• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Enerji
  3. YEPAŞ ‘Müşteri Portalı’nı hayata geçirdi
YEPAŞ ‘Müşteri Portalı’nı hayata geçirdi

YEPAŞ ‘Müşteri Portalı’nı hayata geçirdi

ICT Media ICT Media
10 Nisan 2019 00:00
Paylaş

YEPAŞ, gelişen teknolojik dijitalleşmeyi takip etmek ve müşterilere yenilikçi hizmet sunmak amacıyla YEPAŞ Online Müşteri Portalını hayata geçirdi. Müşteriler Müşteri Portali üzerinden "tek tık" ile elektrik abonelik ve sayaç bilgilerini kontrol etme, borç sorgulama, borç ödeme, geçmiş fatura ve ödemelerini kontrol etme, abonelik başlatma abonelik iptal etme işlemlerini ve her türlü bilgi güncelleme işlemlerini interaktif olarak yapabilecekler.

YEPAŞ Genel Müdürü Arif Akşam yaptığı açıklamada, Görevli elektrik tedarik şirketi olarak Samsun, Ordu, Çorum Amasya ve Sinop’ta çalışmalarına devam ettiklerini ve müşteri memnuniyetine odaklandıklarını ifade etti. YEPAŞ, müşteri hizmetlerine yönelik tüm süreçlerini dijitalleştirme ve bu yönde hızlı ve verimli bir perakende satış şirketi haline getirme vizyonu doğrultusunda hızla ilerlemektedir. Bu amaçla oluşturduğumuz portalimiz müşterilerimizin abonelikleriyle ile ilgili her türlü işlemi yapabilmesi amacıyla özel olarak tasarlanmıştır. dedi.

Elektrik aboneliği artık çok kolay

Abonelik süreçlerinin dijitalleşme yolculuğundan bahseden YEPAŞ Genel Müdürü Arif Akşam, ‘’Müşterilerimiz artık YEPAŞ internet sitemiz üzerinden canlıya aldığımız YEPAŞ Online Müşteri Portalımıza girerek tüm hizmetlerimizi dijital olarak yönetebilecekler’’ diyerek müşteri portalından bahsetti.

Müşterilerimiz internete bağlı tüm cihazlardan TC. Kimlik numaraları ve YEPAŞ sistemine kayıtlı cep telefonu numaraları ile YEPAŞ Online Müşteri Portalına ulaşabilecek olup, aşağıda ki işlemleri kolaylıkla yapabileceklerdir.

• Abonelik başlatma,

• Abonelik iptal etme (fesih),

• Borç sorgulama,

• Kendisine ait veya bir başkasına ait borcu ödeme,

• Fatura detaylarına ulaşma,

• Son 6 aylık toplu fatura detaylarına ulaşabilme,

• Mevcut aboneliklerini sorgulayabilme,

• Mevcut bilgilerini güncelleyebilme,

• Şikâyet, Öneri, Talep girişi veya usulsüz elektrik şikayeti yapabilme,

• İndirimli elektrik talebinde bulunma,

Paylaş
Arif Akşam  YEPAŞ

Enerji Kategorisinin En Yenileri

Şirketlerin %84’ü Sürdürülebilirliği Stratejisinin Merkezine Alıyor
Şirketlerin %84’ü Sürdürülebilirliği Stratejisinin Merkezine Alıyor
31 Temmuz 2025 15:11
Enerjisa Dağıtım Şirketleri kritik teknolojiyi Türkiye’ye getirdi
Enerjisa Dağıtım Şirketleri kritik teknolojiyi Türkiye’ye getirdi
25 Temmuz 2025 16:37
CVK Hotels & Resorts, elektrik ihtiyacının tamamını güneş enerjisinden karşılayacak
CVK Hotels & Resorts, elektrik ihtiyacının tamamını güneş enerjisinden karşılayacak
23 Temmuz 2025 16:23
Enerjisa Enerji, 5,25 Milyar TL ile tüm zamanların en büyük reel sektör tahvil ihracını Ak Yatırım aracılığıyla gerçekleştirdi
Enerjisa Enerji, 5,25 Milyar TL ile tüm zamanların en büyük reel sektör tahvil ihracını Ak Yatırım aracılığıyla gerçekleştirdi
23 Temmuz 2025 16:19
Polat Enerji’ye Yenilenebilir Enerji Yatırımları için 22 Yıl Vadeli Finansman
Polat Enerji’ye Yenilenebilir Enerji Yatırımları için 22 Yıl Vadeli Finansman
22 Temmuz 2025 17:25
Küresel enerji talebi tüm zamanların en yüksek seviyesinde
Küresel enerji talebi tüm zamanların en yüksek seviyesinde
21 Temmuz 2025 12:54
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.