• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Evde kalanlar yüzde 40 daha fazla çalışıyor
Evde kalanlar yüzde 40 daha fazla çalışıyor

Evde kalanlar yüzde 40 daha fazla çalışıyor

ICT Media ICT Media
26 Mayıs 2020 00:00
Paylaş

Saha satış yönetimi uygulaması Ekmob’a göre Koronavirüs salgınında sahaya çıkamayanlar yüzde 40 daha fazla çalışmaya başladı. Dünyayı derinden etkilemeye devam eden Kovid-19 (Koronavirüs) salgını, çalışanların büyük bölümünü evden çalışmak zorunda bırakmıştı. Ekmob’a göre evden çalışmak daha verimli hale gelmeye başladı. Evden çalışanlar daha önce ulaşamadığı kişileri de arayarak artık yüzde 40 daha fazla çalışıyor. Sahaya çıkamayan çalışanlar 90’lardaki gibi tele satışa geri döndü.

Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, evden çalışmanın getirdiği değişikliği şöyle anlattı:

Evden çalışanlar daha önce sahada dokunamadıkları müşterilere telefonla ulaşmaya başladı. Yüzde 40 daha fazla çalışan satış personeli evden çalışmanın daha verimli olduğunu düşünüyor.

Kurumlar, Koronavirus özelinde müşterileri için en kötü olasılıklar da dahil olmak üzere farklı senaryolar içeren kriz iletişim planlarını hazırlamaya başladı.

Kurumlar dijital dönüşüm ve teknoloji yatırımlarına hız vermeye başladı. Bu doğrultuda satış ekipleri müşterilerine özel webinar yöntemini kullanarak online iletişim metotları deniyor.

90’larda popüler olan telefonla satış kanalı yeniden yükselişe geçti. Herkes görüntülü konuşma yapamasa da telefonla iletişim ve satış oranları yükseliyor. Ekmob, tele satış konusunda şirketlere önerilerini şöyle sıralıyor:

- Günlük bir hedef belirleyin ve o sayıya ulaşmaya çalışın.

- Arama sırasında görüşme yapılan kişiye çözüm sunun.

- Hayır cevabına hazırlıklı olun. Mutlaka itirazları olacaktır.

- Tele satış sırasında doğru iletişim kurun, müşteriye psikiyatrist gibi yaklaşın.

- Satış ekibine hitabet, diksiyon ve stres eğitimleri verin.

- Müşterileri aramaya başladığınız andan itibaren kendinizi de motive edin.

- Telefonda satışta rahat konuşulmalı. Doğal bir konuşma karşıdaki kişiyi de etkiler.

- Aramaların raporlanması performans takibini kolaylaştıracaktır.

Paylaş
Ekmob koronavirüs Sunay Şener

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Uber’den Türkiye’ye dev yatırım
Uber’den Türkiye’ye dev yatırım
31 Ekim 2025 14:42
ULAK Haberleşme’den 6G Teknolojilerinde 208 Patent Başvurusu
ULAK Haberleşme’den 6G Teknolojilerinde 208 Patent Başvurusu
31 Ekim 2025 14:40
Türkiye Sigorta Sektörünün Milyarlarca Liralık Potansiyeli, Müşteri Sesini Duymakta Saklı
Türkiye Sigorta Sektörünün Milyarlarca Liralık Potansiyeli, Müşteri Sesini Duymakta Saklı
31 Ekim 2025 14:35
Yapay Zekâ Destekli
Yapay Zekâ Destekli "GooValid" İş Fikri Doğrulama Platformu Yayında!
30 Ekim 2025 14:02
Yandex Türkiye, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'na Özel Dijital Rehber Hazırladı
Yandex Türkiye, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'na Özel Dijital Rehber Hazırladı
28 Ekim 2025 14:20
N360 Platformu hayata geçti
N360 Platformu hayata geçti
28 Ekim 2025 10:03
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.