• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. CMC Türkiye’den KOBİ’lere özel ‘yeni nesil çağrı merkezi’
CMC Türkiye’den KOBİ’lere özel ‘yeni nesil çağrı merkezi’

CMC Türkiye’den KOBİ’lere özel ‘yeni nesil çağrı merkezi’

ICT Media ICT Media
24 Eylül 2018 00:00
Paylaş

CMC Türkiye, KOBİ’lere yönelik bir çağrı merkezi uygulaması başlatıyor. 20 Eylül’de EticaretSEM ve Eticaret Merkezi A.Ş tarafından gerçekleştirilen Türkiye Teknoloji Buluşmaları’nda lansmanıyapılan ve Türkiye’de bir ilk olan yeni nesil çağrı merkezi ‘Ulaş Kazan’ ile KOBİ’ler basit bir arayüz üzerinden çağrı merkezi hizmeti alabilecek.

Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC Türkiye, KOBİ’lere özel yeni nesil çağrı merkezi uygulaması olan ‘Ulaş Kazan’ı hayata geçiriyor. 20 Eylül’de EticaretSEM ve Eticaret Merkezi A.Ş tarafından gerçekleştirilen Türkiye Teknoloji Buluşmaları’nda lansmanı yapılan uygulama ile işletmeler müşterilerine dakikalar içinde ulaşabilecek.

Türkiye’de bir ilk olan Ulaş Kazan ile KOBİ’ler kontrata gerek duymadan, uygulama üzerinden kişiselleştirdikleri kampanyaları planlayarak binlerce müşteriye ulaşabiliyorlar. Çeşitli paketlerin sunulduğu uygulamada, işletmeler bütçelerine uygun seçenekleri tercih edip uygun maliyetlerle çağrı merkezi hizmeti alabiliyor. Müşteri memnuniyeti, borç tahsilatı, acil durum & bilgilendirme, pazarlama ve satış kampanyaları gibi çeşitli amaçlar için kullanılabilen Ulaş Kazan ile işletmeler hızlıca sonuca ulaşabiliyor. Kampanya asistanı sayesinde alanında uzman danışmanlar ile etkili kampanyalar oluşturulabiliyor. Üstelik hizmet sonrası cevaplar detaylı olarak da raporlanıyor.

Dakikalar içinde binlerce müşteriye ulaşılabiliyor

TOBB E-Ticaret Sektör Meclisi Başkan Yardımcısı Merter Özdemir’in açılış konuşmasını yaptığı Türkiye Teknoloji Buluşmaları’nda CMC Türkiye Genel Müdürü Aytaç Aydın da bu yeni uygulamalarını anlattı. Ulaş Kazan ile KOBİ’lerin işlerini kolaylaştırmayı hedeflediklerini belirten Aydın, bu uygulama ile işletmelerin hızlıca kampanya oluşturup arama yapabileceğini anlatıyor: “Türkiye’de bir ilk olan Ulaş Kazan sistemi ile KOBİ’ler kampanyalarını kendileri oluşturup, zamanlamasını ayarlayıp istedikleri gibi kişiselleştirebilirler. Sözleşmesiz kullanabilecekleri, her bütçeye uygun bu hizmetle dakikalar içinde binlerce müşteriye ulaşabilecekler.”

 

Paylaş
​​​​​​​CMC Türkiye KOBİ EticaretSEM

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.