• Biz Kimiz
  • Künye
logo
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Çinli teknoloji şirketi Türkiye pazarına giriyor
Çinli teknoloji şirketi Türkiye pazarına giriyor

Çinli teknoloji şirketi Türkiye pazarına giriyor

ICT Media ICT Media
24 Mart 2020 00:00
Paylaş

Dijital yapay zeka destekli reklam analiz platformu olarak kurulan SocialPeta, son olarak Türkiye pazarına adım atmaya hazırlanıyor. Dünya genelinde 68 reklam platformunu kapsayan ve 45 ülkede faaliyet gösteren SocialPeta, 600 milyondan fazla reklam verisini Türkiye’deki marka ve ajansların kullanımına sunarak reklam performanslarının artırılması için veri temelli pazar ve rakip analizleri sunacak.

Yapay zeka reklam platformu SocialPeta; Facebook, Google, Alibaba, Netease Games, Baidu, Perfect World ve Toutiao gibi yüzlerce reklam ağının verilerini kapsayarak verileri analiz ediyor. Markaların dijital reklamcılık faaliyetlerini izleyen yazılım; markaların, rakiplerinin ve sektördeki diğer şirketlerin reklamlara nasıl ve nerede bütçe harcadıklarıyla genel stratejilerine dair içgörüleri elde ederek reklam yatırımlarının optimize edilmesini sağlıyor.

Teknik beceri ve büyük veri analizine odaklandıklarını belirten SocialPeta kurucusu Rocks Su, “Türkiye pazarında faaliyet göstererek küresel pazarı ağımızı daha da genişletmeye karar verdik. Son beş yıldaki tecrübemiz Türkiye’de daha iyi reklam veri analiz hizmetleri sağlayabileceğimizi bize gösteriyor. Ayrıca, daha fazla Türk şirketinin reklam yaratıcılığını zenginleştirmesine, reklam verilerini optimize etmesine ve dağıtım verimliliğini artırmasına yardımcı olacağız” dedi.

Dijital reklamcılık her ne kadar geleneksel mecralara oranla pek çok analiz imkanı sunsa da aynı zamanda bir şeffaflık sorununu da beraberinde getiriyor. Reklamverenler artan maliyetlere rağmen reklamlarının nerede göründüğüne ve tam olarak nasıl performans gösterdiğini detaylı inceleyemiyor. Üstelik Adblock gibi reklam engelleme yazılımlarının yaygınlaşması markalara 2019’da yaklaşık 100 milyar dolara yakın para kaybettirdi. Büyük veri ve akıllı teknolojiye odaklanan SocialPeta, bu zorluğun üstesinden gelmek için reklamcılık pazar analizi, uygulama istihbarat analizi, reklam yaratıcılık analizi, reklam maliyet analizi ve reklam yayınlayan site ve kanal analizi gibi çeşitli analiz fonksiyonları sunuyor.

Paylaş
Yapay Zekâ Dijital SocialPeta

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Uber’den Türkiye’ye dev yatırım
Uber’den Türkiye’ye dev yatırım
31 Ekim 2025 14:42
ULAK Haberleşme’den 6G Teknolojilerinde 208 Patent Başvurusu
ULAK Haberleşme’den 6G Teknolojilerinde 208 Patent Başvurusu
31 Ekim 2025 14:40
Türkiye Sigorta Sektörünün Milyarlarca Liralık Potansiyeli, Müşteri Sesini Duymakta Saklı
Türkiye Sigorta Sektörünün Milyarlarca Liralık Potansiyeli, Müşteri Sesini Duymakta Saklı
31 Ekim 2025 14:35
Yapay Zekâ Destekli
Yapay Zekâ Destekli "GooValid" İş Fikri Doğrulama Platformu Yayında!
30 Ekim 2025 14:02
Yandex Türkiye, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'na Özel Dijital Rehber Hazırladı
Yandex Türkiye, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'na Özel Dijital Rehber Hazırladı
28 Ekim 2025 14:20
N360 Platformu hayata geçti
N360 Platformu hayata geçti
28 Ekim 2025 10:03
ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.