• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Begüm Arş Türk, Logo Grup Pazarlama Başkanı (CMO) oldu
Begüm Arş Türk, Logo Grup Pazarlama Başkanı (CMO) oldu

Begüm Arş Türk, Logo Grup Pazarlama Başkanı (CMO) oldu

ICT Media ICT Media
4 Ocak 2021 00:00
Paylaş

Logo Yazılım Türkiye Pazarlama ve Sadakat Yönetimi Direktörü olarak görev yapan Begüm Arş Türk, Logo Grup bünyesinde 1 Aralık 2020 itibarıyla oluşturulan Logo Grup Pazarlama Başkanı (CMO) rolüne atandı. Logo Grup CEO’su M. Buğra Koyuncu’ya doğrudan bağlı bu role atanan Türk, bu atamayla Logo Grup Komitesi’ne dahil oldu ayrıca Logo Liderler Platformu üyeliğini de sürdürüyor.

Logo Grup, bütünsel stratejinin oluşturulması ve bütünleşik uzmanlık biriminin kurulması hedefiyle, Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Müşteri Deneyimi faaliyetlerini tek çatı altında birleştirdi. Logo, orta ve uzun vadeli global stratejileri kapsamında müşterilere ve tüm ekosisteme daha fazla değer yaratılması, marka değerinin yükseltilmesi, müşteri deneyiminin iyileştirilmesi ve ürün geliştirme süreçlerinde müşteri ve pazar ihtiyaçlarının daha iyi öngörülmesi amacıyla Logo Grup Pazarlama Başkanı (CMO) rolü oluşturdu ve bu göreve Begüm Arş Türk atandı.

Yeditepe Üniversitesi, Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olan Begüm Arş Türk, aynı üniversitede yüksek lisansını MBA alanında tamamladı. Çalışma hayatına 2003 yılında başlayan Türk, 2004 yılında Zorlu Moskova, Rusya opeasyonlarında Pazarlama Müdürü olarak görev aldı. , 2007-2015 yılları arasında Turkcell’de Bireysel Satış, Ticari Pazarlama, Perakende Geliştirme ve Ürün Planlanma alanlarında çeşitli alanlarda çalışmasının ardından Ticari Pazarlama Müdürü olarak görev yaptı.

Logo Yazılım’a 2016 yılında Pazarlama Müdürü olarak katılan Begüm Arş Türk, 2019 yılında Logo Yazılım Türkiye Pazarlama ve Sadakat Yönetimi Direktörü olarak atandı. Logo’da bugüne kadar pazarlama ürün yönetimi süreçlerinin yapılandırılması, çözümlerin go-to-market süreçlerinin uçtan uca yönetimi, müşteri odaklı, stratejik pazarlama planlarının oluşturulması ve hayata geçirilmesinin liderliğini üstlendi. Bu görevleriyle birlikte müşteri segmentasyonu yapılanmasının ürün odaklı modelden gelir ve değer odaklı modele dönüştürülmesine, rekabet ve karlılık odaklı fiyatlandırma stratejilerinin uygulanmasına, müşterilerin ve iş ortaklarının sesini dinleyen pazar ve saha araştırmalarının yürütülmesine ve Logo ekosistemi ile bağları kuvvetlendirecek gelişim projelerine başarıyla liderlik etti.

Paylaş
Logo Yazılım Begüm Arş Türk M. Buğra Koyuncu Logo Grup Komitesi teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Gelişmiş Güvenlik için 5G – Acil Durum Hizmetleri Dijital  Çağa Giriyor
Gelişmiş Güvenlik için 5G – Acil Durum Hizmetleri Dijital Çağa Giriyor
7 Temmuz 2025 17:38
“Yapay Zekâ Yıldızları”na ilk uluslararası ödül
“Yapay Zekâ Yıldızları”na ilk uluslararası ödül
7 Temmuz 2025 17:32
Cumhuriyetin İkinci Yüzyılına Dijital Yol Haritası: On İkinci Kalkınma Planı BİT Raporu Yayınlandı
Cumhuriyetin İkinci Yüzyılına Dijital Yol Haritası: On İkinci Kalkınma Planı BİT Raporu Yayınlandı
7 Temmuz 2025 11:39
İşNet ve HPE’den İş Grubu İştirakleri Teknoloji Buluşması
İşNet ve HPE’den İş Grubu İştirakleri Teknoloji Buluşması
4 Temmuz 2025 12:32
dLocal ve Lidio, sınır ötesi ödemeleri ve Türkiye’ye erişimi kolaylaştırmak için iş ortaklıklarını genişletiyor
dLocal ve Lidio, sınır ötesi ödemeleri ve Türkiye’ye erişimi kolaylaştırmak için iş ortaklıklarını genişletiyor
3 Temmuz 2025 18:06
Altın Örümcek Ödülleri, DorukCloud sponsorluğunda bu yıl 23. kez verilecek
Altın Örümcek Ödülleri, DorukCloud sponsorluğunda bu yıl 23. kez verilecek
3 Temmuz 2025 12:59
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.