• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
    • Gelecek Etkinlikler
    • Geçmiş Etkinlikler
  • Etkinliklerimizden Haberler
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Call Center Hotel’den İzmir’e ikinci çağrı merkezi oteli
Call Center Hotel’den İzmir’e ikinci çağrı merkezi oteli

Call Center Hotel’den İzmir’e ikinci çağrı merkezi oteli

ICT Media ICT Media
5 Eylül 2017 00:00
Paylaş

Çağrı merkezi Call Center Hotel (CCH), yeni taleplere cevap verebilmek için kapasite arttırımına giderek İzmir’de ikinci lokasyonunu faaliyete geçirdi. İkinci lokasyondaki koltuk sayısı ile birlikte CCH'nin İzmir ve İstanbul’da bulunan toplam koltuk kapasitesi 2100 oldu.

Procat, Speechouse ve CCH CEO’su Tarkan Ersubaşı, İzmir’deki ikinci lokasyonun açılışı ile ilgili yaptığı değerlendirmede, “2017’nin ilk yarısında Procat olarak güzel projelere imza attık. Bir yandan kendi ürün ve çözümlerimizi arttırırken, diğer yandan hizmet skalamıza yeni hizmetler ekleyerek daha da zenginleştirdik. İş süreçlerinde dış kaynak kullanımı (BPO - Business Process Outcourcing) hizmeti ile komple çağrı merkezi danışmanlığı yapıyoruz. Bu bakış açımızın meyvelerini alıyoruz, çağrı merkezi oteli konseptinin dünyadaki ilk temsilcisi olan CCH, büyümesini sürdürüyor.” dedi.

İzmir’deki kapasitelerini ikiye katladıklarını bildiren Ersubaşı, CCH İzmir sayesinde, çağrı merkezi şirketlerinin faaliyetlerini hiçbir altyapı yatırımına ihtiyaç duymadan sürdürebileceklerini vurguladı. Ersubaşı, şöyle devam etti: “Çağrı merkezlerinin sadece ekiplerini kurmaları ve yerleşim planlarını yapmaları yeterli. CCH İzmir’in altyapısı, şirketlerin tüm ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt verebilecek seviyede bulunuyor. Şirketlerin PC bile satın almalarına gerek kalmıyor. Sektörümüzde bir devrim niteliğini taşıyan çağrı merkezi oteli konsepti, kurumlara maliyet, esneklik ve fiyat açısından çok önemli avantajlar sunuyor. Çağrı merkezleri için güvenilir bir servis sağlayıcı olarak en üst düzeyde gizlilik ve denetim olanakları sunmaya devam edeceğiz.”

CCH'nin İzmir'de açtığı yeni lokasyonda 7/24 hizmet verilebilecek. Engelli personellerin de kolaylıkla çalışabilmeleri için gerekli düzenlemelerin yapıldığı binada ağırlıklı olarak tahsilat alanıyla ilgili müşterilere hizmet sunuluyor.

Paylaş
Call Center Hotel Procat Tarkan Ersubaşı

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sakarya Üniversitesi ve Barikat’tan Siber Güvenlikte Stratejik İş Birliği
Sakarya Üniversitesi ve Barikat’tan Siber Güvenlikte Stratejik İş Birliği
19 Aralık 2025 15:32
Trend Micro 2026 Raporu: Siber Suçlarda Tam Otomasyon ve Endüstriyelleşme Dönemi
Trend Micro 2026 Raporu: Siber Suçlarda Tam Otomasyon ve Endüstriyelleşme Dönemi
19 Aralık 2025 15:23
Finans Dünyasında Mobil Devrim: 2026’ya Kadar Sektöre Yön Verecek 5 Kritik Gelişme
Finans Dünyasında Mobil Devrim: 2026’ya Kadar Sektöre Yön Verecek 5 Kritik Gelişme
19 Aralık 2025 10:14
Bilişim Vadisi Hackathon Serisi’nin ilk aşaması tamamlandı
Bilişim Vadisi Hackathon Serisi’nin ilk aşaması tamamlandı
19 Aralık 2025 10:10
Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
18 Aralık 2025 15:34
Fortinet, modelleri, verileri ve altyapıyı koruyan Güvenli AI Veri Merkezi çözümünü tanıttı
Fortinet, modelleri, verileri ve altyapıyı koruyan Güvenli AI Veri Merkezi çözümünü tanıttı
17 Aralık 2025 14:44
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.