• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. “CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi” yeni çağa adım olacak
“CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi” yeni çağa adım olacak

“CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi” yeni çağa adım olacak

ICT Media ICT Media
11 Ağustos 2023 09:07
Paylaş

Pandeminin tetikleyici gücüyle hızlı bir dönüşüm sürecinden geçen çağrı merkezleri, evrimleşerek entegre bir müşteri deneyimi yönetimi ekosistemine dönüştü. Bu dönüşümün bir parçası olarak ismini değiştirerek kapsamını genişleten Çağrı Merkezleri Derneği’nin yeni isim lansmanı, dernek tarafından 5 Ekim tarihinde düzenlenecek olan “CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi”nde yapılacak.

Dijitalleşen dünyada müşteri beklentileri de önemli bir değişim geçiriyor. Bu değişimin itici gücü de gelişen teknoloji, Ar-Ge yatırımları ve yapay zeka entegrasyonları oldu. Sektörün artık sadece şikayet ve çağrı almaktan ibaret olmadığını, müşteriye tüm kanallardan 360 derece temas etmenin kaçınılmaz olduğunu belirten Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Cemile Banu Hızlı, “Yeni nesil teknolojiler sonucu müşteri deneyimi ekosistemi de evrimleşmeye ve gelecek standartlarını oluşturmaya başladı. Sektör şu an en büyük dönüşümünü yaşıyor” dedi. Hızlı, bu dönüşümün bir parçası olarak ismini değiştirerek kapsamını genişleten Çağrı Merkezleri Derneği’nin yeni isim lansmanının dernek tarafından 5 Ekim tarihinde, Swissotel The Bosphorus’ta düzenlenecek olan “CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi”nde yapılacağının da müjdesini verdi.

Türkiye’nin nüfus, ekonomi, teknolojik alt yapısı sayesinde sektörel olarak çok büyük bir gelişim gösterdiğinin altını çizen Hızlı, dernek olarak da kapsamlarını genişlettiklerini, artık müşteri deneyimi odağında daha kapsayıcı bir isim ile hizmet vereceklerini açıklayarak ekledi: “Türkiye’yi en kısa sürede Avrupa’nın müşteri hizmetleri hub’ı konumuna taşımayı hedefliyoruz. Bunun yolu yatırım odakları, özel sektör, STK’lar ile kamunun omuz omuza hareket etmesi. Tüm sektörün bu noktada gerekli doğru adımları atacağına inanıyoruz.”

Müşteri hizmetleri kapsamının içine yeni birimler ve ürünler eklendi

Hızlanan dijital dönüşümle müşteri deneyiminin neredeyse yüzde 80’inin uzaktan yönetildiğini kaydeden Hızlı, bu değişimin beraberinde müşteri hizmetleri kapsamının içine yeni birimleri ve ürünleri de eklediğine dikkat çekti. Müşteri deneyiminin 20 yılda çok büyük bir evrimden geçtiğine işaret ederek; “Eskiden müşterilerle temas noktalarını optimize ederek bunun ekseninde mükemmel bir deneyim sunmaya çalışıyorduk ancak artık basit segmentasyonlarla tüm müşterilerimizi aynı grupların içine dahil etme yöntemi yerini; içine insan, süreç ve teknolojiyi koyan entegre yöntemlere bırakıyor” diye belirtti.

Derneğin yeni ismi dev lansmanda ilk kez açıklanacak

Hızlı, dernek olarak adımlarını bu dönüşüme uygun şekilde hızlandırdıklarını ve sektöre ayna tutacak etkinlikler için çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek şunları söyledi:

“Sektörümüzle birlikte dernek olarak biz de dönüşüyor ve bu dönüşümü tüm yönleriyle konuşacağımız büyük güne heyecanla hazırlanıyoruz. Sektörün bu evriminin bir sonucu olarak değişen yeni ismimizle birlikte kapsayıcılığını genişlettiğimiz, yeniden yapılandırdığımız derneğimizin değer önerilerini ve vizyonunu da bu önemli zirvede bine yakın ulusal ve uluslararası meslek profesyoneline ilk kez açıklayacağız.”

Sektörün en büyük araştırmasının sonuçları CX 360’da paylaşılacak

Dernek tarafından her sene düzenlenen ve bir kılavuz niteliğinde olan sektör araştırmasını bu yıl PWC iş birliği ile gerçekleştirerek içeriğini derinleştirdiklerini belirten Hızlı, “Büyük bir dönüşümden geçmekte olan müşteri deneyimi ekosistemini; sektörel verileri ve analizleri, makroekonomik metrikler, ulusal/uluslararası sektör trendleri ve sürdürülebilirlik kavramlarıyla birlikte detaylı olarak paylaşacağız. Değişen konseptiyle ilk kez gerçekleştireceğimiz bu büyük zirvemizi, tüm paydaşlarımızla birlikte deneyimlemek için sabırsızlanıyoruz” diyerek bütün sektör profesyonellerini CX 360 Müşteri Deneyimi Zirvesi’ne davet etti.

Paylaş
CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi Ar-Ge STK Çağrı Merkezleri Derneği

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

140 Milyon Yılda Sadece 1 Saniye Sapıyor: Yeni Nesil Atom Saati Tanıtıldı
140 Milyon Yılda Sadece 1 Saniye Sapıyor: Yeni Nesil Atom Saati Tanıtıldı
20 Mayıs 2025 14:13
 Çalışanların yüzde 55'i işlerini sürdürmek için yapay zekaya muhtaç
Çalışanların yüzde 55'i işlerini sürdürmek için yapay zekaya muhtaç
20 Mayıs 2025 12:11
Google, yapay zekanın enerji ihtiyacını karşılamak için üç nükleer santral kuruyor
Google, yapay zekanın enerji ihtiyacını karşılamak için üç nükleer santral kuruyor
19 Mayıs 2025 12:13
Dijital İnsan Kaynakları yazılımı platformu İdenfit, çözümlerini İngiltere’de dünya pazarına sundu
Dijital İnsan Kaynakları yazılımı platformu İdenfit, çözümlerini İngiltere’de dünya pazarına sundu
15 Mayıs 2025 17:36
Influencer pazarlamasını yapay zekâ ile optimize eden Winfluencer, İTÜ ARI Teknokent’ten yatırım aldı
Influencer pazarlamasını yapay zekâ ile optimize eden Winfluencer, İTÜ ARI Teknokent’ten yatırım aldı
15 Mayıs 2025 16:23
AgriGO.AI ile çiftçiye yapay zeka desteği
AgriGO.AI ile çiftçiye yapay zeka desteği
15 Mayıs 2025 15:28
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.