• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Dijital dönüşüme CRM yazılımları yön veriyor
Dijital dönüşüme CRM yazılımları yön veriyor

Dijital dönüşüme CRM yazılımları yön veriyor

ICT Media ICT Media
28 Ocak 2021 00:00
Paylaş

Dijitalleşen dünyada işletmeler için anı yakalamayı ve başarıyı sürdürülebilir kılmayı sağlayan CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) programları, pazarlama, satış ve servis yönetimlerini tek elden sağlayarak işletmelere yol haritası sunuyor. Tüm satış sürecinin kolay takip edilmesini sağlayan CRM programları; müşteri hizmetlerinin verimliliğini artırıp sadık müşteri kitlesi oluşturmaya olanak su-narken, pazarlama becerisinin de geliştirilmesini destekliyor. Faaliyetlerini CRM programları ile organize eden işletmeler, küresel rekabette çeviklik elde ederek rakiplerinden pozitif olarak ayrışıyor. Global ölçekte yapılan araştırmalar da işletmelerin, CRM sayesinde gelirlerinde önemli miktarda artış elde ettiklerini gösteriyor. İşletmeler, CRM yazılımına harcadıkları her 1 dolar için 5,60 dolardan 8,71 dolara uzanan bir gelir elde edebiliyor.

Pandemi öncesinde yatırımlarını ağırlıklı olarak bulundukları sektörlere yönelik planlayan işletme-lerin, pandemi ile birlikte dijital yatırımlarına öncelik tanıdıklarına dikkat çeken Minimum CRM Kurucu Ortağı Sarper Bağcı, bu dönemde özellikle bulut tabanlı müşteri ilişkileri yönetimi olarak ta-nımlanan CRM programlarına yönelik yatırımların hız kazandığını belirtti. Minimum CRM olarak, KOBİ’lerin bu tür yazılımları kullanırken karşılaştıkları karmaşık tasarım ve yüksek maliyet sorunlarını ortadan kaldırmaya yönelik bir çözüm sunduklarına değinen Bağcı, “Satış ve müşteri ilişkileri yönetimi için gerekli tüm özellikleri, kullanıcı dostu tasarımla buluşturup uygun fiyatla sunarak, CRM yazılımlarına yeni bir soluk getiriyoruz” dedi.

Sundukları CRM programı ile özellikle dijital dönüşümün izinden giderek küreselleşen rekabet ortamında öne çıkmak isteyen KOBİ’lerin tüm ihtiyaçlarını tek bir yazılım programında buluşturduklarını vurgulayan Bağcı, geliştirdikleri programın özelleştirilebilir yapısıyla tüm sektörlerin iş dinamiklerine uygun bir fonksiyona sahip olduğunu, böylece farklı sektörlerde faaliyet gösteren işletmelere aynı anda hitap edebildiklerini söyledi.

CRM teknolojisini özellikle pandemi gibi olağanüstü ortamlarda, işletmeler için müşteri ilişkilerini daha iyi yönetebilmenin ilk adımı olarak nitelendiren Bağcı, işletmelere her açıdan fayda sağlayacak başarılı bir CRM yazılımının kolay kullanım özelliklerine, sade tasarıma, uygun bir maliyete ve ileri teknolojiye sahip olması gerektiğinin altını çizdi. Minimum CRM’de tüm bu özellikleri tek abonelik planıyla sunduklarını aktaran Bağcı, tek abonelik planının avantajları hakkında şu bilgileri verdi: “Tek abonelik planı ile işletmelerin farklı paketler arasında seçim yapmak zorunda kalmalarının önüne geçiyoruz. Aboneliğimizi oldukça ekonomik bir fiyatla işletmelerle buluşturuyoruz. Böylelikle işletmelere ekonomik açıdan kazandırdığımız avantajı, eşzamanlı olarak sunduğumuz teknolojik üstünlükle de pekiştiriyoruz. İşletmeleri iyi bir CRM programı için servet ödemek zorunda bırakmıyoruz.”

Minimum CRM olarak yazılım geliştirme aşamasında işletmelerin yüksek maliyet ile karmaşık ara-yüz tasarımı konularında sıkıntı yaşadıklarını tespit ettiklerini belirten Bağcı, “Bu bakış açısıyla “Minimum CRM, Maksimum Deneyim” sloganımızı hayata geçirdik. Sloganımızda sunduğumuz vaadimizi, Maksimum Yetkinlik, Maksimum Katma Değer, Maksimum Destek, Maksimum Erişim ve Maksimum Güvenlik olarak tanımladığımız 5 ana prensiple destekliyoruz. İşletmeler kısa sürede, hiç zorlanmadan programa tam hakimiyet kazanarak tüm ekran, form ve tablolarda veri girişini kolaylıkla yapabiliyor. Uygun maliyet ve kolay kullanım anlayışımızı, adil ücretlendirme politikamıza ve destek hizmetlerimizdeki çeşitliliğe de yansıtarak, işletmelerin ticari faaliyetlerine yeni bir boyut kazandırıyoruz.” ifadelerini kullandı.

Paylaş
CRM Sarper Bağcı

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

KPMG ve AIMA’dan yatırımların geleceğine yön verecek tokenizasyon raporu
KPMG ve AIMA’dan yatırımların geleceğine yön verecek tokenizasyon raporu
17 Ekim 2025 14:39
Şirketlerin %95’i yapay zeka projelerinden sonuç alamıyor
Şirketlerin %95’i yapay zeka projelerinden sonuç alamıyor
17 Ekim 2025 14:38
BTM-Galatasaray Üniversitesi iş birliği start aldı
BTM-Galatasaray Üniversitesi iş birliği start aldı
17 Ekim 2025 14:36
Vodafone, 1 Nisan 2026 itibarıyla 81 il ve 922 ilçeyi 5G ile buluşturacak
Vodafone, 1 Nisan 2026 itibarıyla 81 il ve 922 ilçeyi 5G ile buluşturacak
17 Ekim 2025 14:28
Sayan: 5G İhalesi, Türkiye'nin Dijital Bağımsızlığının Miladı
Sayan: 5G İhalesi, Türkiye'nin Dijital Bağımsızlığının Miladı
17 Ekim 2025 11:32
Pyhton ile yapay zeka eğitiminde 34 kadın daha mezun oldu
Pyhton ile yapay zeka eğitiminde 34 kadın daha mezun oldu
16 Ekim 2025 18:11
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.