Kablosuz Haberleşme Yarışması Finalleri TEKNOFEST 2025’te Başlıyor
Kablosuz Haberleşme Yarışması Finalleri TEKNOFEST 2025’te Başlıyor
TEKNOFEST 2025 kapsamında düzenlenen Kablosuz Haberleşme Yarışması finalleri, 17-19 Eylül tarihleri arasında İstanbul Atatürk Havalimanı’nda gerçekleştirilecek.
Yapay Zeka ve Teknoloji Akademisi yeni dönem başvuruları açıldı
Yapay Zeka ve Teknoloji Akademisi yeni dönem başvuruları açıldı
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nın destekleriyle, Google Türkiye, Türkiye Girişimcilik Vakfı ve T3 Girişim Merkezi iş birliğiyle hayata geçirilen Yapay Zeka ve Teknoloji Akademisi, beşinci yılında yenilenen içerikleriyle gençlerle buluşuyor.
Dijital Dönüşüm Yol Haritası: Kâr Odaklı Üretim İçin Kocaeli'de Buluşma
Dijital Dönüşüm Yol Haritası: Kâr Odaklı Üretim İçin Kocaeli'de Buluşma
Türkiye’nin önemli sanayi merkezlerinden Kocaeli, 16 Eylül’de farklı endüstrilerden üreticileri bir araya getirecek bir etkinliğe ev sahipliği yapacak. Dünya genelinde 1,5 milyondan fazla şirkete esnek ve ölçeklenebilir Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) ve dijital dönüşüm çözümleri sunan platform sağlayıcısı 1Ci, "Kâr Odaklı Üretim: Dijital Araçlar ve Fonlama Sırları" başlıklı bir etkinlik düzenleyecek.
Yandex Türkiye Araştırması: Ailelerin Yüzde 76'sı Yapay Zekâyı Eğitimde Kullanıyor
Yandex Türkiye Araştırması: Ailelerin Yüzde 76'sı Yapay Zekâyı Eğitimde Kullanıyor
Yandex Türkiye'nin yeni eğitim ve öğretim yılına hazırlık sürecini mercek altına alan araştırması, ebeveynlerin ve öğrencilerin teknoloji kullanımına dair dikkat çekici sonuçlar ortaya koydu. Araştırmaya göre, ailelerin yüzde 76'sı yapay zekâ araçlarını eğitim amaçlı kullanıyor.
Türksat Model Uydu Yarışması’nda Final Heyecanı Başladı
Türksat Model Uydu Yarışması’nda Final Heyecanı Başladı
Model uydular bu hafta roketlerle gökyüzüne yükselecek
Tarım Sektörü Sosyal Medyaya Taşınıyor: Üreticiler Artık Birer Mikro-Influencer
Tarım Sektörü Sosyal Medyaya Taşınıyor: Üreticiler Artık Birer Mikro-Influencer
Tarım sektöründe dijital dönüşüm hız kazanıyor. Yapılan araştırmalara göre 2030 yılına kadar çiftçilerin neredeyse %90’ının sosyal medya platformlarını aktif olarak kullanması bekleniyor. Pazarlama Yöneticisi Mahmut Dikmen, bu eğilimin üreticileri mikro-influencer'lara dönüştüreceğini ve tarım ürünlerinin pazarlama yöntemlerini kökten değiştireceğini belirtiyor.