• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Felece müşteri deneyimi ve e-ticaret teknolojileri alanındaki liderliğini Mirakl ile güçlendiriyor
Felece müşteri deneyimi ve e-ticaret teknolojileri alanındaki liderliğini Mirakl ile güçlendiriyor

Felece müşteri deneyimi ve e-ticaret teknolojileri alanındaki liderliğini Mirakl ile güçlendiriyor

ICT Media ICT Media
21 Eylül 2021 00:00
Paylaş

BT sektöründe uzun yıllara varan tecrübesi ile müşterilerine uçtan uca teknoloji ve SAP çözümleri sunan Felece, hem B2B hem de B2C işletmelerin çok hızlı bir şekilde pazaryerlerini kurmaları için altyapı sağlayan Mirakl'ın iş ortağı oldu. 40 ülkede faaliyet gösteren Mirakl’ın Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) bölgesindeki iş ortakları arasında yerini alan Felece, kendi pazaryeri platformlarını oluşturmak isteyen şirketlere teknoloji uzmanlığı ve danışmanlık hizmeti sunmaya başladı.

Günümüzün dijitalleşen dünyasında işletmeler kendi kurumsal pazaryerlerini oluşturarak satış kanallarını genişletmeye ve kârlı bir şekilde büyümeye devam ediyor. 2020’de çevrimiçi pazaryerleri tüm çevrimiçi satışların %62’sini oluştururken, dünya genelinde toplam 2,67 trilyon ABD dolarlık hacme ulaştı. Kurumsal pazaryerlerinin büyüme oranı ise e-ticaret sektörünün toplam büyüme oranından iki kat fazla oldu. Türkiye'de de e-ticaret hacmi 2019 yılına göre yüzde 66 artış göstererek 226 milyar 200 milyon liraya yükseldi. Toplam e-ticaret içindeki perakende ticaretin payı ise yüzde 64’e ulaştı.

Teknoloji şirketi Felece, Türkiye’de B2B ve B2C hizmet veren şirketlerin dünyaya açılarak işlerini büyütmeleri hedefiyle Mirakl ile iş birliği yapan Türkiye’deki öncü teknoloji şirketlerinden biri oldu. Dünyada 40 ülkede 300’ü aşan müşterisine pazaryerlerini kurmaları için servis olarak yazılım (SaaS) hizmeti sunan unicorn girişim Mirakl’ın EMEA Bölgesi kapsamında iş ortakları arasına giren Felece,  Türk şirketlerine ve işletmelere küresel rekabette yerlerini almaları için lisans ve danışmanlık hizmeti verecek. SAP’nin Müşteri Deneyimi (Customer Experience) alanında Türkiye’de en büyük iş ortağı olan Felece, Türkiye’nin en büyük SAP Müşteri Deneyimi (Customer Experience) projesi, dünyada ise uçtan uca tüm SAP Customer Experience ürünlerinin kullanıldığı ilk projelerden biri olan Eczacıbaşı Yapı Ürünleri'nin Vitramax projesi ile yetkinliğini globale taşıdı.

“Türkiye'yi Avrupa'nın önde gelen pazarlarından biri haline getireceğiz”

Türkiye’de şirketlerin rekabette öne çıkmalarını kolaylaştıracaklarını söyleyen Felece Genel Müdürü Oğuz Kaya, “Dünya, teknolojik yenilikler ve artan dijitalleşme ile yeni bir ekonomik dönemden geçiyor. Mirakl platformu da ‘her şey, her zaman, her yerde’ anlayışıyla yeni bir çıta belirleyerek iş yapma şeklimizi değiştiriyor. SAP’nin müşteri deneyimi çözümlerinde Türkiye’deki en büyük iş ortağı olarak Mirakl ile yaptığımız bu iş birliği bizi hem gururlandırdı hem de heyecanlandırdı. Bu alanda Mirakl’ı da çözüm ailemize ekleyerek konumumuzu güçlendirmeyi hedefliyoruz. Bu tecrübemizi ve teknoloji uzmanlığımızı şimdi de Türk şirketlerinin pazaryerlerini açmaları, dünyaya açılmaları ve hedeflerine ulaşmaları için kullanacağız. Pazaryeri projelerini 3 ila 6 ay içinde özel bir altyapı gerekmeden, en hızlı şekilde tamamlıyoruz. Mirakl ile kendi pazaryerleri açmayı hedefleyen Türk şirketlerini rekabette güçlendirmeyi global pazarda daha kısa sürede iş hedeflerine ulaştırmayı amaçlıyoruz.” dedi.

Paylaş
Felece e-ticaret Mirakl teknoloji gündemi bilişim gündemi teknoloji haberleri bilişim haberleri Oğuz Kaya

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkiye telekomünikasyon sektörü büyüklüğü 407,4 milyar TL’ye ulaştı
Türkiye telekomünikasyon sektörü büyüklüğü 407,4 milyar TL’ye ulaştı
2 Ekim 2025 16:25
Ruanda’nın en büyük bankasının dijital dönüşümü,  GTECH’e emanet
Ruanda’nın en büyük bankasının dijital dönüşümü, GTECH’e emanet
2 Ekim 2025 14:32
PwC, Tüketicinin Sesi Küresel Araştırması 2025’i yayınladı
PwC, Tüketicinin Sesi Küresel Araştırması 2025’i yayınladı
2 Ekim 2025 14:31
KVKK'dan Veri Sorumlularına Yeni Muafiyet Düzenlemesi: Kapsam Genişledi
KVKK'dan Veri Sorumlularına Yeni Muafiyet Düzenlemesi: Kapsam Genişledi
2 Ekim 2025 10:54
Sektörün Bölgesel Zirvesi: Veri Merkezleri Yol Haritası Çiziliyor
Sektörün Bölgesel Zirvesi: Veri Merkezleri Yol Haritası Çiziliyor
2 Ekim 2025 10:13
Yandex, Türkiye’nin kahve arama trendlerini açıkladı
Yandex, Türkiye’nin kahve arama trendlerini açıkladı
1 Ekim 2025 15:42
ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EYLÜL 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.