• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Huawei Tüketici Elektroniği Grubu ‘En İyi Müşteri’ deneyimini sunuyor
Huawei Tüketici Elektroniği Grubu ‘En İyi Müşteri’ deneyimini sunuyor

Huawei Tüketici Elektroniği Grubu ‘En İyi Müşteri’ deneyimini sunuyor

ICT Media ICT Media
23 Ekim 2019 00:00
Paylaş

Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu, Şikayetvar.com kullanıcılarının marka deneyimlerini analiz ederek oluşturduğu istatistiklere göre Cep Telefonu kategorisinde müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan marka oldu. 2017'den beri sıralamada ilk 3'te yer alan Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu, bu yılın üçünü çeyreğinde de en iyi marka unvanına layık görüldü.

Şikayetvar.com tarafından yapılan değerlendirmeye göre Huawei, Müşteri Memnuniyeti, Teşekkür Oranı ve Marka Bağlılığı alt segmentlerinde birinci oldu. 59,8 Tüketici Deneyimi Puanı alan Huawei, genel ortalamada da tüm diğer markaları açık farkla geride bırakarak birinciliğini pekiştirdi.

Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Seth Wang yaptığı açıklamada, "Türkiye'deki tüketicilerin son derece dinamik, detaycı ve hassas bir aidiyet duygusu var. Aldığımız birincilik de Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu'nun Türkiye'deki operasyonlarında, bu aidiyet duygusuna özveri ile karşılık verdiğini işaret ediyor. Bugün pazarda sadece teknolojiyi geliştirmek değil, satışı gerçekleşen ürünün arkasında durabilmek de son derece kritik bir başarı faktörü. Huawei Esentepe Servis Merkezi'ne ek olarak, 19 Ekim tarihinde İstanbul Kadıköy'de açtığımız Teknik Servis Merkezi ile hem müşteri sorunlarını hem de teknoloji severlerin satın alma ihtiyaçlarını, müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutarak karşılamaya ve çözüm sunmaya devam edeceğiz" dedi.

Paylaş
HUAWEI Türkiye Şikayetvar.com Tüketici

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.