• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. hiBoost, fikir aşamasındaki girişimleri şaha kaldırıyor!
hiBoost, fikir aşamasındaki girişimleri şaha kaldırıyor!

hiBoost, fikir aşamasındaki girişimleri şaha kaldırıyor!

ICT Media ICT Media
19 Nisan 2022 00:00
Paylaş

Girişimcilik ekosisteminin tecrübeli isimleri tarafından hayata geçirilen girişim geliştirme stüdyosu hiBoost, henüz fikir aşamasındaki startup’lara A’dan Z’ye rehberlik ediyor. İlk girişim geliştirme programına mikrobirikim ve mikroyatırım uygulaması Yancep ile başlayan hiBoost, şimdi de sosyal astroloji ağı Karma’ya yatırım yaptı.

Girişimcinin ihtiyaç duyabileceği tüm bileşenleri bir araya getiren yüksek etki platformu High Impact World – hiWorld çatısı altında bulunan 4 yapıdan biri olan girişim geliştirme stüdyosu hiBoost’un çok erken aşama girişimleri markajına aldığının altını çizen hiBoost CEO’su Bora Şahinoğlu, şöyle konuştu: “Fikir aşamasındaki girişimlerin yolculuklarına eşlik ederek, hayallerini gerçeğe dönüştüren bir girişim geliştirme stüdyosu olarak erken aşama girişimlerin kapı kapı dolaşıp fikirlerine inanan insanları bulmaya çalıştıkları döneme son veriyoruz. hiBoost bünyesinde finansal yatırımın ötesinde kazanan iş modeli gerçekleştirmek önceliğimiz. İlk çalışmamıza mikrobirikim ve mikroyatırım uygulaması Yancep ile başladık. Bugün bu yolculuğumuza Karma’yı da dahil etmekten dolayı mutluyuz ve gururluyuz.” Hedeflerinin geleceğin unicorn’larını çok erken aşamada keşfetmek olduğuna vurgu yapan Şahinoğlu “hiBoost olarak şimdiye dek 2 girişime yatırımımızı tamamladık. 2022 yılı sonuna kadar toplam 8 girişime yatırım yapmanın yanında 5 yıl içinde de 80’in üzerinde girişimi bir sonraki aşamaya taşımayı hedefliyoruz. Girişimlerin ihtiyaçlarını tespit ederek; özel stratejiler geliştirme, ihtiyaç duydukları iş ağını oluşturma ve kazanan bir iş modeli haline gelme noktasında rehberliğimizi sürdüreceğiz” dedi.

“Astrolojik uyumu dijitale taşıyoruz”

Karma’nın Kurucu Ortağı Miraç Mutlu İspir ise şunları söyledi: “Son yıllarda Amerika ve Latin ülkelerinde spiritüel bir deneyim fırsatı sunan ‘mistik uygulamalar’ oldukça popüler hale geldi. Henüz yerleşik bir oyuncusu bulunmayan ve hızlı büyüme vaat eden bu kategori özelinde Türkiye de büyük bir potansiyel barındırıyor. Tam da bu noktada Karma olarak astrolojik uyumu dijitale taşıyoruz. Bu kapsamda bireyleri astroloji ışığında bir araya getirmeyi hedefliyoruz. Karma’nın merkezinde astrolojinin temelini oluşturan doğum haritaları bulunuyor. Üye olmak için uygulamayı indirdikten sonra kullanıcıların doğum yeri ve doğum saati bilgilerini girmeleri yeterli oluyor. Böylece üyelerin doğum haritası anında oluşturuluyor. Kullanıcıya, kendisine benzeyen profildeki eşleşme istekleri sunulurken, üyeler eşleştiği kişi hakkında astrolojik tüyolar alma şansına sahip oluyor. Standart eşleşmeler yüzdelik uyum oranıyla belirtilirken, ’Ruh Eşi’ ve ‘Ruh İkizi’ gibi özel eşleşmeler de bulunuyor. Karma ekibi olarak henüz Türkiye pazarında tanımlanmamış bu kategoriyi hiBoost ile beraber hayata geçirmekten dolayı çok mutluyuz. Aldığımız bu yatırımla Türkiye’nin yanı sıra farklı ülkelerde de büyümeyi hedefliyoruz.”

Paylaş
Bora Şahinoğlu hiBoost Karma Yancep

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.