• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. CarrefourSA SabancıDx ile geliştirdiği analitik yaklaşımlarla gelirlerini artırıyor
CarrefourSA SabancıDx ile geliştirdiği analitik yaklaşımlarla gelirlerini artırıyor

CarrefourSA SabancıDx ile geliştirdiği analitik yaklaşımlarla gelirlerini artırıyor

ICT Media ICT Media
12 Kasım 2020 00:00
Paylaş

Bilinmeyenleri keşfetme tutkusuyla çalışmalarını sürdüren SabancıDx, odağına aldığı ileri veri analitiği hizmetleri ile çözüm ortaklarına değer katan önemli bir projeye daha imza attı. SabancıDx hayata geçirdiği projeyle, 52 ilde 672 marketi bulunan Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA'nın müşteri memnuniyetini daha üst seviyeye çıkarırken yıllık cirosunu 25 milyon TL artırmayı hedefliyor.

Yeni nesil teknolojilere dayanan katma değerli çözümlerle Türkiye'de şirketlerin dijital dönüşümüne katkıda bulunmak için çalışan SabancıDx, CarrefourSA'nın halihazırda müşterilerine yolladığı promosyon bilgilerini içeren kısa mesajları veri analitiği ışığında kişiselleştirdi. Yaratılan çözümle her bir CarrefourSA müşterisinin en çok ilgisini çekecek kampanya belirleniyor ve ilgili duyuru, kısa mesaj yoluyla müşteriyle paylaşılıyor.

CarrefourSA müşterilerinin market ziyaret sayılarını ve oluşacak toplam cironun artırılmasına yönelik bir makine öğrenmesi ve karar optimizasyonu uygulaması tasarlayan SabancıDx, bu projeyi geçmiş alışverişlerde alınan ürünlerin bilgilerini kullanarak mevcut kampanyalı ürünlerin gelecek alışverişlerde alınma olasılığını kestiren bir istatistiksel modele dayandırarak hayata geçirdi. Dijital dönüşümde doğru bir yol haritası oluşturmanın veriyi anlamlandırmak ve bunu iş stratejilerine uygulamak olduğu görüşünün dikkat çekici bir uygulaması olan projeyle SabancıDx, CarrefourSA'nın yıllık cirosunu 20-25 milyon TL artırmayı hedefliyor.

Birden fazla teknolojinin kullanıldığı projede, sahip olduğu bilgi birikimi ve kadrosu sayesinde front-end tasarımı dışındaki analiz, modelleme, yazılım ve veri tabanı tasarımı gibi tüm faaliyetleri kendi bünyesinde geliştiren SabancıDx, çözüm ve uygulama geliştirme süresini 4,5 ay gibi kısa bir süreye indirmesinin yanı sıra, Sabancı Üniversitesi ile olan akademik iş birliği ile doğru çözüm metodolojinin belirlenmesi konusunda hızlı bir ilerleme kaydetti.

 

Paylaş
SabancıDx Carrefour Grup CarrefourSA teknoloji gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sağlıkta yeni ufuklar açacak  10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
Sağlıkta yeni ufuklar açacak 10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
28 Haziran 2025 10:29
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
28 Haziran 2025 10:24
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
27 Haziran 2025 15:18
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
27 Haziran 2025 15:15
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
27 Haziran 2025 14:02
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
26 Haziran 2025 15:27
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.