• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. GoDaddy, web sitesi trafiğini yeni yılda büyümeye dönüştürmeye yönelik üç ipucu paylaştı
GoDaddy, web sitesi trafiğini yeni yılda büyümeye dönüştürmeye yönelik üç ipucu paylaştı

GoDaddy, web sitesi trafiğini yeni yılda büyümeye dönüştürmeye yönelik üç ipucu paylaştı

ICT Media ICT Media
17 Aralık 2020 00:00
Paylaş

Müşterilerin web sitesini trafiğini büyümeye dönüştürmelerinin öneminden bahseden GoDaddy, bu dönüşümü kolay ve etkili bir şekilde gerçekleştirmeye yardımcı olmanın üç yolunu açıkladı.

Dünyanın dört bir yanındaki girişimcilerin online dünyada başarılı olması için gerekli araç ve yardımı sunan GoDaddy, küçük işletme sahipleri için web sitesi trafiğini yeni yılda büyümeye dönüştürmenin üç yolunu paylaştı. Potansiyel müşterileri düzenli müşterilere dönüştürmenin önemine ve atılabilecek adımlara değinen GoDaddy, web sitesi sahiplerinin müşteri tabanının farkında olup mevcut dijital pazarlama kaynaklarını kullanarak elde edebileceği faydalara dikkat çekti.

GoDaddy Türkiye ve MENA Kıdemli Bölge Direktörü Selina Bieber konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Sosyal medyanın ve internetten alışverişin yaygın hale geldiği dönemde, küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin, işlerini online dünyaya taşımak için ihtiyaç duydukları kaynakları sağlayacak online araçları kullanmaları önemli. GoDaddy Hazır Web Sitesi gibi kapsamlı araçlarla, küçük işletme sahipleri ve girişimciler, web sitesi trafiğini büyümeye dönüştürmeye başlamalarına yardımcı olabilecek profesyonel bir web sitesi oluşturabilirler. Bu aracın özelliklerini kullanarak, işlerini yansıtan bir web sitesi oluşturabilir ve yılın en büyük alışveriş dönemlerinden biri yaklaşırken büyümek ve müşteri katılımını artırmak, daha fazla trafik ve etkileşim elde etmek için işletmelerini online dünyada tanıtabilirler.”

İşte GoDaddy’nin küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin web sitesi trafiğini nasıl yeni büyüme fırsatlarına dönüştürebileceklerine dair ipuçları:

İşletmenizi tanıtın

Küçük işletme sahipleri ve girişimciler, web siteleri aracılığıyla daha fazla müşteri çekmek için, web sitelerini sosyal medya ve Google arama sonuçları gibi farklı kanallarda tanıtılabilir. Reklamları ve e-posta haber bültenlerini kullanarak bir web sitesini tanıtmak, işletme sahiplerinin web sitelerine daha fazla potansiyel müşteri çekmelerini sağlayabilir. Güvenilir bir işletme olduklarını göstermelerine yardımcı olması amacıyla, web siteleri için bir SSL sertifikası yüklemek gibi gerekli güvenlik önlemlerini de almaları gerekir. İyi bir web sitesi tasarımına, gerekli güvenlik önlemlerine ve güncellenmiş işletme bilgilerine sahip olmak, küçük işletme sahiplerinin ve girişimcilerin potansiyel müşterilerini geri dönen müşterilere dönüştürmelerine yardımcı olabilir.

Sosyal medyayı aktif olarak kullanın

Sosyal medyanın yaygınlaşması ile küçük işletme sahipleri ve girişimciler markalarını daha geniş kitlelere tanıtma fırsatı yakalar. Web sitelerine müşteri çekmek isteyen küçük işletme sahipleri veya girişimciler, sosyal medya yardımıyla markalarını tanıtabilir. Web sitesi tasarımının yanı sıra, sosyal medya kullanım stratejileri de yeni müşteriler kazanmada ve müşteriyi elde tutmada önemli bir adımdır. İşletmeler için sosyal medya kullanımının merkezinde, müşterilerle bağlantı kurmak ve onlara faydalı, ilginç içerikler sunarak satın alma tercihlerini etkilemek yer alıyor.

Müşterilerinizi yeniden hedefleyin

Yapılan bir araştırmaya göre, müşteriyi elde tutma oranını sadece yüzde 5 artırmak, kârı yüzde 25’ten 95’e çıkarmaya yardımcı olabilir. Web sitesi trafiğini tekrar eden satışlara dönüştürmek isteyen işletmelere yardımcı olmanın birkaç yolu var. Bunlardan en yaygın olanı reklam vermek. Google Ads veya Facebook Ads gibi hizmetleri kullanmak, küçük işletmelerin ve girişimcilerin müşteriyle iletişim kurmalarına ve ihtiyaç duyabilecekleri belirli ürünleri öne çıkarmalarına yardımcı olabilir. GoDaddy E-posta Pazarlamagibi araçlar, işletmelerin müşterilere e-posta kampanyaları aracılığıyla ulaşmalarına yardımcı olabilir ve onlara yeni fırsatlar, ürünler, etkinlikler ve özel teklifler hakkında bilgi vermelerini sağlayabilir. Sınırlı süreli teklifler oluşturmak hem potansiyel hem de mevcut müşterilerinizi çekmenize yardımcı olabilir.

 

Paylaş
GoDaddy Selina Bieber MENA Hazır Web Sitesi teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.