• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Armut.com ikinci chatbot uygulamasını kullanıma sundu
Armut.com ikinci chatbot uygulamasını kullanıma sundu

Armut.com ikinci chatbot uygulamasını kullanıma sundu

ICT Media ICT Media
31 Temmuz 2018 00:00
Paylaş

Armut.com, kullanıcıların değişen ihtiyaçlarına göre yeni platformlarda ürününü geliştirmeye devam ediyor. Dünyanın ev hizmetleri alanında ilk Facebook chatbot’unu geliştiren Armut, ikinci chatbot uygulamasını Turkcell BiP platformunda kullanıma sundu. Armut Kurucu Ortağı Erol Değim, Armut’un geleceğin teknolojilerine yatırım yapmaya devam edeceğini ve inovatif teknolojiler konusunda sektörde liderlik gösterdiklerini sözlerine ekledi.

Armut yazılım ekibi tarafından geliştirilen BiP chatbot sayesinde kullanıcılar Armut API ile konuşarak taleplerini oluşturabiliyor. Chatbot teknolojisi sayesinde kullanıcılar karşısında biriyle sohbet eder gibi, kolaylıkla sorulara yanıt verirken 1 dakika içerisinde hizmet taleplerini oluşturup ihtiyaçları olan hizmete ulaşabiliyor. Armut Kurucu Ortağı Erol Değim iş birliğiyle ilgili olarak, “Yaptığımız iş itibariyle kullanıcılarımızın ihtiyaçlarını öğrenip geliştirdiğimiz inovatif teknolojilerle bu ihtiyaçlara en kolay şekilde çözüm buluyoruz. Gelecekte tüketicilerin teknolojiyi kullanım şekillerine bağlı olarak ihtiyaçlarını bize anlatacakları platformların da değişecek. Yakın gelecekte konuşma temelli ara yüz (conversational interface) deneyimlerinin yükselişine tanık olacağız. Bu nedenle chatbot gibi teknolojilere daha gelişme aşamasında büyük yatırım yaparak kendimizi geleceği şekillendirmeye hazırlıyoruz.Dünyada kendi sektörümüzde öncü teknolojileri geliştiriyoruz. BiP de, Türkiye’de bu alanda en gelişmiş platformu sunuyor. Bu iş birliğinin kullanıcıların hayatlarını kolaylaştırmaya yönelik önemli bir adım olduğuna inanıyoruz.” dedi.

Turkcell BiP Grup Müdürü Fulden Altuner Türken iş birliğiyle ilgili şunları söyledi: “Türk mühendislerin geliştirdiği BiP uygulaması yeni nesil anlık mesajlaşma, eşsiz sesli ve görüntülü görüşme deneyimini kullanıcılarla buluşturan bir iletişim platformu olmakla birlikte kullanıcılarına 150’den fazla zengin içerikli servis sunan bir yaşam platformu. Bir platformun olmazsa olmazı iyi bir fikir ve iyi bir deneyim inovasyonudur mottosundan yola çıkarak BiP’in ve Armut’un gelişmiş yeteneklerini birleştirdik ve BiP’te Armut Hizmet Asistanı kanalımızı hayata geçirdik. İş birliğimiz ile Türkiye’deki dijital dönüşüme bir katkı daha sağlayacağımıza inanıyoruz.”

Paylaş
Armut.com Erol Değim Armut API

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sağlıkta yeni ufuklar açacak  10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
Sağlıkta yeni ufuklar açacak 10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
28 Haziran 2025 10:29
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
28 Haziran 2025 10:24
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
27 Haziran 2025 15:18
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
27 Haziran 2025 15:15
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
27 Haziran 2025 14:02
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
26 Haziran 2025 15:27
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.