• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. 100 kişiden 44’ü dijitaldeki reklamlardan etkileniyor
100 kişiden 44’ü dijitaldeki reklamlardan etkileniyor

100 kişiden 44’ü dijitaldeki reklamlardan etkileniyor

ICT Media ICT Media
23 Ağustos 2021 00:00
Paylaş

Tüketicilerin yüzde 87’si online alışverişe “devam” diyor

Tüketicilerin online alışveriş yapma eğilimi pandemi dönemiyle sınırlı kalmayacak. Smartly.io tarafından yapılan araştırmaya göre, tüketicilerin yüzde 87'si, mağazaların açılmasına rağmen online alışverişe devam edecek.
Sosyal reklam otomasyon platformu Smartly.io, tüketicilerin online alışveriş tercihlerini ve veri gizliliğine bakış açılarını yansıtan bir araştırma gerçekleştirdi. Araştırma sonucuna göre, tüketicilerin yüzde 87'si fiziksel alışveriş olanağına rağmen online alışverişe devam etmeyi planlıyor.

Dijitalde fark edilme oranı yüzde 44

Araştırma, sosyal platformlardaki dijital reklamların tüketicileri satın almaya yönlendirmede kritik bir role sahip olmaya devam edeceğine işaret ediyor. Araştırmaya katılan 10 kişiden dördü, sosyal medya reklamlarının etkisiyle çevrimiçi satın alma işlemi yaptıklarını ifade ediyor. Katılımcıların yüzde 44’ü ise son 30 gün içinde sosyal medyada gördükleri bir dijital reklamlarla yeni bir ürün veya marka keşfettiklerini söylüyor.

Şeffaflığın etkisi yüzde 74

Dijital pazarlamanın güvenilir, samimi ve etkileşime açık bir pazarlama diliyle hedef kitleye ulaşılabilecek en etkili araç olduğunu söyleyen dijital performans ajansı EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, “Tüketicilerin pandemi döneminde online alışverişe yönelmeleriyle birlikte şirketler pazarlama stratejilerinde dijitale ağırlık vermeye başladı. Yapılan araştırma, tüketicilerin yüzde 85'inin kişisel verilerin gizliliğinin sağlanmasına bir yıl öncesine göre daha fazla öncelik verdiğini gösteriyor. Güvenilirliği ve şeffaflığı önceliklendiren dijital reklamlar tüketicilerin yüzde 74’ü için daha cazip.” açıklamasında bulundu.

 

Paylaş
Gökhan Bulut Smartly.io EG Bilişim Teknolojileri teknoloji haberleri bilişim haberleri teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkiye'deki startup yatırımları, 2025'in 3. çeyreğinde 234,6 milyon ABD doları seviyesine gerçekleşti
Türkiye'deki startup yatırımları, 2025'in 3. çeyreğinde 234,6 milyon ABD doları seviyesine gerçekleşti
24 Kasım 2025 17:04
Hopi ve Bitaksi’den stratejik iş birliği
Hopi ve Bitaksi’den stratejik iş birliği
22 Kasım 2025 14:18
TÜBİSAD ve Softtech İş Birliğiyle Hatay’a 27. Teknolojik Eğitim Sınıfı
TÜBİSAD ve Softtech İş Birliğiyle Hatay’a 27. Teknolojik Eğitim Sınıfı
21 Kasım 2025 13:50
Yandex Maps İstanbul Metrosunda En İyi Vagonu Buluyor
Yandex Maps İstanbul Metrosunda En İyi Vagonu Buluyor
20 Kasım 2025 17:27
Apsiyon'dan Yeni Dönem: Aareon Group'a Satış
Apsiyon'dan Yeni Dönem: Aareon Group'a Satış
20 Kasım 2025 17:24
Panasonic, Otonom Fabrika Vizyonunu Productronica 2025'te gerçeğe dönüştürüyor
Panasonic, Otonom Fabrika Vizyonunu Productronica 2025'te gerçeğe dönüştürüyor
20 Kasım 2025 17:22
ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.