• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Akaryakıtta Halk Jürisi, “Petrol Ofisi” dedi
Akaryakıtta Halk Jürisi, “Petrol Ofisi” dedi

Akaryakıtta Halk Jürisi, “Petrol Ofisi” dedi

ICT Media ICT Media
19 Mart 2021 00:00
Paylaş

Yıl içinde itibarını en çok arttıran markayı paydaşlarıyla birlikte ödüllendiren ilk ve tek organizasyon ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde, Petrol Ofisi Akaryakıt kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’seçildi. Petrol Ofisi, Halk Jürisi tarafından pazarlamanın tüm alanlardaki performanslarının genel bir değerlendirmesi sonucu verilen bu değerli ödülle, önemli bir başarıya daha imza atmış oldu.

Bu yıl 50’ye yakın kategoride gerçekleştirilen ‘İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü’nün saha araştırması sonuçlandı. Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen araştırmada, Türkiye genelinde 12 ilde 1.200 kişiyle yüz yüze görüşmeler gerçekleştirildi. Araştırma sonuçlarına göre her sektörün 2020 yılında itibarını en çok arttıran markaları ile bu başarının paydaşları olan reklam ve dijital ajanslar, medya planlama ve halkla ilişkiler şirketleri belirlendi. Türkiye akaryakıt ile madeni yağlar sektörlerinin lideri Petrol Ofisi, 7’incisi düzenlenen ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde halk jürisi tarafından akaryakıt kategorisinin ‘Yılın İtibarlısı’ seçildi.

“Petrol Ofisi’nde her işi müşteri odaklı yapıyoruz”
 



The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin, alanındaki tek değerlendirme olmasının yanı sıra pazarlamanın tüm alanlarındaki performansları kapsaması ve seçimin de halk jürisi tarafından yapılmasının çok değerli olduğunu vurgulayan Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, şunları söyledi:

“Petrol Ofisi’nde yaptığımız her işi, müşteriyi odağımıza alarak yapıyoruz. Marka amacımız doğrultusunda deneyim ve iletişim etkinliklerimizi, müşterinin halinden anlayacak ve her zaman onların yanında olacak şekilde kurguluyoruz. Çalışmalarımızda iç görüye dayanan, daha kalıcı etki gösterecek pazarlama yöntemlerini benimsiyoruz.

Petrol Ofisi, ‘Halkın İtibarlısı’ olmaya devam edecek

Bununla birlikte kurumsal standartlarımıza yatırım yapıyor, son müşteri deneyimini ve memnuniyetini ölçümlüyor, adımlarımızı da bu sonuçlara göre atıyoruz. Bu çerçevede son yıllarda Petrol Ofisi’nin istasyonlarında kurumsal geliştirmeler yaparak, müşteri memnuniyetine odaklandık. Bu dönüşüm süreci içerisinde gerek iletişim, gerekse istasyonlarımızda müşteri deneyimi alanlarında aldığımız aksiyonların karşılığını bulduğunu görmek, bunların Petrol Ofisi itibarında olumlu ve fark edilir bir gelişme sağladığına şahit olmak, bizler için büyük bir mutluluk kaynağı. Petrol Ofisi olarak, pandemi nedeniyle çok zor geçen 2020 yılında ‘Yılın İtibarlısı’ ödülünü almak, attığımız adımların doğruluğunu ortaya koyuyor. Yaptığımız bu çalışmaların, odaklandığımız müşterilerimiz nezdinde de kabul görüp, ödüllerle taçlanması, bizler için hem gurur ve sevinç hem de ilerisi için motivasyon kaynağı oldu. Dolayısıyla Petrol Ofisi, önümüzdeki süreçte de müşteri odaklı kaliteli hizmet anlayışıyla ‘Halkın İtibarlısı’ olmaya devam edecektir. Başta Petrol Ofisi ekibi ve ajanslarımız olmak üzere bu başarıda emeği geçen herkese teşekkür ve tebriklerimi sunuyorum.”

Paylaş
The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri Petrol Ofisi İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü Beril Alakoç teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.