• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. AssisTT’den global çapta büyük başarı
AssisTT’den global çapta büyük başarı

AssisTT’den global çapta büyük başarı

ICT Media ICT Media
7 Kasım 2020 00:00
Paylaş

AssisTT, EMEA bölgesinin en iyi çağrı merkezi seçildi

AssisTT, çağrı merkezi sektörünün en geniş katılımlı ve prestijli ödüllerinin dağıtıldığı Contact Center World Awards ödüllerinde 2 ayrı birincilik alarak, büyük bir başarı elde etti. AssisTT EMEA finallarinde “En İyi Çağrı Merkezi” ve “En İyi Müşteri Merkezi” ödüllerinin sahibi oldu.

Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT, çağrı merkezi sektörünün uluslararası anlamda en saygın ödüllerinden Contact Center World Awards’ta iki dalda büyük ödüle layık görüldü. EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) finallerinde yarışan AssisTT, “Best Contact Center (outsourced)” (En iyi çağrı merkezi) ve Türksat KabloTv projesiyle de “Best in Customer Service (outsorced)” (En iyi müşteri hizmetleri) kategorilerinde iki ayrı birincilik kazanarak, büyük bir başarıya imza attı. Bu yıl 15’inci kez gerçekleştirilen Contact Center World Awards, her yıl onlarca ülkeden yüzlerce şirketi bir araya getiriyor ve tüm dünyada çağrı merkezi şirketleri arasında en iyileri belirliyor.

“Çağrı merkezi sektörünün geleceğine yön vermeyi sürdüreceğiz ”

Contact Center World Awards’ta kazandıkları iki ödülün, kendileri için büyük bir gurur kaynağı olduğunu söyleyen AssisTT Genel Müdürü Haktan Saran, “Yaklaşık 1500 başvurunun yarıştığı itibarlı birplatformdan iki kategoride birincilik ödülüne layık görüldük. Müşterilerimizin stratejik iş ortağı olmanın verdiği sorumluluk ve eşsiz müşteri deneyimi hedefiyle hizmet veren bir şirket olarak başarılarımızın uluslararası platformlarda da tescillenmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Teknolojimize ve ekiplerimizin yetkinliklerine yaptığımız yatırımlarla çağrı merkezi sektörünün geleceğine yön vermeyi sürdüreceğiz. Başarılarımızı ödüllerle taçlandırmamızda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma yürekten teşekkür ediyorum” dedi.

Paylaş
AssisTT Contact Center World Awards teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.