• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. 7. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi başlıyor
7. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi başlıyor

7. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi başlıyor

ICT Media ICT Media
16 Nisan 2019 00:00
Paylaş

Ana sponsorluğunu Turkcell Global Bilgi’nin üstlendiği “7. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi” 18 Nisan 2019 Perşembe günü, İstanbul Hilton Bosphorus Hotel’de düzenlenecek. Bu yıl “Deneyim Kazandırır” teması ile gerçekleştirilecek zirveye müşteri hizmetlerinde dijital kanalları etkin bir şekilde kullanan birçok markanın temsilcisi katılacak.

Müşteri hizmetleri ile ilgili gündemlerin masaya yatırıldığı, tüm paydaşların geniş katılım gösterdiği bir platform olma özelliği taşıyan 7. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 18 Nisan 2019 Perşembe günü, İstanbul Hilton Bosphorus Hotel’de düzenlenecek. Zirvede, havayollarından bankacılığa, perakendeden finansa, sigortadan e-ticarete pek çok sektörde müşteri deneyimleri konuşulacak.

“Dijital müşteri deneyimine yön vermeye devam ediyoruz”

Sektörün nabzını tutan öncü bir etkinlik olan “Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi”nin son üç yıldır ana sponsoru olmaktan dolayı mutlu olduklarını belirten Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur, “Müşteri deneyimi çözümleri merkezi olarak Türkiye’de 14 lokasyonda, 12 binden fazla çalışanımızla istihdama ve ekonomiye ciddi katkı sağlıyoruz. Telekom sektöründeki derin tecrübemizin yanı sıra; finans, ulaştırma, e-ticaret, sigorta, perakende ve kamudaki uzmanlığımız ile sektöre yön vermeye devam ediyoruz. Akıllı telefon, bilgisayar, internet ve sosyal medya kullanımındaki artış ile tetiklenen interaktif iletişim ihtiyacı müşteri beklentilerini değiştirdi. Mükemmel müşteri deneyimi, öncelikle müşterinin ne istediğini doğru anlamaktan ve müşteriye uygun çözümleri kendisini özel hissedeceği şekilde sunmaktan geçiyor. Değişen müşteri ihtiyaçlarını çok iyi anlayan ve bu ihtiyaçlara göre hızla dönüşen bir şirketiz. Zaman ve mekan sınırı olmadan hizmet almak için çoklu kanal kullanımına devam edeceklerini öngördüğümüz müşteriler için önümüzdeki dönemde ağırlığımızı tamamen dijitalleşmeye ve dijital müşteri deneyimine odaklanmaya vereceğiz. 7. Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi, farklı çözüm ve hizmetlerimizi sektör profesyonelleriyle buluşturmak adına güzel bir fırsat olacak” dedi.

22 oturumda 40’tan fazla konuşmacı

Gün boyu paralel oturumlarla 22 oturumda 40’tan fazla konuşmacının sahne alacağı 7. Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi kapsamında bankacılık, sigorta, e-ticaret, perakende ve enerji sektörleri başta olmak üzere beyaz eşya, sağlık ve ulaştırma sektörlerinde faaliyet gösteren, müşteri hizmetlerinde dijital kanalları etkin bir şekilde kullanan birçok kurumun temsilcileri sunumlarıyla farklılaşan deneyimlerini paylaşacak. Zirve 600’den fazla katılımcıyı ağırlayacak.

Paylaş
Turkcell Müşteri Hizmetleri Çağatay Aynur

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Doktar, küresel büyüme için 7,5 milyon Euro yatırım aldı
Doktar, küresel büyüme için 7,5 milyon Euro yatırım aldı
26 Haziran 2025 14:22
Bakan Kacır, Türkiye Teknolojide Kız Öğrenciler Yapay Zeka Farkındalık Araştırması Rapor Lansmanı’na Katıldı
Bakan Kacır, Türkiye Teknolojide Kız Öğrenciler Yapay Zeka Farkındalık Araştırması Rapor Lansmanı’na Katıldı
25 Haziran 2025 18:03
Fiber Mobilite Çağında Siber Güvenlik Zirvesi Ankara’da Gerçekleşti: Türkiye’nin Dijital Geleceği Konuşuldu
Fiber Mobilite Çağında Siber Güvenlik Zirvesi Ankara’da Gerçekleşti: Türkiye’nin Dijital Geleceği Konuşuldu
25 Haziran 2025 15:37
Yapay Zeka Destekli Siber Saldırılar Yükselişte!
Yapay Zeka Destekli Siber Saldırılar Yükselişte!
24 Haziran 2025 12:48
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
24 Haziran 2025 11:19
WhatsApp'ta yeni dönem: Güncellemeler sekmesinde reklam ve abonelik özellikleri başlıyor
WhatsApp'ta yeni dönem: Güncellemeler sekmesinde reklam ve abonelik özellikleri başlıyor
24 Haziran 2025 10:45
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.