• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Dijital Oyun Sektörü Kümelenme Projesi başvuru kayıtları başladı
 Dijital Oyun Sektörü Kümelenme Projesi başvuru kayıtları başladı

Dijital Oyun Sektörü Kümelenme Projesi başvuru kayıtları başladı

ICT Media ICT Media
22 Ekim 2019 00:00
Paylaş

Ticaret Bakanlığı’nın 2015/8 sayılı “Hizmet Sektörü Rekabet Gücünün Artırılması Projesi Desteği (HİSER)” kapsamında ve İstanbul Ticaret Odası koordinasyonunda dijital oyun sektörüne yönelik kümelenme projesi hayata geçirilecektir. 15 Kasım 2019 tarinden son olan başvuruların ardından dijital oyun kümesi oluşturulacaktır.  Proje kapsamında %75'i Bakanlık destekli faaliyetler ile dijital oyun projeleri geliştirilmesini sağlayan firmaların uluslararası pazarların gerekliliği olan standartlara ulaşması sağlanarak ihracata yönelik rekabet güçlerinin artırılması ve hedef pazarlarda yeni iş bağlantıları geliştirilmesi hedeflenmektedir. 4 aşamada gerçekleşecek olan proje süreci; İhtiyaç Analizi, Teknik Eğitim ve Danışmanlık Programları, Yurtdışı Pazarlama Faaliyetleri ve son olarak Yurtiçi Pazarlama Faaliyetleri şeklinde gerçekleşecek.

Proje katılım şartları:

  • Proje başında katılım bedelini (500 USD) ödemek,
  • İTO üyesi ve en az limited şirketi statüsünde olmak,
  • Başka bir HİSER projesinde eş zamanlı yer almamak,
  • Katılım gösterilen her bir Proje faaliyeti için %25’lik katkıyı karşılamak,

Teknik kriterler ise şu şekildedir:

Oyun Stüdyoları: Piyasaya çıkmış bir oyunu olmak veya ilk projesini geliştiren stüdyolar için aşağıdakilerden birini karşılamak;

  • "Game Design Document"ı tamamlamış olmak
  • Karakter, UI/UX, Harita/Bölüm tasarımlarını bitirmiş olmak
  • Projesine en az 100.000TL yatırım almış olmak

Oyun Stüdyolarına Dış Kaynak Hizmeti Veren Stüdyolar: En az 3 dijital oyun projesine aşağıda belirtilen hizmetlerden birini sağlamış olmak;

  • Oyun müzik veya ses tasarımı
  • Karakter tasarım ve modellemesi
  • CGI veya 2D art tasarımı

Ekosisteme Yazılımsal Çözümler Sunan Firmalar: Oyun geliştiren firmaların kullandığı üretim veya ihracata direkt faydası olan yazılımsal hizmet, çözüm veya platformları sunmuş olmak.

Paylaş
Dijital Oyun Sektörü Kümelenme Projesi İstanbul Ticaret Odası oyun

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkiye’de Startup Yatırımları 2025’in 2. Çeyreğinde 858 Milyon Dolara Ulaştı
Türkiye’de Startup Yatırımları 2025’in 2. Çeyreğinde 858 Milyon Dolara Ulaştı
4 Eylül 2025 16:40
TEKNOFEST Kuantum Teknolojileri Yarışması Bilişim Vadisi’nde Gerçekleşti
TEKNOFEST Kuantum Teknolojileri Yarışması Bilişim Vadisi’nde Gerçekleşti
4 Eylül 2025 11:30
SAP Genç Profesyoneller Programı 15. Dönemini Tamamladı
SAP Genç Profesyoneller Programı 15. Dönemini Tamamladı
3 Eylül 2025 11:26
TTGV'den Yeni Teknolojilere Yönelik Güdümlü Proje Programı
TTGV'den Yeni Teknolojilere Yönelik Güdümlü Proje Programı
1 Eylül 2025 12:35
Türkiye Bilişim Derneği'nden 5G İhalesi Çalıştayı
Türkiye Bilişim Derneği'nden 5G İhalesi Çalıştayı
1 Eylül 2025 12:33
EGİAD Başkanı Özhelvacı:
EGİAD Başkanı Özhelvacı: "Melek Yatırımcılık Toplumsal Bir Hizmettir"
1 Eylül 2025 12:24
ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.