• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Çağrı merkezleri ile hayata bağlı kaldık
Çağrı merkezleri ile hayata bağlı kaldık

Çağrı merkezleri ile hayata bağlı kaldık

ICT Media ICT Media
11 Mayıs 2020 00:00
Paylaş

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü, “Dernek olarak, tüm insanlığı tehdit eden Covid19 salgınının yayılımını engellemek ve toplum sağlığını korumak kadar, ekonomik ve sosyal fayda üretmeyi sürdürmek için mevcut döngünün korunmasını da önemsiyoruz. Tüm üyelerimiz, içinden geçtiğimiz bu zorlu dönemde mevcut yapılarını koruyarak hizmet vermeye devam ediyorlar. Bu dönemde evlerinden çıkamayan vatandaşlara kesintisiz hizmet verilmesini sağlayan çağrı merkezlerinin kritik rolü bir kez daha anlaşıldı” dedi.

Salgın, sosyal, ekonomik ve teknik olarak tüm sektörlerde olduğu gibi çağrı merkezi süreçlerini de etkiledi. İçinde bulunduğumuz sosyal izolasyon döneminde, çağrı yoğunluğu hizmet verilen sektörlere göre farklılık gösteriyor. Özellikle finans, telekomünikasyon ve e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren firmaların çağrı yoğunluklarında artış olduğunu söyleyen Ağılönü, bu artış oranlarını ortalama olarak şöyle ifade etti; telekomünikasyonda yüzde 30, e-ticarette yüzde 30-40, bankacılıkta ise yüzde 25.

Müşteri deneyimine yatırım yapan markalar fark yarattı

Bu zorlu süreçte çağrı merkezlerinin, müşteri hizmetleri için taşıdığı kritik önemin daha iyi anlaşıldığını vurgulayan Ağılönü, “bugün tüketiciler taleplerini karşılayabilmek, sorularına yanıt bulabilmek için her zamankinden daha fazla çağrı merkezleri ile temas ediyor. Salgın öncesinde müşteri deneyimini merkezine alarak yatırım yapan şirketler, bu dönemde sorunsuz işleyen müşteri hizmetleriyle marka bağlılıklarını güçlendirdiler” dedi.

Vatandaşa sunulan bu kritik hizmetlerin sürekliliği için çağrı merkezi sektörünün evden çalışma modeline ilişkin altyapı çalışmalarını salgının ilk haftalarında hızlıca tamamladığını vurgulayan Rengin Ağılönü, “toplu çalışma alanlarında hizmet vermemiz nedeniyle salgının ilk günlerinden itibaren önceliğimiz çalışan ve kamu sağlığı oldu. Bu nedenle salgının ülkemizdeki ilk bulgularının görülmeye başlandığı Mart ayından önce evden çalışan müşteri temsilci sayısı 900 civarında iken, bugün üyelerimizin neredeyse tamamı evden hizmet veriyor. Sektörümüzün teknolojiye olan yatkınlığı ve esnek yapıları sayesinde üyelerimiz, hem salgının yayılmasının önüne geçmek hem de kesintisiz hizmet verebilmek adına bu dönemde çok hızlı hareket edebildiler” şeklinde konuştu.

Paylaş
ÇMD Rengin Ağılönü covid19

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ChatGPT artık alışveriş yaptıracak
ChatGPT artık alışveriş yaptıracak
10 Ekim 2025 11:21
ODTÜ Çıkışlı Türk Teknoloji Devi Picus Security, Juventus’a sponsor oldu
ODTÜ Çıkışlı Türk Teknoloji Devi Picus Security, Juventus’a sponsor oldu
10 Ekim 2025 11:18
Yerli Teknoloji Sektöründen Büyük Başarı
Yerli Teknoloji Sektöründen Büyük Başarı
8 Ekim 2025 16:04
5G İçin Kritik Buluşma: Türk Telekom’da Milli Ekosistem Çalıştayı Yapıldı
5G İçin Kritik Buluşma: Türk Telekom’da Milli Ekosistem Çalıştayı Yapıldı
7 Ekim 2025 13:45
Trend Micro, IDC MarketScape’te Güvenlik Açığı Yönetimi araştırmasının lideri oldu
Trend Micro, IDC MarketScape’te Güvenlik Açığı Yönetimi araştırmasının lideri oldu
7 Ekim 2025 12:17
Doping Hafıza’dan “Anneler Kulübü”
Doping Hafıza’dan “Anneler Kulübü”
7 Ekim 2025 12:07
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.