• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. HUAWEI, Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması'nda sektöründe lider seçildi
HUAWEI, Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması'nda sektöründe lider seçildi

HUAWEI, Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması'nda sektöründe lider seçildi

ICT Media ICT Media
10 Kasım 2020 00:00
Paylaş

HUAWEI Tüketici Elektroniği Grubu, Fast Company dergisi tarafından 16 sektör özelinde gerçekleştirilen, “Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi” marka değerlendirmesinde, elektronik sektörünün en iyisi olarak ilk sırada yer aldı.

Fast Company dergisi tarafından, 16 sektörde 5 bin 300 kişiyi kapsayan ve 15 bin 73 markanın değerlendirilmesiyle gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi’nin elektronik sektöründeki lideri HUAWEI Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu oldu.

Türkiye özelinde ilk kez gerçekleştirilen müşteri deneyimi araştırmasını ve HUAWEI’nin liderliğini değerlendiren, HUAWEI Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Seth Wang, şu ifadelere yer verdi: “Artan rekabetle birlikte, müşteri deneyimi konusu, gitgide daha fazla önem kazanıyor. Müşteri beklentileri de bu dinamiğin bir parçası olarak dönem dönem değişimler gösteriyor. Marka olarak tüm ülkelerde olduğu gibi Türkiye’de de ürünlerimizin tüketicilerimize en yüksek memnuniyet düzeyini sağlamasını hedefliyoruz. Ürünlerimizi satın alan kullanıcılar, sadece alırken değil, kullanım döneminde de HUAWEI’nin desteğini hissediyorlar. Bizler de günden güne artan dijital ve fiziksel servislerimizle tüketicilerimize en iyi deneyimi yaşatmayı önemli bir görev olarak görüyoruz. Bu çabalarımızın karşılığında sektöre liderlik eden bir marka olarak konumlanmak bizler açısından da memnuniyet verici. Bu tür ödülleri şirketimiz açısından, daha iyisini yapmak üzere bir motivasyon olarak görüyoruz. Tüketicilerimize de bu deneyimi bu denli olumlu şekilde yansıttıkları için teşekkür ediyoruz.”

Turkcell Global Bilgi tarafından, Bahçeşehir Üniversitesi’nden Dr. Nihat Tavşan ve Yeditepe Üniversitesi’nden Doç. Dr. Can Erdem danışmanlığında gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi’nin saha çalışması, 20 Ağustos 2020-6 Eylül 2020 arasında gerçekleştirildi. Türkiye’de farklı sektörlerde hizmet veren markaların, müşteri gözünden, müşteri deneyimi olgunluk düzeylerinin ölçülmesini amaçlayan çalışmanın sonucunda, Türkiye’nin bu alandaki ortalaması yüzde 72,7 olarak saptandı. 2019 yılındaki saha araştırmasında bu sonuç yüzde 69 olarak saptanmıştı.

Paylaş
Huawei Fast Company Turkcell Global Bilgi teknoloji gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Türkiye'deki startup yatırımları, 2025'in 3. çeyreğinde 234,6 milyon ABD doları seviyesine gerçekleşti
Türkiye'deki startup yatırımları, 2025'in 3. çeyreğinde 234,6 milyon ABD doları seviyesine gerçekleşti
24 Kasım 2025 17:04
Hopi ve Bitaksi’den stratejik iş birliği
Hopi ve Bitaksi’den stratejik iş birliği
22 Kasım 2025 14:18
TÜBİSAD ve Softtech İş Birliğiyle Hatay’a 27. Teknolojik Eğitim Sınıfı
TÜBİSAD ve Softtech İş Birliğiyle Hatay’a 27. Teknolojik Eğitim Sınıfı
21 Kasım 2025 13:50
Yandex Maps İstanbul Metrosunda En İyi Vagonu Buluyor
Yandex Maps İstanbul Metrosunda En İyi Vagonu Buluyor
20 Kasım 2025 17:27
Apsiyon'dan Yeni Dönem: Aareon Group'a Satış
Apsiyon'dan Yeni Dönem: Aareon Group'a Satış
20 Kasım 2025 17:24
Panasonic, Otonom Fabrika Vizyonunu Productronica 2025'te gerçeğe dönüştürüyor
Panasonic, Otonom Fabrika Vizyonunu Productronica 2025'te gerçeğe dönüştürüyor
20 Kasım 2025 17:22
ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.