson'dan yapay zekâyı 5G ile buluşturan Ar-Ge projesi
Turkcell, Beko ve Ericsson'dan yapay zekâyı 5G ile buluşturan Ar-Ge projesi
27 Haziran 2025 15:02
Milli Ağ Teknolojisi SD-WAN, NATO Tatbikatında Üstün Performansla Dikkat Çekti : ULAK Haberleşme’den Uluslararası Başarı
Milli Ağ Teknolojisi SD-WAN, NATO Tatbikatında Üstün Performansla Dikkat Çekti : ULAK Haberleşme’den Uluslararası Başarı
26 Haziran 2025 14:47
Ev İnternetinde Yeni Dönem: Vodafone'dan Tüm Kullanıcılara Yapay Zeka Destekli “Wi-Fi Asistanı
Ev İnternetinde Yeni Dönem: Vodafone'dan Tüm Kullanıcılara Yapay Zeka Destekli “Wi-Fi Asistanı"
25 Haziran 2025 17:52
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.