• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Gözümüz hedeflerin ötesinde: Doğuş Teknoloji’den yenilenen marka kimliği
Gözümüz hedeflerin ötesinde: Doğuş Teknoloji’den yenilenen marka kimliği

Gözümüz hedeflerin ötesinde: Doğuş Teknoloji’den yenilenen marka kimliği

ICT Media ICT Media
1 Ekim 2024 16:10
Paylaş

Türkiye’nin önde gelen teknoloji şirketlerinden Doğuş Teknoloji, yenilenen marka kimliği ve “Gözümüz Hedeflerin Ötesinde” sloganıyla, sektör ve müşteri ihtiyaçlarını derin bir anlayışla analiz eden ve sahip olduğu teknoloji uzmanlığı sayesinde müşterisine özel tasarlanmış inovatif bir vizyon sunuyor.

Türkiye’nin öncü teknoloji firmalarından Doğuş Teknoloji, yenilenen marka kimliği   ve “Gözümüz Hedeflerin Ötesinde” sloganıyla teknolojiye, müşteri ihtiyaçlarının ötesine geçenbir vizyonla yaklaşıyor. Teknolojiyi müşterilerin ihtiyaçlarını derinlemesine anlayarak, iç görüye dayalı bir yaklaşımla ele alıyor ve daha yaratıcı, kapsayıcı ve müşterisini anlayan akıllı, yenilikçive kolay çözümler üreterek sektöre ilham vermeye devam ediyor.

Hedeflerin ötesinde: empati odaklı teknoloji stratejisi

Doğuş Teknoloji, teknoloji dünyasındaki rekabetin ötesine geçerek, “The Home of Empathetic Technologists” yaklaşımıyla sektörde fark yaratıyor. Şirket, teknolojiyi yalnızca bir araç olarak değil, insan odaklı bir yenilik ve gelişim fırsatı olarak değerlendiriyor. Müşterilerinin ihtiyaçlarını titizlikle analiz eden şirket, ihtiyaca özel yenilikçi ve yaratıcı çözümler müşterilerine değer katıyor. Bu strateji, Doğuş Teknoloji'yi yalnızca bir teknoloji sağlayıcısı ve geliştiricisi olmasının ötesine geçirerek, insan faktörünü ön planda tutan, duyarlı, empatik, müşteri ve ihtiyaç arasında köprü kurarak, yaratıcılığı yüksek bir çözüm ortağı haline getiriyor.

Bu yaklaşımı destekleyen en önemli unsur ise Doğuş Teknoloji’nin profesyonel çalışanlarını “Empatik Teknolojistler” olarak konumlandırması. Çalışanlar, teknolojiyi yalnızca teknik süreçlerin mükemmelliği olarak değil, aynı zamanda ihtiyacı derinlemesine analiz eden bir perspektiften bakarak ele alıyor, bu doğrultuda farklılaşan çözümler üreterek sektöre değer katıyor. Empati, iç görü, teknik uzmanlık, yaratıcılık, çeşitlilik ve sosyal sorumluluk gibi temel değerleri ile yalnızca bir teknoloji firması olmanın ötesine geçen Doğuş Teknoloji, iş ortakları ve   müşterileriyle   de   teknoloji   ve   insan   arasındaki   bağı   güçlendiren   bir   sinerji   yaratmaya devam ediyor.

Doğuş Teknoloji CEO’su Semih İncedayı, bu stratejik marka dönüşümün ardındaki düşünceyi şu sözlerle özetliyor: “Doğuş Teknoloji olarak, teknolojiyi yalnızca geliştirip sunmuyor; insanı merkezimize alarak, onların hayatına değer katan çözümler üretiyoruz. İş ortaklarımız ve müşterilerimiz hatta onların da müşterileri için her dönem yenilikçi teknolojilere ve projelere imza atan sektörün öncü şirketlerinden biri olarak, marka değerimize yatırım yapmayı oldukça önemsiyoruz.  Bu noktada yenilenen kimliğimiz, çalışanımıza, müşterimize ve sektöre değer katma vizyonumuzun bir yansımasını temsil ediyor. Bu dönüşüm, yalnızca görsel bir yenilik değil; aynı zamanda şirketimizin bakış açısının da bir yansımasıdır. Sektörlerin ihtiyaçlarını derinlemesine analiz edip, ihtiyacı teknolojiyle ortaya koyup; müşterilerimize akıllı, yenilikçi, kolay çözümler sunmaya çalışmakla da yetinmeyip onları sürekli daha ileriye taşıyabilme vizyonu ile hareket ediyoruz. Bunu marka söylemlerimizde ve görsel dünyamızda daha net biçimde ifade etmek istedik. Doğuş Teknoloji olarak yenilenmenin enerjisini tüm iş süreçlerimizede yansıtarak başarılı işlere imza atmaya devam edeceğiz.

Paylaş
Doğuş Teknoloji The Home of Empathetic Technologists Semih İncedayı

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

140 Milyon Yılda Sadece 1 Saniye Sapıyor: Yeni Nesil Atom Saati Tanıtıldı
140 Milyon Yılda Sadece 1 Saniye Sapıyor: Yeni Nesil Atom Saati Tanıtıldı
20 Mayıs 2025 14:13
 Çalışanların yüzde 55'i işlerini sürdürmek için yapay zekaya muhtaç
Çalışanların yüzde 55'i işlerini sürdürmek için yapay zekaya muhtaç
20 Mayıs 2025 12:11
Google, yapay zekanın enerji ihtiyacını karşılamak için üç nükleer santral kuruyor
Google, yapay zekanın enerji ihtiyacını karşılamak için üç nükleer santral kuruyor
19 Mayıs 2025 12:13
Dijital İnsan Kaynakları yazılımı platformu İdenfit, çözümlerini İngiltere’de dünya pazarına sundu
Dijital İnsan Kaynakları yazılımı platformu İdenfit, çözümlerini İngiltere’de dünya pazarına sundu
15 Mayıs 2025 17:36
Influencer pazarlamasını yapay zekâ ile optimize eden Winfluencer, İTÜ ARI Teknokent’ten yatırım aldı
Influencer pazarlamasını yapay zekâ ile optimize eden Winfluencer, İTÜ ARI Teknokent’ten yatırım aldı
15 Mayıs 2025 16:23
AgriGO.AI ile çiftçiye yapay zeka desteği
AgriGO.AI ile çiftçiye yapay zeka desteği
15 Mayıs 2025 15:28
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.