• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Call Center Hotel’den İzmir’e ikinci çağrı merkezi oteli
Call Center Hotel’den İzmir’e ikinci çağrı merkezi oteli

Call Center Hotel’den İzmir’e ikinci çağrı merkezi oteli

ICT Media ICT Media
5 Eylül 2017 00:00
Paylaş

Çağrı merkezi Call Center Hotel (CCH), yeni taleplere cevap verebilmek için kapasite arttırımına giderek İzmir’de ikinci lokasyonunu faaliyete geçirdi. İkinci lokasyondaki koltuk sayısı ile birlikte CCH'nin İzmir ve İstanbul’da bulunan toplam koltuk kapasitesi 2100 oldu.

Procat, Speechouse ve CCH CEO’su Tarkan Ersubaşı, İzmir’deki ikinci lokasyonun açılışı ile ilgili yaptığı değerlendirmede, “2017’nin ilk yarısında Procat olarak güzel projelere imza attık. Bir yandan kendi ürün ve çözümlerimizi arttırırken, diğer yandan hizmet skalamıza yeni hizmetler ekleyerek daha da zenginleştirdik. İş süreçlerinde dış kaynak kullanımı (BPO - Business Process Outcourcing) hizmeti ile komple çağrı merkezi danışmanlığı yapıyoruz. Bu bakış açımızın meyvelerini alıyoruz, çağrı merkezi oteli konseptinin dünyadaki ilk temsilcisi olan CCH, büyümesini sürdürüyor.” dedi.

İzmir’deki kapasitelerini ikiye katladıklarını bildiren Ersubaşı, CCH İzmir sayesinde, çağrı merkezi şirketlerinin faaliyetlerini hiçbir altyapı yatırımına ihtiyaç duymadan sürdürebileceklerini vurguladı. Ersubaşı, şöyle devam etti: “Çağrı merkezlerinin sadece ekiplerini kurmaları ve yerleşim planlarını yapmaları yeterli. CCH İzmir’in altyapısı, şirketlerin tüm ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt verebilecek seviyede bulunuyor. Şirketlerin PC bile satın almalarına gerek kalmıyor. Sektörümüzde bir devrim niteliğini taşıyan çağrı merkezi oteli konsepti, kurumlara maliyet, esneklik ve fiyat açısından çok önemli avantajlar sunuyor. Çağrı merkezleri için güvenilir bir servis sağlayıcı olarak en üst düzeyde gizlilik ve denetim olanakları sunmaya devam edeceğiz.”

CCH'nin İzmir'de açtığı yeni lokasyonda 7/24 hizmet verilebilecek. Engelli personellerin de kolaylıkla çalışabilmeleri için gerekli düzenlemelerin yapıldığı binada ağırlıklı olarak tahsilat alanıyla ilgili müşterilere hizmet sunuluyor.

Paylaş
Call Center Hotel Procat Tarkan Ersubaşı

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

KPMG ve AIMA’dan yatırımların geleceğine yön verecek tokenizasyon raporu
KPMG ve AIMA’dan yatırımların geleceğine yön verecek tokenizasyon raporu
17 Ekim 2025 14:39
Şirketlerin %95’i yapay zeka projelerinden sonuç alamıyor
Şirketlerin %95’i yapay zeka projelerinden sonuç alamıyor
17 Ekim 2025 14:38
BTM-Galatasaray Üniversitesi iş birliği start aldı
BTM-Galatasaray Üniversitesi iş birliği start aldı
17 Ekim 2025 14:36
Vodafone, 1 Nisan 2026 itibarıyla 81 il ve 922 ilçeyi 5G ile buluşturacak
Vodafone, 1 Nisan 2026 itibarıyla 81 il ve 922 ilçeyi 5G ile buluşturacak
17 Ekim 2025 14:28
Sayan: 5G İhalesi, Türkiye'nin Dijital Bağımsızlığının Miladı
Sayan: 5G İhalesi, Türkiye'nin Dijital Bağımsızlığının Miladı
17 Ekim 2025 11:32
Pyhton ile yapay zeka eğitiminde 34 kadın daha mezun oldu
Pyhton ile yapay zeka eğitiminde 34 kadın daha mezun oldu
16 Ekim 2025 18:11
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.