• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Dijital dönüşüme CRM yazılımları yön veriyor
Dijital dönüşüme CRM yazılımları yön veriyor

Dijital dönüşüme CRM yazılımları yön veriyor

ICT Media ICT Media
28 Ocak 2021 00:00
Paylaş

Dijitalleşen dünyada işletmeler için anı yakalamayı ve başarıyı sürdürülebilir kılmayı sağlayan CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) programları, pazarlama, satış ve servis yönetimlerini tek elden sağlayarak işletmelere yol haritası sunuyor. Tüm satış sürecinin kolay takip edilmesini sağlayan CRM programları; müşteri hizmetlerinin verimliliğini artırıp sadık müşteri kitlesi oluşturmaya olanak su-narken, pazarlama becerisinin de geliştirilmesini destekliyor. Faaliyetlerini CRM programları ile organize eden işletmeler, küresel rekabette çeviklik elde ederek rakiplerinden pozitif olarak ayrışıyor. Global ölçekte yapılan araştırmalar da işletmelerin, CRM sayesinde gelirlerinde önemli miktarda artış elde ettiklerini gösteriyor. İşletmeler, CRM yazılımına harcadıkları her 1 dolar için 5,60 dolardan 8,71 dolara uzanan bir gelir elde edebiliyor.

Pandemi öncesinde yatırımlarını ağırlıklı olarak bulundukları sektörlere yönelik planlayan işletme-lerin, pandemi ile birlikte dijital yatırımlarına öncelik tanıdıklarına dikkat çeken Minimum CRM Kurucu Ortağı Sarper Bağcı, bu dönemde özellikle bulut tabanlı müşteri ilişkileri yönetimi olarak ta-nımlanan CRM programlarına yönelik yatırımların hız kazandığını belirtti. Minimum CRM olarak, KOBİ’lerin bu tür yazılımları kullanırken karşılaştıkları karmaşık tasarım ve yüksek maliyet sorunlarını ortadan kaldırmaya yönelik bir çözüm sunduklarına değinen Bağcı, “Satış ve müşteri ilişkileri yönetimi için gerekli tüm özellikleri, kullanıcı dostu tasarımla buluşturup uygun fiyatla sunarak, CRM yazılımlarına yeni bir soluk getiriyoruz” dedi.

Sundukları CRM programı ile özellikle dijital dönüşümün izinden giderek küreselleşen rekabet ortamında öne çıkmak isteyen KOBİ’lerin tüm ihtiyaçlarını tek bir yazılım programında buluşturduklarını vurgulayan Bağcı, geliştirdikleri programın özelleştirilebilir yapısıyla tüm sektörlerin iş dinamiklerine uygun bir fonksiyona sahip olduğunu, böylece farklı sektörlerde faaliyet gösteren işletmelere aynı anda hitap edebildiklerini söyledi.

CRM teknolojisini özellikle pandemi gibi olağanüstü ortamlarda, işletmeler için müşteri ilişkilerini daha iyi yönetebilmenin ilk adımı olarak nitelendiren Bağcı, işletmelere her açıdan fayda sağlayacak başarılı bir CRM yazılımının kolay kullanım özelliklerine, sade tasarıma, uygun bir maliyete ve ileri teknolojiye sahip olması gerektiğinin altını çizdi. Minimum CRM’de tüm bu özellikleri tek abonelik planıyla sunduklarını aktaran Bağcı, tek abonelik planının avantajları hakkında şu bilgileri verdi: “Tek abonelik planı ile işletmelerin farklı paketler arasında seçim yapmak zorunda kalmalarının önüne geçiyoruz. Aboneliğimizi oldukça ekonomik bir fiyatla işletmelerle buluşturuyoruz. Böylelikle işletmelere ekonomik açıdan kazandırdığımız avantajı, eşzamanlı olarak sunduğumuz teknolojik üstünlükle de pekiştiriyoruz. İşletmeleri iyi bir CRM programı için servet ödemek zorunda bırakmıyoruz.”

Minimum CRM olarak yazılım geliştirme aşamasında işletmelerin yüksek maliyet ile karmaşık ara-yüz tasarımı konularında sıkıntı yaşadıklarını tespit ettiklerini belirten Bağcı, “Bu bakış açısıyla “Minimum CRM, Maksimum Deneyim” sloganımızı hayata geçirdik. Sloganımızda sunduğumuz vaadimizi, Maksimum Yetkinlik, Maksimum Katma Değer, Maksimum Destek, Maksimum Erişim ve Maksimum Güvenlik olarak tanımladığımız 5 ana prensiple destekliyoruz. İşletmeler kısa sürede, hiç zorlanmadan programa tam hakimiyet kazanarak tüm ekran, form ve tablolarda veri girişini kolaylıkla yapabiliyor. Uygun maliyet ve kolay kullanım anlayışımızı, adil ücretlendirme politikamıza ve destek hizmetlerimizdeki çeşitliliğe de yansıtarak, işletmelerin ticari faaliyetlerine yeni bir boyut kazandırıyoruz.” ifadelerini kullandı.

Paylaş
CRM Sarper Bağcı

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
“Netaş Academy” eğitimde yeni bir dönem başlatıyor
17 Temmuz 2025 16:29
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
Virgosol’e Revo Capital’den 3,5 milyon dolar yatırım!
16 Temmuz 2025 11:28
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
TD SYNNEX, HPE tarafından 2025 Yılının Küresel Distribütörü seçildi
14 Temmuz 2025 12:41
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Dijital Dönüşümde Dev Adım: Türk Telekom ile Fiber Optik Protokolü İmzalandı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Dijital Dönüşümde Dev Adım: Türk Telekom ile Fiber Optik Protokolü İmzalandı
11 Temmuz 2025 13:57
Sabahattin Ali’nin Hücresi Sinop Cezaevi’nde dijital teknolojiyle canlanıyor
Sabahattin Ali’nin Hücresi Sinop Cezaevi’nde dijital teknolojiyle canlanıyor
11 Temmuz 2025 12:55
OBASE, Ar-Ge projelerini ticarileştirdi, gündeminde üretken yapay zeka var
OBASE, Ar-Ge projelerini ticarileştirdi, gündeminde üretken yapay zeka var
11 Temmuz 2025 12:51
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.