
ICT Media
13 Ocak 2016 10:01
Huawei, Las Vegas’ta gerçekleştirilen CES 2016 Teknoloji Fuarı kapsamında, Tüketici Ürün Grubu’ndaki dikkat çekici büyüme rakamlarını açıkladı ve bir önceki yılın aynı dönemi ile karşılaştırarak, güncel verileri katılımcılarla paylaştı. Buna göre; Huawei’nin 2015 yılı karı 20 milyar doların üzerine çıkarak, 2014’e kıyasla %70 oranında arttı. Huawei 2015’te 108 milyon akıllı telefon sevkiyatına da imza atarak, geçen yılın aynı dönemine göre bu alanda %44’lük bir büyüme sağladı.
Huawei’nin 2014 yılında %65 olan marka bilinirliği oranının, 2015’te %75 oranına yükseldiğini açıkladı.
Huawei 2016’da farklı sektörlerin önde gelen temsilcileriyle amiral gemisi ürünleri, akıllı evler ve bulut teknolojileri konularında iş ortaklıklarını sürdüreceğini açıkladı.
Bilişim Kategorisinin En Yenileri