• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Çağrı merkezi sektörünün genç yöneticileri ÇMD 5.Takım Liderleri Zirvesi’nde buluştu
Çağrı merkezi sektörünün genç yöneticileri ÇMD 5.Takım Liderleri Zirvesi’nde buluştu

Çağrı merkezi sektörünün genç yöneticileri ÇMD 5.Takım Liderleri Zirvesi’nde buluştu

ICT Media ICT Media
16 Ekim 2020 00:00
Paylaş

Bu yıl webinar olarak gerçekleştirilen ÇMD 5.Takım Liderleri Zirvesi’ne sektörün genç yöneticileri olan 600’e yakın Takım Lideri katıldı.

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) tarafından bu yıl beşincisi düzenlenen Takım Liderleri Zirvesi, ‘Güçlü Takımlar, Güçlü Liderler, Güçlü Sektör’ temasıyla yapıldı. Pandemi nedeniyle webinar olarak gerçekleştirilen zirvenin açılış konuşmasını yapan ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü, “Çağrı merkezi sektörü olarak koronavirüs salgını esnasında, evden çıkamayan vatandaşlarımızın ihtiyaçlarının karşılanması noktasında çok önemli bir ihtiyacı karşıladık. Hizmetlerimizi büyük özveriyle kesintisiz olarak yerine getirmeye devam ettik. Bu dönemdeki disiplinli ve özverili çalışmalarından dolayı tüm çalışanlara teşekkür ediyorum” dedi.

Pandemi döneminde planlı programlı yaşayın

Zirve kapsamındaki ilk konuşmacı olan Sosyolog ve Yazar Nurdan Arkış, “Kaygı ve Endişemizi Nasıl Yönetiriz?” başlıklı sunumunda kısa ve uzun vadeli duyulan kaygılara değindi. Kaygılarımızı sağlıklı-sağlıklı olmayan olarak ayıran Arkış, konuyu örneklerle açıklayarak katılımcılara kaygı ve endişe yönetimine dair önemli ipuçları paylaştı, tavsiyelerde bulundu. Arkış, özellikle evlerden çalıştığımız bu dönemde, günün her anını planlayarak yaşamanın, hobi edinmenin, hareket etmenin, pozitif bakış açısı geliştirmenin ve kitap okumanın tüm hayatımıza ve endişelerimizi yorumlamamıza, yönetmemize olan olumlu etkilerinin altını çizdi.

Ulaşılabilir olmak uzaktan ekip yönetirken çok daha önemli

Etkinliğin devamında konuşmacı olan CMC CEO’su ve M+ Group İcra Kurulu Üyesi Banu Hızlı ise ÇMD Yönetim Kurulu Üyesi Hüseyin Şerif Beyaztaş’ın moderatörlüğünde, pandemi döneminde evden çalışma modelinde çok önemli hale gelen ‘Uzaktan Ekip Yönetimi’ne dair tavsiyelerini genç yöneticilerle paylaştı. Hızlı, pandemi döneminde çağrı merkezlerinin tüm sektörlerdeki iş sürekliliğini sağlayan çok önemli bir görev üstlendiği söyledi. Hızlı, bu dönemde uzaktan ekip yöneten Takım Liderlerine şu tavsiyelerde bulundu: “ hedeflerin, yöntemlerin, beklentilerin, iş disiplininin takım liderleri ve ekibindeki müşteri temsilcileri açısından netleştirilmesi uzaktan çalıştığımız bu dönemde daha kritik bir konu haline geldi. İletişimde şeffaflık, ihtiyaç ve destek hallerinde karşılıklı olarak ulaşılabilir olmak hem sizlerin hem de ekibinizin motivasyonuna olumlu etkisi olacaktır”

Liderlik tutku işidir

Webinar programının son bölümünde ise, Mayen CEO'su ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Soner Cesur da ÇMD Yönetim Kurulu Üyesi Metin Tarakçı’nın moderatörlüğünde “Değişim ve Değişime uyum” başlıklı bir sunum gerçekleştirdi. Soner Cesur, kalıcı başarı ve iyi bir kariyer için değişime verilen tepkilerimizin önemine değindi. Liderliğin tutku işi olduğunu, kolay karar ve doğru karar ayrımının, olumlu zihniyet-hal ve tavrın önemine dikkat çekti. Etik değerlerden hiçbir koşul ve durumda vazgeçilmemesi gerektiğinin altını çizen Cesur, duygusal zekanın kılavuz edilmesini ve geliştirilmesini, durumlar hakkında genelleme ve varsayım yapılmamasını vurguladı. Oldukça akıcı, interaktif ve keyifli süren zirvede konuşmacıların Takım Liderlerinden gelen soruları samimiyetle cevaplandırdıkları bölümler de oldukça ilgi gördü.

Paylaş
Çağrı Merkezleri Derneği Mayen Takım Liderleri Zirvesi teknoloji gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.