• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
    • Gelecek Etkinlikler
    • Geçmiş Etkinlikler
  • Etkinliklerimizden Haberler
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. 7. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi başlıyor
7. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi başlıyor

7. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi başlıyor

ICT Media ICT Media
16 Nisan 2019 00:00
Paylaş

Ana sponsorluğunu Turkcell Global Bilgi’nin üstlendiği “7. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi” 18 Nisan 2019 Perşembe günü, İstanbul Hilton Bosphorus Hotel’de düzenlenecek. Bu yıl “Deneyim Kazandırır” teması ile gerçekleştirilecek zirveye müşteri hizmetlerinde dijital kanalları etkin bir şekilde kullanan birçok markanın temsilcisi katılacak.

Müşteri hizmetleri ile ilgili gündemlerin masaya yatırıldığı, tüm paydaşların geniş katılım gösterdiği bir platform olma özelliği taşıyan 7. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 18 Nisan 2019 Perşembe günü, İstanbul Hilton Bosphorus Hotel’de düzenlenecek. Zirvede, havayollarından bankacılığa, perakendeden finansa, sigortadan e-ticarete pek çok sektörde müşteri deneyimleri konuşulacak.

“Dijital müşteri deneyimine yön vermeye devam ediyoruz”

Sektörün nabzını tutan öncü bir etkinlik olan “Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi”nin son üç yıldır ana sponsoru olmaktan dolayı mutlu olduklarını belirten Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur, “Müşteri deneyimi çözümleri merkezi olarak Türkiye’de 14 lokasyonda, 12 binden fazla çalışanımızla istihdama ve ekonomiye ciddi katkı sağlıyoruz. Telekom sektöründeki derin tecrübemizin yanı sıra; finans, ulaştırma, e-ticaret, sigorta, perakende ve kamudaki uzmanlığımız ile sektöre yön vermeye devam ediyoruz. Akıllı telefon, bilgisayar, internet ve sosyal medya kullanımındaki artış ile tetiklenen interaktif iletişim ihtiyacı müşteri beklentilerini değiştirdi. Mükemmel müşteri deneyimi, öncelikle müşterinin ne istediğini doğru anlamaktan ve müşteriye uygun çözümleri kendisini özel hissedeceği şekilde sunmaktan geçiyor. Değişen müşteri ihtiyaçlarını çok iyi anlayan ve bu ihtiyaçlara göre hızla dönüşen bir şirketiz. Zaman ve mekan sınırı olmadan hizmet almak için çoklu kanal kullanımına devam edeceklerini öngördüğümüz müşteriler için önümüzdeki dönemde ağırlığımızı tamamen dijitalleşmeye ve dijital müşteri deneyimine odaklanmaya vereceğiz. 7. Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi, farklı çözüm ve hizmetlerimizi sektör profesyonelleriyle buluşturmak adına güzel bir fırsat olacak” dedi.

22 oturumda 40’tan fazla konuşmacı

Gün boyu paralel oturumlarla 22 oturumda 40’tan fazla konuşmacının sahne alacağı 7. Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi kapsamında bankacılık, sigorta, e-ticaret, perakende ve enerji sektörleri başta olmak üzere beyaz eşya, sağlık ve ulaştırma sektörlerinde faaliyet gösteren, müşteri hizmetlerinde dijital kanalları etkin bir şekilde kullanan birçok kurumun temsilcileri sunumlarıyla farklılaşan deneyimlerini paylaşacak. Zirve 600’den fazla katılımcıyı ağırlayacak.

Paylaş
Turkcell Müşteri Hizmetleri Çağatay Aynur

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
18 Aralık 2025 15:34
Fortinet, modelleri, verileri ve altyapıyı koruyan Güvenli AI Veri Merkezi çözümünü tanıttı
Fortinet, modelleri, verileri ve altyapıyı koruyan Güvenli AI Veri Merkezi çözümünü tanıttı
17 Aralık 2025 14:44
KOBİ’lerin Dijital Dönüşüm Çıkmazı:  Niyet Var, Bütçe Yok
KOBİ’lerin Dijital Dönüşüm Çıkmazı: Niyet Var, Bütçe Yok
17 Aralık 2025 14:43
212 NexT’ten yapay zekâ destekli üretim platformu Aibuild’e yatırım
212 NexT’ten yapay zekâ destekli üretim platformu Aibuild’e yatırım
17 Aralık 2025 11:33
Kurumların %78’i yapay zekâya güveniyor
Kurumların %78’i yapay zekâya güveniyor
15 Aralık 2025 16:59
Türkiye’nin Ar-Ge Haritasında Tarihi Dönüşüm: Yazılım Sektörü İlk Kez İmalatı Geride Bıraktı!
Türkiye’nin Ar-Ge Haritasında Tarihi Dönüşüm: Yazılım Sektörü İlk Kez İmalatı Geride Bıraktı!
15 Aralık 2025 15:06
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.