• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Çağrı merkezleri dijital çözümlerle güçlenecek
Çağrı merkezleri dijital çözümlerle güçlenecek

Çağrı merkezleri dijital çözümlerle güçlenecek

ICT Media ICT Media
1 Şubat 2021 00:00
Paylaş

Onicorn ve WorkGendaTürkiye'de dijital çözümler geliştirecek

Yerli teknoloji şirketi Onicorn, pandemi sürecinde uzaktan çalışan çağrı merkezi şirketlerinin verimini artırmak adına yeni bir işbirliği kararı aldı. Şirket, yeni nesil bir SaaS “İş Gücü Yönetim” çözümü olan WorkGenda ile çağrı merkezi pazarının verimliliğini artıracak dijital çözümler geliştirecek.

COVID-19 pandemisiyle pek çok kurumsal yapı gibi çağrı merkezleri de uzaktan çalışma düzenine geçti; tüm sektörler için hayati önem taşıyan müşteri memnuniyetinin devamlılığı daha da kritik hale geldi. Bu kapsamda Türk çağrı merkezi pazarında verimliliği artırmak için harekete geçen yerli teknoloji çözüm sağlayıcısı Onicorn, yeni nesil bir SaaS “İş Gücü Yönetim” çözümü olan WorkGenda ile işbirliği başlattığını açıkladı. Teknoloji şirketi, WorkGenda ile yaptığı işbirliği çerçevesinde gelişmiş algoritmalar ve gömülü yapay zeka teknolojisini kullanarak çağrı merkezi şirketlerinin iş gücü yönetim süreçlerinin optimize ve otomatize edilmesine olanak tanıyor.

Operasyonel maliyetlerde tasarruf sağlıyor

Onicorn’dan edinilen bilgilere göre, çağrı merkezlerinin ofislerden uzaktan çalışma düzenine dönmesi sürecinde ek fonksiyonlar sağlayarak, geçiş operasyonunu büyük ölçüde kolaylaştıran WorkGenda, iş gücü yönetimi süreçlerinin tüm adımları için, yapay zeka teknolojisi ile tam destek, tahmin, kapasite yönetimi, otomatik zamanlama, gün içi yönetim ve zaman kaydı sağlayarak operasyonel maliyetlerde önemli derecede tasarruf sağlıyor. Yeni normal düzende çalışanların etkinliklerini izleyebilme, yöneticiler ile çalışanlar arasında güvenilir gerçek zamanlı iletişim gibi olanakları da beraberinde getiriyor. İş Gücü Yönetim çözümü, kullanıcıların yeni normalde tüm ihtiyaçlarını karşılamasını sağlayan, en son teknolojileri de yerleşik olarak sunuyor.

Türkiye'deki çağrı merkezi şirketlerinin başarısı için

İş birliğine yönelik açıklamada bulunan Onicorn CEO’su Gökhan Akar, "Müşterilerimize dönüşüm sağlamak için WorkGenda ile ortaklık kurmak, AI tabanlı hizmetlerle işgücü yönetimi, operasyonel sürelerde öngörü ve kapasite yönetimi için en iyi iş çözümünü sunmamızı sağlayacak. WorkGenda'nın AI tabanlı iş gücü yönetimi; işi anlayışı, tahmin uzmanlığı ve güçlü mühendislik yaklaşımı, mevcut ve potansiyel müşteriler için çok daha fazla iş etkisi yaratmamızı sağlayacak. Tek bir ekip olarak çalışarak, Türkiye'deki çağrı merkezi şirketlerinin başarısı için yeni normal iş ortamlarında yüksek performanslı dijital çözümler sunacağız.”dedi.

WorkGenda'yı tasarlayan ve sahibi olan yazılım şirketi Power2Media'nın CEO'su Costi Manda ise “Onicorn ile ortaklık yapmaktan ve Türkiye'deki çağrı merkezi şirketlerinin pazar ihtiyaçlarını birlikte ele almaktan heyecan duyuyoruz. Onicorn'un yerel pazardaki özel ihtiyaçlara ilişkin uzmanlığını ve bilgisini, WorkGenda'nın yerel çalışma kurallarına ve koşullarına hitap eden gelişmiş işlevsellik ve yetenekleriyle birleştirerek, Türkiye'deki her çağrı merkezi şirketine operasyonel mükemmellik getirmenin doğru yolu olduğuna inanıyorum.” ifadelerini kullandı.

Paylaş
Power2Media Costi Manda WorkGenda Onicorn Covid-19 teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sağlıkta yeni ufuklar açacak  10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
Sağlıkta yeni ufuklar açacak 10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
28 Haziran 2025 10:29
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
28 Haziran 2025 10:24
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
27 Haziran 2025 15:18
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
27 Haziran 2025 15:15
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
27 Haziran 2025 14:02
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
26 Haziran 2025 15:27
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.