• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Fujitsu; Avrupa, Ortadoğu, Hindistan ve Afrika pazarlarında servis odaklı büyüyecek
Fujitsu; Avrupa, Ortadoğu, Hindistan ve Afrika pazarlarında servis odaklı büyüyecek

Fujitsu; Avrupa, Ortadoğu, Hindistan ve Afrika pazarlarında servis odaklı büyüyecek

ICT Media ICT Media
4 Mart 2019 00:00
Paylaş

Fujitsu, geçtiğimiz Ekim ayında duyurusunu yaptığı gibi iş modelini katma değerli servis ve çözümlere olan pazar beklentilerine uyumlu hale getirmek için yakın vadeli adımlar atmaya karar verdi. Bu adımlar, Fujitsu’nun EMEIA bölgesindeki (Avrupa, Orta Doğu, Hindistan ve Afrika) kilit sektörlerde ve pazarlardaki operasyonel performansını, karlılığını ve rekabetçiliğini artırmak amacıyla hizmet odaklı bir şirkete dönüşümünün bir parçası olarak atılmaktadır.

EMEIA’daki ticari faaliyetlerinin kapsamlı bir tahlilinin sonuçlarına ve ticari olarak büyüme kararına odaklanan Fujitsu, bölgedeki müşterileri için katma değerli hizmetlerin ve çözümlerin geliştirilmesi, entegrasyonu ve operasyonuna yönelik bir adım daha atmayı planlıyor. Sonuç olarak Fujitsu, kaynaklarını hizmet odaklı büyümesini destekleyen EMEIA pazarlarında yoğunlaştıracak. Bu ülkeler Avusturya, Belçika, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Almanya, İrlanda, Lüksemburg, Hollanda, Polonya, Portekiz, Rusya, İspanya, İsveç, İsviçre ve İngiltere'dir. Bu ülkelerde, Fujitsu, eksiksiz bir servis, çözüm ve ürün portföyü sunmaya devam edecektir. Fujitsu ayrıca, hizmet odaklı büyüme, gelecekte ihtiyaç duyulacak becerilere yatırım ve iyileştirilmiş operasyonel performansının bir araya gelmesiyle bu ülkelerdeki işlerini daha da güçlendirmeyi planlıyor.

EMEIA'daki diğer ülkelerde, Fujitsu kanal odaklı bir modele geçiyor. Fujitsu, mevcut kanal ortakları ağını güçlendirecek ve müşterilerine ürün ve ürünle ilgili hizmetleri barındıran portföyünü sunmaya devam edecektir. Şu anda, Fujitsu’nun EMEIA bölgesindeki ürünle ilgili faaliyetlerinin yüzde 80’i kanal tabanlı gerçekleşmektedir. Bu geçiş sürecinde müşteriler ve iş ortakları için sorunsuz bir geçiş sağlanacaktır. Fujitsu, bu geçiş sırasında etkilenen çalışanları için sosyal olarak kabul edilebilir çözümler bulmaya kararlıdır. Planlanan önlemler ile ilgili tüm safhalar çalışanları temsil eden kuruluşlarla istişare edilerek hayata geçirilecektir.

Fujitsu, küresel müşterilerine olan bağlılığının eksiksiz devam edeceğini vurguluyor

Fujitsu küresel müşterilerine olan taahhütlerinin eksiksiz devam edeceğini yeniden belirtiyor. Fujitsu, EMEIA bölgesinin tamamında küresel müşterilerine hizmet vermeye devam edecek. Fujitsu’nun Küresel Hizmet Sunumu işlemleri bu değişikliklerden etkilenmeyecektir ve Hindistan’daki devam eden varlığı da olmak üzere küresel ağdan çalışmaya devam edilecektir.

Bunlara ek olarak Fujitsu, ServiceNow uygulamasını kullanmaya ve Norveç'te kilit servis müşterilerine doğrudan hizmet vermeye devam edecektir. SEVP ve Fujitsu EMEIA Başkanı Duncan Tait “Operasyon modelimizi geliştirmek için attığımız bu adım ile Fujitsu'nun hizmet odaklı bir yapıya daha fazla odaklanma imkanı olacaktır. Gelişen iş modelimiz ile müşterilerimizin bulundukları her yerde en iyi şekilde hizmet vermeye devam edeceğiz. Yaptığımız operasyonel değişiklikler yapısal maliyetlerimizi düşürmemize yardımcı olarak Fujitsu’nun müşterilerine yönelik oluşturduğu hizmet ve çözümlerin gelecekte de sürekliliğinin bir güvencesi olacak. Bu kararlarımız ayrıca hissedarlarımıza ve çalışanlarımıza da uzun vadede sürekli değer katacak” dedi. Orta Avrupa Başkanı ve Kıdemli Başkan Yardımcısı Rupert Lehner, “Fujitsu’nun güçlü kanal iş ortağı ağı, EMEIA bölgesindeki ürün portföyümüzün pazara ulaştırılması için mevcutta da kullandığımız ana yöntemimizdir. Bu attığımız adımı, Fujitsu ürünlerinin ve ürünle ilgili hizmetlerin dağıtımını güçlendirmek için uzun süredir devam eden ortaklıklar üzerine inşa ediyoruz ve sofistike bir kanal ekosistemine daha fazla yatırım yapıyoruz. Bu dönüşüm, Fujitsu için uzun vadede ürün işine katkıda bulunacaktır ”dedi.

Paylaş
Fujitsu EMEIA Duncan Tait

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Dijital Dönüşümde Dev Adım: Türk Telekom ile Fiber Optik Protokolü İmzalandı
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Dijital Dönüşümde Dev Adım: Türk Telekom ile Fiber Optik Protokolü İmzalandı
11 Temmuz 2025 13:57
Sabahattin Ali’nin Hücresi Sinop Cezaevi’nde dijital teknolojiyle canlanıyor
Sabahattin Ali’nin Hücresi Sinop Cezaevi’nde dijital teknolojiyle canlanıyor
11 Temmuz 2025 12:55
OBASE, Ar-Ge projelerini ticarileştirdi, gündeminde üretken yapay zeka var
OBASE, Ar-Ge projelerini ticarileştirdi, gündeminde üretken yapay zeka var
11 Temmuz 2025 12:51
KKTC’nin Dijital Geleceği Türk Telekom’a Emanet!
KKTC’nin Dijital Geleceği Türk Telekom’a Emanet!
11 Temmuz 2025 12:42
Şekerbank ve NarPOS iş birliğiyle  işletmelere ücretsiz e-adisyon yazılım hizmeti ayrıcalığı
Şekerbank ve NarPOS iş birliğiyle işletmelere ücretsiz e-adisyon yazılım hizmeti ayrıcalığı
10 Temmuz 2025 20:00
OpenAI ve Perplexity’den Google’a büyük rekabet: Yapay zekâ destekli yeni nesil web tarayıcıları geliyor
OpenAI ve Perplexity’den Google’a büyük rekabet: Yapay zekâ destekli yeni nesil web tarayıcıları geliyor
10 Temmuz 2025 13:28
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.