
YEPAŞ, sistemde telefon numarası olan müşterilerine tahakkuk eden fatura bilgilerini SMS olarak gönderiyor. Müşteri memnuniyeti önceliği ile çalışmalarını yürüten YEPAŞ, ücretsiz verilen bu hizmet ile müşterilerin ödeme yapmayı unutmalarından kaynaklanan gecikme faizi ve enerji kesilmesi işleminde mağdur olmalarının önüne geçmeyi amaçlıyor.
YEPAŞ Genel Müdürü Arif Akşam, “Hizmet bölgemiz olan Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop il ve ilçelerindeki müşterilerimize kaliteli enerji sunarken, bir yandan da müşterilerimizin işini kolaylaştırmak için yeni projeler hayata geçiriyoruz. Müşterilerimize bu kolaylıkları sağlamamız için onlarla iletişim içerisinde olmamız lazım. Bunun için en etkin iletişim araçlarından biri olan cep telefonu bilgisi başta olmak üzere müşterilerimizin güncel iletişim bilgilerine ihtiyaç duymaktayız. Müşterilerimize tahakkuk edilen fatura bilgileri aynı günün akşamı otomatik olarak SMS ile cep telefonuna gönderilmeye başlandı” şeklinde konuştu.
Hizmetten faydalanmak isteyenlerin, başta cep telefonu numarası olmak üzere tüm bilgilerinin güncel olması gerektiğini belirten Akşam, müşterilerin kayıtlı bilgilerinin güncelleme işlemlerini kendilerine en yakın YEPAŞ müşteri hizmetleri merkezinden yapabileceğini söyledi.