• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. CMC Türkiye’den KOBİ’lere özel ‘yeni nesil çağrı merkezi’
CMC Türkiye’den KOBİ’lere özel ‘yeni nesil çağrı merkezi’

CMC Türkiye’den KOBİ’lere özel ‘yeni nesil çağrı merkezi’

ICT Media ICT Media
24 Eylül 2018 00:00
Paylaş

CMC Türkiye, KOBİ’lere yönelik bir çağrı merkezi uygulaması başlatıyor. 20 Eylül’de EticaretSEM ve Eticaret Merkezi A.Ş tarafından gerçekleştirilen Türkiye Teknoloji Buluşmaları’nda lansmanıyapılan ve Türkiye’de bir ilk olan yeni nesil çağrı merkezi ‘Ulaş Kazan’ ile KOBİ’ler basit bir arayüz üzerinden çağrı merkezi hizmeti alabilecek.

Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC Türkiye, KOBİ’lere özel yeni nesil çağrı merkezi uygulaması olan ‘Ulaş Kazan’ı hayata geçiriyor. 20 Eylül’de EticaretSEM ve Eticaret Merkezi A.Ş tarafından gerçekleştirilen Türkiye Teknoloji Buluşmaları’nda lansmanı yapılan uygulama ile işletmeler müşterilerine dakikalar içinde ulaşabilecek.

Türkiye’de bir ilk olan Ulaş Kazan ile KOBİ’ler kontrata gerek duymadan, uygulama üzerinden kişiselleştirdikleri kampanyaları planlayarak binlerce müşteriye ulaşabiliyorlar. Çeşitli paketlerin sunulduğu uygulamada, işletmeler bütçelerine uygun seçenekleri tercih edip uygun maliyetlerle çağrı merkezi hizmeti alabiliyor. Müşteri memnuniyeti, borç tahsilatı, acil durum & bilgilendirme, pazarlama ve satış kampanyaları gibi çeşitli amaçlar için kullanılabilen Ulaş Kazan ile işletmeler hızlıca sonuca ulaşabiliyor. Kampanya asistanı sayesinde alanında uzman danışmanlar ile etkili kampanyalar oluşturulabiliyor. Üstelik hizmet sonrası cevaplar detaylı olarak da raporlanıyor.

Dakikalar içinde binlerce müşteriye ulaşılabiliyor

TOBB E-Ticaret Sektör Meclisi Başkan Yardımcısı Merter Özdemir’in açılış konuşmasını yaptığı Türkiye Teknoloji Buluşmaları’nda CMC Türkiye Genel Müdürü Aytaç Aydın da bu yeni uygulamalarını anlattı. Ulaş Kazan ile KOBİ’lerin işlerini kolaylaştırmayı hedeflediklerini belirten Aydın, bu uygulama ile işletmelerin hızlıca kampanya oluşturup arama yapabileceğini anlatıyor: “Türkiye’de bir ilk olan Ulaş Kazan sistemi ile KOBİ’ler kampanyalarını kendileri oluşturup, zamanlamasını ayarlayıp istedikleri gibi kişiselleştirebilirler. Sözleşmesiz kullanabilecekleri, her bütçeye uygun bu hizmetle dakikalar içinde binlerce müşteriye ulaşabilecekler.”

 

Paylaş
​​​​​​​CMC Türkiye KOBİ EticaretSEM

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Bilet.com'a Yeni Yatırım: Hedef
Bilet.com'a Yeni Yatırım: Hedef "Bilet Süper Uygulaması"
15 Ağustos 2025 13:46
“Fiber altyapımız ve mobildeki güçlü büyüme ile 5G ve ötesi için hazırız”
“Fiber altyapımız ve mobildeki güçlü büyüme ile 5G ve ötesi için hazırız”
14 Ağustos 2025 14:43
Trend Micro, Uç Nokta Korumada 20. Kez Gartner Lideri
Trend Micro, Uç Nokta Korumada 20. Kez Gartner Lideri
14 Ağustos 2025 14:18
Netaş, İkinci Çeyrekte Satış Gelirlerini Artırarak 5G ve Yerli Üretime Odaklandı
Netaş, İkinci Çeyrekte Satış Gelirlerini Artırarak 5G ve Yerli Üretime Odaklandı
14 Ağustos 2025 12:40
Link Bilgisayar’dan ilk 6 ayda rekor büyüme
Link Bilgisayar’dan ilk 6 ayda rekor büyüme
14 Ağustos 2025 12:05
Yapay Zekâ Destekli Veri Koruma: Zecurion DLP 13+AI ile Yeni Bir Dönem
Yapay Zekâ Destekli Veri Koruma: Zecurion DLP 13+AI ile Yeni Bir Dönem
13 Ağustos 2025 11:02
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.