• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. 2021 Kişiselleştirilmiş Pazarlamanın Yılı Olacak
2021 Kişiselleştirilmiş Pazarlamanın Yılı Olacak

2021 Kişiselleştirilmiş Pazarlamanın Yılı Olacak

ICT Media ICT Media
27 Ekim 2020 00:00
Paylaş

Tüketiciler artık ilgilenmediği ürünler hakkında reklamlara maruz kalmak istemiyor. Araştırma ve danışmanlık şirketi Gartner'a göre, 2021'e kadar online reklam verenlerin en az yüzde 90'ı kişiselleştirilmiş pazarlama araçlarını kullanmaya başlayacak.

Pandemi dünyayı yeniden şekillendirirken online alışveriş alışkanlıkları da her geçen gün artıyor. Bu trendin yükseldiğini gören işletmeler, dijital pazarlamaya yönelik yatırımlarını artırıyor. Gartner'ın yaptığı araştırma sonuçları, dijital pazarlama yatırımlarında doğru adımı atmak için kişiselleştirilmiş pazarlamanın önemini gösteriyor.

1 Dolarlık Yatırım 100 Dolar Kazandırıyor

Dijital pazarlamada müşterilerin davranışlarını analiz etmek ve kullanıcının satın alma geçmişine dayanan ürünleri teşvik etmek hedef kitleye ulaşmayı da beraberinde getiriyor. Hedef kitleye ulaşmanın diğer önemli yollarından biri de müşteri deneyimine yatırım yapmak. Forrester tarafından yayımlanan araştırmaya göre, müşteri deneyimine yatırılan her 1 dolar, işletmelere 100 dolar kazandırıyor.


 

Aradığını Bulamayanların Yüzde 33'ü Rakiplere Yöneliyor

Dijital pazarlamanın geleceğinin kişiselleştirme olduğuna dikkat çeken EG Bilişim Teknolojileri CEO'su Gökhan Bülbül, kişiselleştirilmiş pazarlama stratejilerinin verimi kritik seviyelerde artırabildiğini vurguluyor. Bülbül sözlerini şöyle sürdürüyor: "Google verilerine göre, mobilden alışveriş yapan kullanıcıların yüzde 33'ü aradığını hemen bulamıyorsa, rakiplere yöneliyor. Bu nedenle hedef kitleyi tanımak ve ona uygun bir deneyim yaratmak hem maliyetleri düşürüyor hem de daha nokta atışı bir pazarlama sağlıyor. Türkiye'nin ilk Google SMB Premier Partner ajanslarından biri olarak, iş ortaklarımızın potansiyel müşterilerine arama ağı reklamlarını kullanarak ihtiyaçları olduğu anda ulaşıyoruz. Deneyim yolculuğunu burada bitirmiyoruz ve yeniden pazarlama kampanyalarıyla birlikte çalıştığımız KOBİ'lerin web sitelerini ziyaret eden kullanıcılara farklı kanallardan tekrar tekrar ulaşıyoruz. Dijital pazarlamayı en etkin şekilde kullanmaları için KOBİ'lerin yanında olmaya devam edeceğiz."

Paylaş
Forrester Gartner Kişiselleştirilmiş Pazarlama dijital pazarlama bilişim haberleri bilişim gündemi it haberleri teknoloji gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sağlıkta yeni ufuklar açacak  10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
Sağlıkta yeni ufuklar açacak 10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
28 Haziran 2025 10:29
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
28 Haziran 2025 10:24
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
27 Haziran 2025 15:18
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
27 Haziran 2025 15:15
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
27 Haziran 2025 14:02
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
26 Haziran 2025 15:27
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.