• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Facebook “Küçük İşletme Kaynak Merkezi”ni Türkçe olarak hayata geçirdi
Facebook “Küçük İşletme Kaynak Merkezi”ni Türkçe olarak hayata geçirdi

Facebook “Küçük İşletme Kaynak Merkezi”ni Türkçe olarak hayata geçirdi

ICT Media ICT Media
18 Mart 2020 00:00
Paylaş

Türkiye’deki küçük ve orta ölçekli işletmelerin (KOBİ) koronavirüs salgını kaynaklı beklenmeyen zorluklardan en az düzeyde zarar görmesini isteyen ve bu amaçla onlara destek sunmayı amaçlayan Facebook, KOBİ’lerin kriz yönetimine yardımcı olacak “Küçük İşletme Kaynak Merkezi”ni Türkçe olarak faaliyete geçirdi. Merkez, salgının yarattığı endişeler durulana kadar işletmelerini tamamen çevrimiçi ortama taşıyarak ürünlerini ve hizmetlerini internet üzerinden satmak ve müşterileriyle yeni yollarla iletişim kurmak isteyen KOBİ’lere yönelik öneriler ve ipuçları içeriyor.

“Küçük İşletme Kaynak Merkezi”, küçük işletmelere ve hizmet sundukları topluluklara yardımcı olmak ve konuyla ilgili farkındalığı artırmak adına COVID-19 ile ilgili hızlı, kolay ulaşılabilir ve doğru bilgileri içermenin yanı sıra, işletmelerin süreci başarıyla yönetmek ve zorlukları yenmek adına hemen bugün alabileceği önlemleri de paylaşıyor. Bu önlemler ve önerilerden bazıları şöyle:

  • Güvende ve bilgi sahibi olmak
  • Müşterilerinizle iletişimde kalmak
  • Çevrimiçi etkinlikler düzenlemeye çalışmak
  • Bir müşteri hizmetleri planı hazırlamak
  • Sık sorulan soruların (SSS) bir listesini sunmak
  • Facebook Grupları üzerinden benzer işletmelerle bağlantı kurmak

Merkezde aynı zamanda işletmelerin ve müşterilerinin bağlantı halinde ve gelişmelerden haberdar kalmalarını sağlayabilecek tavsiyeler, kaynaklar, hazırlık kılavuzları ve ücretsiz eğitimler de yer alıyor.

Yakın zamanda yaşanan COVID-19 salgını gibi küresel sağlık krizi durumlarında özellikle küçük işletmelerin büyük risk altında olduklarını dile getiren Facebook Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Bölge Başkan Yardımcısı Derya Matraş, şöyle dedi: “Dünyayı birbirine daha yakın bir yer haline getirme misyonuyla hareket eden bir teknoloji şirketi olarak, küresel çapta önemli bir sağlık sorunuyla mücadele ettiğimiz bu dönemde bize de önemli görevler düştüğüne inanıyoruz. Facebook olarak, sunduğumuz teknoloji ve ürünler sayesinde bireylerin COVID-19 salgını sürecinde aileleriyle ve arkadaşlarıyla daha iyi bağlantı kurabildiklerini gördük. Platformlarımız, bu süreçte müşterileriyle online üzerinden bağlantı kurmaya devam etmek isteyen işletmelere de önemli kolaylıklar sunuyor. Biz de, ülkemizdeki –özellikle küçük ve orta ölçekteki işletmelere– bu süreci her seviyede en kolay şekilde atlatmaları için onlara ihtiyaç duydukları kaynakları sunmak ve onları desteklemek amacıyla ‘Küçük İşletme Kaynak Merkezi’mizi Türkçe olarak kullanıma sunduk. Biliyoruz ki, hizmet verdikleri toplulukların birer parçası olan KOBİ’ler bu zor dönemde beklenmeyen zorluklarla karşılaşabilirler; ancak, platformlarımız üzerinden bu zorlukları en aza indirmek için elimizden geleni yapacağız.”

“Küçük İşletme Kaynak Merkezi”, Facebook’un koronavirüsü salgınına karşı attığı son adımlardan biri. Bu zor dönemde Facebook’un insanları nasıl koruduğu ve bilgilendirdiği ile ilgili daha faza bilgi almak için, Facebook Newsroom’da yayınlanan bu yazıyı okuyabilirsiniz
Paylaş
Facebook Covid-19 Derya Matraş ş

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.