
Müşterilerine en iyi dijital deneyimi yaşatmayı hedefleyen Vodafone, mobil şebeke yatırımlarında yeni nesil teknolojilerden yararlanıyor. Müşterilerine ait anonimleştirilmiş mobil deneyim verilerini kullanarak, müşteri ihtiyacını merkeze alan Makine Öğrenmesi ve Yapay Zekâ algoritmalarıyla işleyen Vodafone, bu strateji sayesinde, deneyimin iyileştirilmesi gereken noktalardaki müşterilerine %10 daha fazla oranda ulaşabiliyor.
Thibaud Rerolle: “Müşterilerimizi odağa alarak yatırımlarımızı yönlendiriyoruz”
Müşterilerine en iyi deneyimi sunma amacıyla çalıştıklarını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Thibaud Rerolle, şunları söyledi:
“Vodafone olarak, yeni nesil bağlantı ve dijital servisler şirketi olma hedefimiz doğrultusunda, müşteri ihtiyacını anlayan teknolojilerle en verimli şekilde yatırımlarımızı yönetmeye devam ediyoruz. Müşterilerimizin hangi servise ne zaman ve ne kadar ihtiyacı olduğunu Yapay Zekâ ve Makine Öğrenmesi teknolojilerini kullanarak daha iyi analiz edebiliyoruz. Mobil şebekemizde yatırım önceliklendirmemizi de bu teknolojilerle güncelledik. Böylece, müşteri beklentilerini hangi çözümlerle karşılayabileceğimizi ve ne zaman karşılamamız gerektiğini daha doğru belirleyerek kesintisiz bağlantı deneyimi sunabiliyoruz. Bu stratejiyle müşteri deneyimine odaklanarak, abonelerimizin ihtiyaçlarının daha doğru tespit edilmesi ile birlikte müşterilere artık %10 daha fazla ulaşabilir hale geldik. Vodafone olarak, mevcut yatırım stratejimizi geliştirirken dijitalleşme yolunda yeni teknolojileri uygulamaya devam edeceğiz.”