• Biz Kimiz
  • Künye
logo
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Dijitalin kralı yüzde 57’lik oranla sosyal medya
Dijitalin kralı yüzde 57’lik oranla sosyal medya

Dijitalin kralı yüzde 57’lik oranla sosyal medya

ICT Media ICT Media
17 Ağustos 2021 00:00
Paylaş

Wpromote tarafından gerçekleştirilen araştırmaya göre, dijital pazarlamacıların yüzde 50’si müşteri etkileşimini artırmak için strateji geliştiriyor. Araştırma, sosyal medyanın müşteri deneyimini geliştirmede yüzde 57 oranında etkili olduğunu gösteriyor.

Dijital hizmetler sunan Wpromote tarafından gerçekleştirilen “2021 B2B Dijital Pazarlamanın Durumu” araştırmasına göre, dijital pazarlamacıların yüzde 50’sinin pazarlama stratejisi oluştururken ilk hedefi müşteri etkileşimini artırmak. Müşteri deneyimini iyileştirmeyi öncelikli hedef olarak görenlerin oranıysa yüzde 47. Dijital pazarlamacıların yüzde 46’sı ilk olarak marka bilinirliğini artırmayı hedeflerken, yüzde 33’ü ise web sitesi trafiğini artırmaya çalışıyor.

Sosyal medya yüzde 57, reklamlar yüzde 42 etkili

Dijital pazarlamacıların yüzde 57’sine göre sosyal medya, müşteri deneyimine odaklanan stratejik başarı üzerinde en fazla etkiye sahip alan. Bunu yüzde 47’yle web sitesi optimizasyonu, yüzde 42 ile reklam çalışmaları takip ediyor. Mobilde gerçekleştirilen iletişim yöntemlerinin ise müşteri deneyimini daha iyi bir noktaya taşımada yüzde 31 oranında etkisi bulunuyor.

Merkezde ürün değil, müşteri var



Araştırma verilerini değerlendiren dijital performans ajansı EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül “Pazarlamanın merkezindeki güçler dengesi üründen müşteriye doğru evriliyor. Yapılan araştırmaların ortak çıktısı dijital pazarlamada en önemli iki hedefin müşteri etkileşimini artırmak ve müşteri deneyimini iyileştirmek olduğu yönünde. Dijital pazarlama yer, zaman gibi faktörlerden bağımsız olarak hedef kitleye ulaşmak için kilit faktör konumunda. Müşteri kazandıran ve potansiyel müşteri deneyimini geliştiren stratejilerle paydaşlarımızın dijitaldeki sesi oluyoruz.” açıklamasında bulundu.

Paylaş
Wpromote 2021 B2B Dijital Pazarlamanın Durumu EG Bilişim Teknolojileri Gökhan Bülbül teknoloji haberleri bilişim haberleri teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Uber’den Türkiye’ye dev yatırım
Uber’den Türkiye’ye dev yatırım
31 Ekim 2025 14:42
ULAK Haberleşme’den 6G Teknolojilerinde 208 Patent Başvurusu
ULAK Haberleşme’den 6G Teknolojilerinde 208 Patent Başvurusu
31 Ekim 2025 14:40
Türkiye Sigorta Sektörünün Milyarlarca Liralık Potansiyeli, Müşteri Sesini Duymakta Saklı
Türkiye Sigorta Sektörünün Milyarlarca Liralık Potansiyeli, Müşteri Sesini Duymakta Saklı
31 Ekim 2025 14:35
Yapay Zekâ Destekli
Yapay Zekâ Destekli "GooValid" İş Fikri Doğrulama Platformu Yayında!
30 Ekim 2025 14:02
Yandex Türkiye, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'na Özel Dijital Rehber Hazırladı
Yandex Türkiye, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'na Özel Dijital Rehber Hazırladı
28 Ekim 2025 14:20
N360 Platformu hayata geçti
N360 Platformu hayata geçti
28 Ekim 2025 10:03
ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.