• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
    • Gelecek Etkinlikler
    • Geçmiş Etkinlikler
  • Etkinliklerimizden Haberler
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. EngageYa’nın, hikaye formatlı yeni içerik ürünü StoriYa yayında
EngageYa’nın, hikaye formatlı yeni içerik ürünü StoriYa yayında

EngageYa’nın, hikaye formatlı yeni içerik ürünü StoriYa yayında

ICT Media ICT Media
7 Ağustos 2019 00:00
Paylaş

Reklam platformu EngageYa, tasarladığı yeni ürünü StoriYa’yı pazara sundu. İçerik sitelerinde, hikaye (story) formatında içerik önermesi ve reklam gösterimi için dizayn edilen StoriYa, sosyal paylaşım sitelerinin hikayeler özelliğinden esinlenerek hayata geçirildi. Bu yeni ürün ile kullanıcıların, hikayeler üzerinden içerik ve reklam hizmetlerine farklı bir kanaldan daha kolay ulaşması hedefleniyor. Çıkış amacı içerik sitelerine ilgisi azalan gençleri yeni etkin bir format ile tanıştırmak olan StoriYa, genç hedef kitlenin ilgi alanlarına özel, doğru içerik ile buluşmalarını sağlıyor. Reklamverenin doğru hedef kitleye daha kolay ulaşması sağlayarak, ürünlerinin bilinirliğini daha zengin bir kullanıcı deneyimi ile sunuyor.

Lansman döneminde, Türkiye’nin önde gelen markalarına ayrıcalıklı erişim imkanı sunan Storiya, envanterindeki premium yayıncılar ile bu markaların özel bir formatta buluşmasını sağlıyor. İçerik üreticisine görsel ya da video içerikleriyle yeni bir ara yüz hizmeti sunan StoriYa, mobil web sayfalarında ve mobil uygulamalarda çalışıyor. Storiya, Ar-Ge ekibinde yer alan bir Türk mühendis ve ürün tasarımcısı tarafından prototip olarak geliştirildi ve premium bir yayıncı ile beta live testleri yapıldı. Alınan yüksek performansın sonucunda StoriYa ürün olarak geliştirildi.

StoriYa gibi yeni bir ürünü içerik ve reklam pazarına sunmuş olmaktan mutluluk duyduklarını belirten EngageYa Türkiye Genel Müdürü İlter Avcı konuyla ilgili konuşmasında; “EngageYa Türkiye olarak çok heyecanlıyız çünkü StoriYa gibi yenilikçi bir ürünü pazara sunmanın yanı sıra, ülkemizin yetiştirdiği bir mühendis arkadaşımızın projesi olması ürünü daha da anlamlı kılıyor. Ülkemizde başlattığımız bu yeni ürünümüz halen Yunanistan, Rusya, Ortadoğu ve Kuzey Afrika ülkelerinde yayında. Yakın zamanda, StoriYa’nın yeni pazarlarda da kullanıma girmesini hedefliyoruz. StoriYa’nın reklam pazarında yerini almasıyla birlikte, Türkiye’nin önde gelen içerik üreticisi mecralarına, görsel ya da video içerikleriyle yeni bir arayüz hizmeti de sunmuş oluyoruz” dedi.

Paylaş
EngageYa StoriYa İlter Avcı

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Simya VC Liderliğinde Rudiq’e 1 Milyon Dolar Yatırım
Simya VC Liderliğinde Rudiq’e 1 Milyon Dolar Yatırım
24 Aralık 2025 15:06
Sakarya Üniversitesi ve Barikat’tan Siber Güvenlikte Stratejik İş Birliği
Sakarya Üniversitesi ve Barikat’tan Siber Güvenlikte Stratejik İş Birliği
19 Aralık 2025 15:32
Trend Micro 2026 Raporu: Siber Suçlarda Tam Otomasyon ve Endüstriyelleşme Dönemi
Trend Micro 2026 Raporu: Siber Suçlarda Tam Otomasyon ve Endüstriyelleşme Dönemi
19 Aralık 2025 15:23
Finans Dünyasında Mobil Devrim: 2026’ya Kadar Sektöre Yön Verecek 5 Kritik Gelişme
Finans Dünyasında Mobil Devrim: 2026’ya Kadar Sektöre Yön Verecek 5 Kritik Gelişme
19 Aralık 2025 10:14
Bilişim Vadisi Hackathon Serisi’nin ilk aşaması tamamlandı
Bilişim Vadisi Hackathon Serisi’nin ilk aşaması tamamlandı
19 Aralık 2025 10:10
Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
18 Aralık 2025 15:34
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.