• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Dijitalin en iyileri 9.Mixx Awards’da belli oldu
Dijitalin en iyileri 9.Mixx Awards’da belli oldu

Dijitalin en iyileri 9.Mixx Awards’da belli oldu

ICT Media ICT Media
22 Şubat 2019 00:00
Paylaş

Dijital dünyanın Oscar’ı olarak kabul edilen Mixx Awards yarışmasına bu yıl 28 kategoride 623’ü geçerli toplam 648 başvuru yapıldı.

Sunuculuğunu Jülide Ateş’in yaptığı Ödül Töreni’nde 27 kategoride 210 ödül verildi. Ayrıca gecede “#ElAlemNeDer” kampanyasına da Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Özel Ödülü verildi.

Dünyada 45 ülkede dijital reklamcılığın gelişimi için faaliyetler yürütenIAB Türkiye’nin Yönetim Kurulu Başkanı Neslihan Olcay, 9 yıldır düzenlenen MIXX Awards ve endüstrinin geldiği noktadan duyduğu gururu vurguladı ve, “2010’da 100 başvuru hedefiyle yola çıkan Mixx Türkiye Ödülleri bugün, 600’ün üzerinde başvuru üreten ve Dolaysız Marka Devriminin konuşulduğu bir endüstrinin yarışmasına dönüştü. 100 yıldan uzun bir süredir kapital yoğun tedarik zincirleriyle işleyen, yüksek bariyerlerle korunan geleneksel tüketici ekonomisi; alçak giriş bariyeri, esnek kapitali, kiralanabilir tedarik zincirleri, tüketicisiyle dolaysız iletişim kurma becerisiyle yüksek katma değer üreten Dolaysız Markaların dünyasına evriliyor. Tüm markaların sürdürülebilir büyüme için kendini yeni gerçekliğe hazırlaması gerekiyor.” dedi.

9. MIXX Awards Türkiye’nin Lider Destekçisi Ingage ve Sahibinden.com; Başarı Destekçileri MedyaNet ve Sözcü olurken; yarışmanın Protokol Destekçileri arasında Genart Medya, Google, MG Media, Mynet, People Initiative, PepsiCo ve Publicis Groupe Türkiye yer aldı. Yarışmanın Jüri Sponsoru ise ikinci kez Facebook oldu. EngageYa, KızlarSoruyor ve Wavemaker Turkey’in Kategori Destekçileri olduğu MIXX’e sektör kuruluşları da her zamanki gibi katkıda bulundu. Reklam çalışmaları Sesli Harfler linked by Isobar tarafından yürütülen organizasyon Gramofon, İltek ve Project House’un katkılarıyla düzenlendi. Reklam yayın desteğini ise The Brand Age, Campaign ve Digital Age ile birlikte IAB Türkiye üyesi yayıncılar verdi.

Ön Eleme, Başkanlığını IAB Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi ve Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’nün üstlendiği jüriyle birlikte IAB Türkiye üyesi firmaların gönderdiği temsilcilerden oluşan 52 kişi tarafından yapıldı.

Bu yıl MIXX Awards Türkiye’ye başvuran tüm projeler MIXX Awards Europe’a 15 Mart’a kadar başvuru yapabilecek.

Paylaş
Mixx Awards Neslihan Olcay

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.