• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi "En İyi Çağrı Merkezi" seçildi
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi "En İyi Çağrı Merkezi" seçildi

ICT Media ICT Media
11 Kasım 2020 00:00
Paylaş

Garanti BBVA, dünyanın en saygın çağrı merkezi organizasyonlarından biri olan Contact Center World tarafından Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesinde 2 ödüle birden layık görülerek "En İyi Çağrı Merkezi" ve "En İyi Müşteri Hizmetleri" kategorilerinde birinci oldu. Bu yıl 15'inci kez gerçekleştirilen Contact Center World Awards, her yıl onlarca ülkeden yüzlerce çağrı merkezini bir araya getiriyor ve tüm dünyada sektörün en iyilerini belirliyor.

Konuyla ilgili bilgi veren Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu, "Garanti BBVA'nın en yoğun iletişim kanalı olan Müşteri İletişim Merkezimiz, müşterilerimizin ihtiyaçlarını, anında, etkin ve doğru analiz ederek; kaliteli ve istikrarlı hizmet vermeye odaklanıyor. Müşterilerimizle kurduğu her etkileşimde, verilen hizmetin içerik ve kalitesinde fark yaratan Müşteri İletişim Merkezimiz, müşteri deneyimini güçlendirmeye devam ediyor. Müşterilerimizde oluşan memnuniyetin öneminin bilinciyle; hızlı, kolay ulaşılabilir ve ilk temasta çözüm odaklı hizmetler sunmaya öncelik veriyoruz. Dolayısıyla, Müşteri İletişim Merkezimizin, dünyanın en saygın çağrı merkezi organizasyonlarından Contact Center World tarafından ödüllere layık görülmesinden çok mutluyuz. Uluslararası bir yarışmada bir kez daha ülkemizi temsil etmiş olmaktan gurur duyuyoruz. Güçlü teknolojik altyapımız ve nitelikli çalışanlarımızın katkısıyla aldığımız ödüller bizi motive ediyor. Müşterilerimizin memnuniyeti ve kusursuz müşteri deneyimi için tüm kanallarımızda en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz." dedi.

Paylaş
Garanti BBVA Contact Center World teknoloji gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

İşNet’ten dakikalık RPA hizmeti: “İşte RPA” ile iş süreçlerinde verimlilik yeni bir boyuta taşınıyor
İşNet’ten dakikalık RPA hizmeti: “İşte RPA” ile iş süreçlerinde verimlilik yeni bir boyuta taşınıyor
12 Mayıs 2025 14:12
CEO'ların %97'si üretken yapay zekadan maddi etki bekliyor
CEO'ların %97'si üretken yapay zekadan maddi etki bekliyor
12 Mayıs 2025 13:29
Siber Güvenliğin Nabzı Elcore Day 2025’te Attı: Yeni Teknolojiler, Yeni İş Birlikleri
Siber Güvenliğin Nabzı Elcore Day 2025’te Attı: Yeni Teknolojiler, Yeni İş Birlikleri
8 Mayıs 2025 17:42
“Yapay Zekâ Yıldızları”nda yeni hedef 55 bin öğrenciye ulaşmak
“Yapay Zekâ Yıldızları”nda yeni hedef 55 bin öğrenciye ulaşmak
8 Mayıs 2025 11:06
Elcore Day 2025: Bilişim Dünyasının Kalbi İstanbul ve Ankara’da Attı
Elcore Day 2025: Bilişim Dünyasının Kalbi İstanbul ve Ankara’da Attı
8 Mayıs 2025 10:49
Şam'da düzenlenen 2025 AI-SYRIA Konferansı, yapay zekada bölgesel vizyonu ortaya koydu
Şam'da düzenlenen 2025 AI-SYRIA Konferansı, yapay zekada bölgesel vizyonu ortaya koydu
7 Mayıs 2025 12:02
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.