Türkiye'nin ilk hidrolize proteinli bebek maması markası Bebehum, büyük hedefleri doğrultusunda Köprü Yatırım Turuna çıkıyor. Kampanya öncesinde 2.641 yatırımcının ön talepte bulunarak 47.584.608 TL TL'lik ilgi gösterdiği şirket, yeni turda 36 milyon TL'lik yatırım hedefliyor. İlk yatırım turunda yatırımcılarından aldığı finansmanla kısa sürede önemli başarılara imza atan şirket, aktif varlık büyüklüğünü 2023 dönem sonuna göre 9 ayda %165 oranında artırdı ve brüt satış karlılık oranını %30'dan %43'e yükseltti. Kitle fonlama platformu fonbulucu da yatırım turu mevcut ortakların yatırımına açık olarak başladı.
Bebehum'dan A101 ve ŞOK marketlerle anlaşma
Bebehum, A101 ve ŞOK marketlerle denetim süreçlerini tamamlayarak iç piyasada aylık 300.000- 400.000 adet satışa başlamayı hedefliyor. Ayrıca Rusya pazarına da kısa sürede giriş yapmayı planlayan şirket, büyümesini hızlandırmak için stratejik adımlar atıyor.
Köprü Yatırım Turuyla Yeni Hedefler
Şirket, üretim kapasitesini artırarak büyümenin önündeki engelleri kaldırmayı, yurt içi ve yurt dışı satış ekibi oluşturmayı, üretim hattını genişletip otonom hale getirmeyi ve distribütör ağını kurmayı planlıyor. Bu adımlarla Bebehum, daha yüksek bir değerlemeyle Köprü Yatırım Turuna ulaşmayı hedefliyor.
"Türkiye'den Marka Çıkar" anlayışını yeniden canlandırıyor
Bebehum'un büyüme kapasitesi ve hedefleri, "Türkiye'den marka çıkar" anlayışını yeniden canlandırıyor. Şirket, piyasa koşullarını göz önünde bulundurarak hedeflediği büyüme metriklerine ulaşmak ve ikinci büyük yatırım turuna daha güçlü girebilmek için bu Köprü Yatırım Turunu düzenliyor.
Neden Bebehum'a yatırım yapmalısınız?
Türk Bilim İnsanlarının Geliştirdiği Sağlıklı, Helal ve Patentli Formül: Bebehum, dünyada sayılı, Türkiye'de ilk defa hidrolize protein üretimiyle bebeklerin sindirimine özel ürünler sunuyor.
Yerli Üretim, Global Büyüme: "Türkiye'den dünyaya" sloganıyla hareket eden Bebehum, rekabetçi fiyatlarla global pazarda yer almayı hedefliyor.
Pazar Potansiyeli: Bebehum ve kardeş markası Bebegen, dünya pazarında önemli adımlar atarak ihracatlarını artırıyor.
Yüksek Talep ve Sürdürülebilir Sektör: Dünya genelinde her yıl 140 milyon bebek doğuyor, bu da bebek ürünleri sektörünün sürekli büyümesini sağlıyor.
Rekabet Avantajı: Hidrolize protein kullanımı ve yerli ham maddelerle maliyet avantajı sağlayan Bebehum, global markalarla rekabet edebiliyor.
Sağlık ve Kaliteye Bağlılık: Ürünler, akredite laboratuvarlarda test edilerek yüksek kalite standartlarında üretiliyor.
Yatırım Turu 24 Ocak 2025’te sona erecek
Bebehum'un yatırım turu, 26 Kasım 2024 Salı günü saat 10:00'da başladı ve 24 Ocak 2025 Cuma günü saat 23:59'da sona erecektir. Asgari yatırım tutarı 500 TL olarak belirlendi. Kampanya, ilk 9 gün boyunca (26 Kasım- 3 Aralık) yalnızca mevcut ortakların yatırımına açık olacak ve hedeflenen fon toplandığı takdirde kampanya yeni yatırımcılara açılmadan sonlandırılacaktır. %100 fonlama aşılsa bile, kampanya ilk 9 gün mevcut ortaklara açık kalacaktır. Eğer hedeflenen fonlama mevcut ortaklar tarafından tamamlanamazsa, kampanya 4 Aralık 2024 Çarşamba günü saat 00:00'da yeni yatırımcılara açılacaktır.
Bedelsiz Pay hediye kampanyası
Yatırım turunun başlangıcından itibaren ilk 15 gün içinde (10 Aralık 2024 Salı saat 23:59'a kadar) yatırım yapan yatırımcılar, yatırım tutarlarına göre %15 ile %35 arasında değişen oranlarda ilave bedelsiz pay kazanacaklardır; yatırılan tutar 500 TL ile 7.499 TL arasındaysa %15, 7.500 TL ile 24.999 TL arasındaysa %20, 25.000 TL ile 249.999 TL arasındaysa %25, 250.000 TL ile 999.999 TL arasındaysa %30 ve 1.000.000 TL ve üzeri yatırımlarda %35 bedelsiz pay verilecektir.
Bebehum gelecek hedefleri
2021-2022: Ar-Ge çalışmalarının tamamlanması ve Bebehum markasının tescili
2023: İlk ihracatlar ve büyük siparişlerle büyüme kararı
2024: Yeni fabrikada üretime başlanması ve A101 ile ŞOK marketlerle anlaşmalar
Yatırım turu sonrası hedefler:
2025: Yurt dışında en az 20 ülkede distribütörlük anlaşması yapmak ve 300 milyon TL ciro hedefine ulaşmak
2026: Üretim hatlarını tam otonom hale getirerek büyümeye devam etmek
2028-2029: Bebehum markası ile halka arz planlamak