
Mobil Pazarlama Birliği’nin düzenlediği MMA Awards’ta Procter & Gamble’ın gençlere özel fırsatlar sunan Banabak mobil uygulaması, Mobil Uygulamalar kategorisinde Altın Ödül’e layık görüldü.
Procter & Gamble’ın Türkiye’ye özel olan ve gençler için tasarladığı mobil uygulaması Banabak, merkezi Amerika Birleşik Devletleri’nde bulunan Mobil Pazarlama Birliği (MMA) tarafından düzenlenen Smarties Türkiye 2018 ödüllerinde “Mobil Uygulamalar” kategorisinde Altın Ödül kazandı. MMA’in düzenlediği Smarties Türkiye 2018 kapsamında bu yıl, 9 farklı kategoride ödül verildi.
Smarties Türkiye 2018’de Banabak uygulamasının Altın Ödül’ü kazanmasıyla ilgili açıklamada bulunan P&G Türkiye ve Kafkasya Pazarlama Direktörü İpek Ersavaş “Markalarımızla yeni nesiller arasındaki sinerjiyi arttırmayı ve P&G’nin her zaman genç kalabilmesini sağlamak için tasarladığımız Banabak uygulamamızın, uluslararası bir kuruluş tarafından ödüllendirilmesinden dolayı mutluluk duyuyoruz. Ayrıca Banabak’ın Türkiye’de geliştirilmiş olması da bizim için ayrı bir gurur kaynağı” dedi.
Banabak’tan gençlere çeşitli fırsatlar
Gençlerin dünyasını yakalayabilmek için geliştirilen uygulama, fiş okuma teknolojisini oyunlaştırma çözümleri ile birleştirerek gençlere bir ilk sunuyor. Gillette, Pantene, Orkid, İpana gibi satın alınan her bir P&G ürününden puan kazanılmasını sağlayan Banabak mobil uygulaması için P&G; Scotty, Dersleri Kurtaran Adam, Boyner gibi çok sayıda farklı marka ve kurumla işbirliği yaptı. Sürpriz görevlere katılım, soru-cevap yarışmaları gibi farklı fırsatlarla puan kazandırılmasını sağlayan uygulamada gençler biriktirdikleri “BAKS” puanlarla istedikleri ödülleri alabiliyorlar. “BAKS” ile alınabilecek ödüller arasında ise sinema biletleri, oyun puanları ve P&G ürünleri yer alırken kullanıcıların sosyal sorumluluk projelerine katkı sağlayabileceği seçenekler de bulunuyor.