• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Kariyer
  3. Winfluencer 2,5 milyon TL Yatırım Aldı
Winfluencer 2,5 milyon TL Yatırım Aldı

Winfluencer 2,5 milyon TL Yatırım Aldı

ICT Media ICT Media
12 Aralık 2022 15:13
Paylaş

Teknolojiyi kullanarak marka - influencer (sosyal medya etkileyicisi) işbirliği süreçlerini otomatikleştiren Winfluencer, aralarında küresel teknoloji şirketlerinin yöneticilerinin de bulunduğu deneyimli iş insanlarından oluşan bir melek yatırımcı grubundan 2,5 milyon TL yatırım aldı. İTÜ Çekirdek Kuluçka girişimi olan Winfluencer, geleceği değiştirenlerin sahnesi Big Bang 2022'ye seçilen TOP 20 girişimden biri oldu. Winfluencer Kurucu Ortağı Funda Yener de İTÜ Çekirdek paydaşlarından Petrol Ofisi’nin verdiği Kadın Girişimci Ödülü’nü aldı.

Teknolojiyi kullanarak şeffaflık ve güvenilirlik sağlıyor

Türkiye’nin önemli hızlandırma programları ve kuluçka merkezleri arasında yer alan İTÜ Çekirdek’in geleceği değiştirenlerin sahnesi olarak adlandırdığı Big Bang 2022’de TOP 20 girişim arasında yer alan Winfluencer, bir İTÜ Çekirdek Kuluçka Girişimi. Teknolojiyi kullanarak,  platforma katılan influencer’lar ve e-ticaret siteleri için şeffaflık sağladıklarını vurgulayan Winfluencer Kurucu Ortağı Funda Yener, pazarda nasıl farklılaştıklarını şöyle anlattı: “Winfluencer, mega influencer’larla marka işbirliği süreçlerini daha verimli hale getirirken, yüz binlerce nano ve mikro influencer’ın gücünü e-ticaret siteleriyle buluşturacak, ölçeklenebilir bir pazaryeri olarak kuruldu. Rakiplerden farklı olarak, anlık raporlamalarla izlenebilir, ölçümlenebilir bir sistem sunuyoruz, influencer pazarlaması  işbirliklerini manuel yürütülen bir süreç olmaktan kurtararak yüz binlerce işbirliğine olanak tanıyoruz.”

Pazar Büyüyor

İnfluencer’ların yönlendirmelerinin internet alışverişlerinde büyük etkisi olduğunu vurgulayan Funda Yener, sözlerini şöyle sürdürdü: Research and Markets’ın raporuna göre, influencer pazarlaması platformlarının pazar büyüklüğü 2028 sonunda 85 milyar dolara çıkacak. Hızla büyüyen pazarda, influencer’ların  çoğunluğunu nano ve mikro influencer’lar oluşturuyor. Bu geniş kitlenin takipçi sayıları mega influencer’lara göre daha az olsa da, etkileşim oranları 4-5 kat daha yüksek. E-ticaret siteleri, nano ve mikro Influencer’ların sosyal medyadaki gücünü kullanmak istese de tek tek anlaşma yapmak operasyonel iş yükünü artırıyor. Sadece belli başlı influencer’lara ulaşabilen markalar, işbirliğine ayırdıkları bütçelerin ne kadarlık satış getireceğini öngöremezken, influencer’lar da her kampanyaya ulaşamıyor ve fiyat teklifi vermek için bir temel bulamıyor. Biz de Winfluencer olarak, pazardaki bu somut problemlere çözüm sağlamak üzere geliştirdiğimiz yazılımla herkesin kazanmasını hedefleyen, kazan kazan modelini merkeze alan, ölçeklenebilir bir pazaryeri kurduk.

Kazan-kazan modeliyle çalışıyor

Platformun kazan-kazan modeli hakkında da bilgi veren Winfluencer Kurucu Ortağı Funda Yener, “İnfluencer’larla işbirliği yapmak isteyen e-ticaret siteleri Winfluencer’a üye olarak kampanyalarını kolayca oluşturuyor. Satış gerçekleştiğinde, önceden belirledikleri komisyon oranı kadar ödeme yapıyorlar. Harcamalarının geri dönüşünü ve kampanyalarının verimliliğini ölçebiliyorlar. İnfluencer’lar ise eşleştikleri kampanyalar arasından paylaşmak istediklerini seçerek, satışa dönenler oranında kazanıyor, kazançlarını anlık olarak takip edebiliyorlar. 

Pazardaki rakiplerinden farklı olarak, anlık raporlamalarla izlenebilir, ölçümlenebilir bir sistem sunan Winfluencer, e-ticaret sitelerinin altyapılarına entegre olarak her iki taraf için de şeffaflık ve güvenilirlik sağlıyor. Tek bir sözleşmeyle işbirliği yapılabilecek tam otomatize bir platformla, günler süren anlaşma sürecini dakikalara indiriyoruz. Başta Winfluencer ekibine, yolun başından bu yana hayallerimizi gerçekleştirirken yanımızda olan herkese, bize güç veren yatırımcılarımıza ve İTÜ Çekirdek Kuluçka Merkezi ekibine çok teşekkür ederiz. Hedefimiz ve tutkumuz, bir dünya markası olmak ” diyerek sözlerini sonlandırdı. 

Paylaş
Winfluencer Big Bang Funda Yener Research and Markets Kariyer haberleri Kariyer Gündemi

Kariyer Kategorisinin En Yenileri

MARO İnsan Kaynakları Direktörü Sibel Başlantı oldu
MARO İnsan Kaynakları Direktörü Sibel Başlantı oldu
2 Ekim 2025 11:33
Gülten Ramazanoğlu, Beymen’in yeni Kurumsal İletişim ve PR Direktörü oldu
Gülten Ramazanoğlu, Beymen’in yeni Kurumsal İletişim ve PR Direktörü oldu
24 Eylül 2025 13:00
Teknoser’in Yeni Genel Müdürü Ali Kuralkan Oldu
Teknoser’in Yeni Genel Müdürü Ali Kuralkan Oldu
22 Eylül 2025 22:29
Karel'in yeni Genel Müdürü Altay Doğu oldu
Karel'in yeni Genel Müdürü Altay Doğu oldu
22 Eylül 2025 13:07
TeklifimGelsin Büyüme ve Ürün Stratejisinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erman Kaya oldu
TeklifimGelsin Büyüme ve Ürün Stratejisinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erman Kaya oldu
16 Eylül 2025 12:13
Netaş’ta üst düzey atamalar
Netaş’ta üst düzey atamalar
4 Eylül 2025 16:53
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.