• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
    • Gelecek Etkinlikler
    • Geçmiş Etkinlikler
  • Etkinliklerimizden Haberler
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Evde kalanlar yüzde 40 daha fazla çalışıyor
Evde kalanlar yüzde 40 daha fazla çalışıyor

Evde kalanlar yüzde 40 daha fazla çalışıyor

ICT Media ICT Media
26 Mayıs 2020 00:00
Paylaş

Saha satış yönetimi uygulaması Ekmob’a göre Koronavirüs salgınında sahaya çıkamayanlar yüzde 40 daha fazla çalışmaya başladı. Dünyayı derinden etkilemeye devam eden Kovid-19 (Koronavirüs) salgını, çalışanların büyük bölümünü evden çalışmak zorunda bırakmıştı. Ekmob’a göre evden çalışmak daha verimli hale gelmeye başladı. Evden çalışanlar daha önce ulaşamadığı kişileri de arayarak artık yüzde 40 daha fazla çalışıyor. Sahaya çıkamayan çalışanlar 90’lardaki gibi tele satışa geri döndü.

Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, evden çalışmanın getirdiği değişikliği şöyle anlattı:

Evden çalışanlar daha önce sahada dokunamadıkları müşterilere telefonla ulaşmaya başladı. Yüzde 40 daha fazla çalışan satış personeli evden çalışmanın daha verimli olduğunu düşünüyor.

Kurumlar, Koronavirus özelinde müşterileri için en kötü olasılıklar da dahil olmak üzere farklı senaryolar içeren kriz iletişim planlarını hazırlamaya başladı.

Kurumlar dijital dönüşüm ve teknoloji yatırımlarına hız vermeye başladı. Bu doğrultuda satış ekipleri müşterilerine özel webinar yöntemini kullanarak online iletişim metotları deniyor.

90’larda popüler olan telefonla satış kanalı yeniden yükselişe geçti. Herkes görüntülü konuşma yapamasa da telefonla iletişim ve satış oranları yükseliyor. Ekmob, tele satış konusunda şirketlere önerilerini şöyle sıralıyor:

- Günlük bir hedef belirleyin ve o sayıya ulaşmaya çalışın.

- Arama sırasında görüşme yapılan kişiye çözüm sunun.

- Hayır cevabına hazırlıklı olun. Mutlaka itirazları olacaktır.

- Tele satış sırasında doğru iletişim kurun, müşteriye psikiyatrist gibi yaklaşın.

- Satış ekibine hitabet, diksiyon ve stres eğitimleri verin.

- Müşterileri aramaya başladığınız andan itibaren kendinizi de motive edin.

- Telefonda satışta rahat konuşulmalı. Doğal bir konuşma karşıdaki kişiyi de etkiler.

- Aramaların raporlanması performans takibini kolaylaştıracaktır.

Paylaş
Ekmob koronavirüs Sunay Şener

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sakarya Üniversitesi ve Barikat’tan Siber Güvenlikte Stratejik İş Birliği
Sakarya Üniversitesi ve Barikat’tan Siber Güvenlikte Stratejik İş Birliği
19 Aralık 2025 15:32
Trend Micro 2026 Raporu: Siber Suçlarda Tam Otomasyon ve Endüstriyelleşme Dönemi
Trend Micro 2026 Raporu: Siber Suçlarda Tam Otomasyon ve Endüstriyelleşme Dönemi
19 Aralık 2025 15:23
Finans Dünyasında Mobil Devrim: 2026’ya Kadar Sektöre Yön Verecek 5 Kritik Gelişme
Finans Dünyasında Mobil Devrim: 2026’ya Kadar Sektöre Yön Verecek 5 Kritik Gelişme
19 Aralık 2025 10:14
Bilişim Vadisi Hackathon Serisi’nin ilk aşaması tamamlandı
Bilişim Vadisi Hackathon Serisi’nin ilk aşaması tamamlandı
19 Aralık 2025 10:10
Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
Teknolojik ürünlerin belgelendirilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlendi
18 Aralık 2025 15:34
Fortinet, modelleri, verileri ve altyapıyı koruyan Güvenli AI Veri Merkezi çözümünü tanıttı
Fortinet, modelleri, verileri ve altyapıyı koruyan Güvenli AI Veri Merkezi çözümünü tanıttı
17 Aralık 2025 14:44
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.