• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Vodafone’un sadakat platformu 25 milyon kullanıcıyı aştı
Vodafone’un sadakat platformu 25 milyon kullanıcıyı aştı

Vodafone’un sadakat platformu 25 milyon kullanıcıyı aştı

ICT Media ICT Media
6 Kasım 2024 15:37
Paylaş

Vodafone’un geliştirdiği Vodafone Happy global, aktif kullanıldığı 7 ülkede toplam 25 milyon dijital kullanıcıyı aştı.

Vodafone, ülkedeki başarılı uygulamalarını yurtdışına ihraç etmeyi sürdürüyor. Vodafone’un geliştirdiği ve bugün Türkiye dahil 7 Vodafone ülkesinde kullanılan Vodafone Happy global sadakat platformunun dijital kullanıcı sayısı 25 milyonu aştı. Mayıs 2022’de Portekiz implementasyonuyla başlayan, ardından Almanya, Romanya, Türkiye, İspanya, İtalya ve İrlanda pazarlarında aktif hale gelen Vodafone Happy, yıl sonu itibarıyla Çek Cumhuriyeti’nde de hizmet verebilmek üzere çalışmalarına devam ediyor.

Vodafone Happy bir sadakat platformu

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ayşegül Arıcan Şeker, şunları kaydetti: 

“Vodafone Türkiye’deki sadakat platformumuzu daha kapsamlı hale getirerek bu ürünü Vodafone Happy markasıyla uluslararası pazarlara sunmaya başladık. Türk mühendislerimizin geliştirdiği bu platform, Avrupa’daki üçüncü parti çözüm alternatifleriyle karşılaştırıldığında esneklik, teknoloji trendlerine uygunluk ve dijital verimlilik açısından öne çıktı. Bu nedenle, Vodafone Happy platformunu diğer Vodafone ülkelerinde de ‘en iyi uygulama’ olarak yaygınlaştırmaya başladık.”

Şu anda Türkiye dahil 7 Vodafone ülkesinde aktif kullanıcıları olduğunu söyleyen Arıcan Şeker, yıl sonuna kadar bu sayıyı 8 pazara çıkarmayı ve portföylerine partner pazarları da ekleyerek büyümeyi hedeflediklerini belirtti.

Vodafone Happy’nin müşterilerine hem global hem de yerel markalarla indirimler sunan ve onları kişiselleştirilmiş fırsatlarla buluşturan bir sadakat platformu olduğunu söyleyen Arıcan Şeker, “Bu platform, aktif olduğumuz her pazarda müşteri memnuniyetini artırırken, işbirliği yaptığımız markalar ve iş ortaklarımız için yeni iş fırsatları yaratıyor ve Vodafone için ana gelir kalemleri dışında yeni iş modelleri sunuyor. Ayrıca, Vodafone’un teknoloji ve platform şirketi olma stratejisine de önemli katkı sağlayan bir girişim.” ifadelerini kullandı.

Yenilikçi yazılım geliştirme süreçleri dijital verimlilik sağlıyor

Vodafone’un yenilikçi yazılım geliştirme yaklaşımları ve çevik çalışma kültürü, şirketin teknoloji vizyonuna büyük katkı sağlıyor. Yeni fikirlerin hızla hayata geçmesi için geliştirilen çözümlerde yeniden kullanılabilirlik esas alınarak etkin kaynak kullanımı ve dijital verimlilik sağlanıyor. Katılımcı ve kapsayıcı iş ortamı sayesinde paydaşlarıyla sürekli iletişim halinde olan Vodafone, her aşamada onların katkılarıyla fikirler geliştirip bunları projelere dahil ediyor. Vodafone Happy gibi birçok ürün ve projede de benzer süreçlerle Türkiye’den liderlik ediyor.

Farklı ülkelerden insanlarla çalışma fırsatı

Vodafone Türkiye’de tüm çalışanlara farklı ülkelerden kişilerle ekipler halinde çalışma imkânı sunuluyor. Bu ekipler, hedef ve iş önceliklerini gruptaki yöneticilerden alıyor ve işlerini buna göre planlıyor. Dijital Ürün Yönetimi ve Teknoloji’den Finans Operasyonları’na, Satınalma’dan İç Denetim’e kadar pek çok ekip bu düzende çalışıyor. Bu sayede, hem bilgi paylaşımı ve öğrenme artıyor, hem de pek çok farklı kültürle çalışma imkânı sağlanıyor. Günlük akışlarında farklı ülkelerden insanlarla bir araya gelen bu ekiplerin iş çıktıları Türkiye’ye ve farklı ülkelere hizmet ediyor. Vodafone Türkiye çalışanı olarak hayatlarına devam etseler de tamamen global bir deneyimin parçası oluyorlar.

Çalışanlarına global deneyim kazandırıyor

Vodafone’da çalışanların global deneyim kazanmasına önem veriliyor. Bu yönde hayata geçirilen program ve inisiyatiflerle çalışanların yurtdışında kariyer yapmasına destek olunuyor. Özellikle Türkiye’den yurtdışına giden çalışanların ülkeye ve şirkete sağladığı en büyük avantaj temsiliyet oluyor. Bu çalışanlar, temsil ettiği kültür ve gösterdiği örnek davranışlar sayesinde gerek ülkenin gerekse şirketin daha fazla cazibe merkezi olmasını sağlıyor. Diğer yandan, global fırsatlar sayesinde Vodafone Türkiye de yetenek kazanımı anlamında avantajlı bir konumda oluyor. Global yetenek hareketleri, ülkeler arasındaki işbirliklerini kuvvetlendirip iyi örneklerin karşılıklı olarak paylaşılmasına büyük ölçüde destek sağlıyor.

Paylaş
Vodafone Vodafone Happy Ayşegül Arıcan Şeker

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Odine yılın ilk yarısında gelirlerini yüzde 27,7 artırdı
Odine yılın ilk yarısında gelirlerini yüzde 27,7 artırdı
20 Ağustos 2025 12:48
Vodafone Business, SD-WAN & SD-LAN ile Akıllı ve Kesintisiz Ağ Deneyimi
Vodafone Business, SD-WAN & SD-LAN ile Akıllı ve Kesintisiz Ağ Deneyimi
19 Ağustos 2025 12:06
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç:  “5G’de de akla gelen ilk operatör Turkcell olacak”
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç: “5G’de de akla gelen ilk operatör Turkcell olacak”
18 Ağustos 2025 14:57
Türk Telekom’dan mobilde tarihi rekor:  12 ayda 2,5 milyon yeni faturalı abone
Türk Telekom’dan mobilde tarihi rekor: 12 ayda 2,5 milyon yeni faturalı abone
18 Ağustos 2025 14:54
Turkcell'den abone rekoru: 5,5 yılın zirvesi
Turkcell'den abone rekoru: 5,5 yılın zirvesi
14 Ağustos 2025 14:51
Vodafone, 5G sahalarında yapay zeka ile %17 enerji tasarrufu sağladı
Vodafone, 5G sahalarında yapay zeka ile %17 enerji tasarrufu sağladı
14 Ağustos 2025 14:29
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.