
The Walt Disney Company’nin amiral gemisi olarak tüketicilere doğrudan yayın servisi sağlayan dijital yayın platformu Disney+ 14 Haziran’da Türkiye’de yayın hayatına başlıyor. 170'i orijinal 1000'den fazla film ve 16.000'in üzerinde bölümden oluşan 400’den fazla dizi, belgesel ve özel içerik arşivi ve güçlü yerli orijinal yapımlarıyla Türkiye’deki izleyicisiyle buluşacak Disney+, Disney’in yüz yılı aşkın zamandır sahip olduğu zengin hikaye anlatımını tüm dünyaya tek bir platformda sunuyor.
100 yılı geride bırakırken, kendini her zaman yenileyen, kullanıcılarına sunduğu teknolojisini sürekli geliştiren ve geniş içerik arşivini sürekli zenginleştirerek hızla dijitalleşen dünyaya ayak uyduran The Walt Disney Company’nin dijital yayın platformu Disney+ yeni nesillerin de favorisi olmayı sürdürüyor. Disney+ ile Türkiye’nin de dahil olduğu 42 ülke ve 11 yeni bölgeye Disney, Pixar, Marvel, Star Wars ve National Geographic içeriklerinin yanı sıra, her kesimden izleyiciye hitap eden binlerce saatlik içerik ve dünyanın en sevilen hikayelerinin kapıları ardına kadar açılıyor.
Büyük lansman öncesinde 7 Haziran Salı günü Esma Sultan Yalısı’nda düzenlenen toplantıda basınla bir araya gelen The Walt Disney Company Türkiye Genel Müdürü Cenk Soner, heyecanla beklenen Disney+ ile ilgili merak edilen detayları paylaşarak platformun Türkiye’ye özel yapımları hakkında da bilgiler verdi.
“Köklü yapımız ve güçlü içeriğimizle dijital yayıncılıkta çok iddialıyız”
The Walt Disney Company Türkiye Genel Müdürü Cenk Soner; “Disney+’la amacımız her bir eve girip her yaştan izleyicinin ilgisini çekecek her tarza uygun içeriklerimizle keyif dolu anlar yaratmak ve bu anları daha da çoğaltmak. Tüketiciye doğrudan yayın servisi sağlayan Disney+’ı, günümüzde The Walt Disney Company’nin amiral gemisi olarak tanımlıyoruz ve 14 Haziran’da Türkiye’de yayın hayatımıza başlıyoruz.
Şubat 2022 itibarıyla dünyada 129 milyon üyeye ulaştığımızı duyurduk. Bu sayı günümüze kadar arttı ve bu yeni lansmanlar ile birlikte de güçlü bir ivme bekliyoruz. Bu başarıyı elde etmek için yoğun bir mesai harcadığımız açık. Sağlam temeller üzerine kurulu platformumuz, güçlü marka portföyümüz ve hem dünyanın dört bir yanındaki hem de buradaki yaratıcı ekiplerimizden doğan olağanüstü içeriğimiz sayesinde her geçen gün üye sayımızı hızla arttırmayı hedefliyoruz.
Aralık 2020’de, 2024 mali yılı sonuna kadar dünya genelinde 230 ila 260 milyon arası ücretli Disney+ üyesine ulaşacağımıza dair tahminlerimizi paylaşmıştık. Bu sayının da tahminlerimizi aşacağını düşünüyoruz.” dedi.
Soner, “Biz Disney+ olarak da The Walt Disney Company ile 100 yıldır sinema salonları için ne yapıyorsak yine onu yapıyor ve tüketicilerimize sinema kalitesinde içerikler sunuyoruz. Dünyanın en çok izlenen filmlerinin büyük çoğunluğu bizim stüdyolarımızdan, aynı zamanda diziler, animasyonlar… Hepsinde çok iddialıyız. Disney+ ile; Disney, Pixar, Marvel, Star Wars ve National Geographic içeriklerinin yanı sıra 20th Century Studios, Disney Television Studios, FX, Searchlight Pictures ve daha birçok stüdyomuzun en yeni içeriklerine sahip çok geniş bir eğlence portföyü sunuyoruz” cümleleriyle devam etti.