• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. HUAWEI, Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması'nda sektöründe lider seçildi
HUAWEI, Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması'nda sektöründe lider seçildi

HUAWEI, Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması'nda sektöründe lider seçildi

ICT Media ICT Media
10 Kasım 2020 00:00
Paylaş

HUAWEI Tüketici Elektroniği Grubu, Fast Company dergisi tarafından 16 sektör özelinde gerçekleştirilen, “Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi” marka değerlendirmesinde, elektronik sektörünün en iyisi olarak ilk sırada yer aldı.

Fast Company dergisi tarafından, 16 sektörde 5 bin 300 kişiyi kapsayan ve 15 bin 73 markanın değerlendirilmesiyle gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi’nin elektronik sektöründeki lideri HUAWEI Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu oldu.

Türkiye özelinde ilk kez gerçekleştirilen müşteri deneyimi araştırmasını ve HUAWEI’nin liderliğini değerlendiren, HUAWEI Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Seth Wang, şu ifadelere yer verdi: “Artan rekabetle birlikte, müşteri deneyimi konusu, gitgide daha fazla önem kazanıyor. Müşteri beklentileri de bu dinamiğin bir parçası olarak dönem dönem değişimler gösteriyor. Marka olarak tüm ülkelerde olduğu gibi Türkiye’de de ürünlerimizin tüketicilerimize en yüksek memnuniyet düzeyini sağlamasını hedefliyoruz. Ürünlerimizi satın alan kullanıcılar, sadece alırken değil, kullanım döneminde de HUAWEI’nin desteğini hissediyorlar. Bizler de günden güne artan dijital ve fiziksel servislerimizle tüketicilerimize en iyi deneyimi yaşatmayı önemli bir görev olarak görüyoruz. Bu çabalarımızın karşılığında sektöre liderlik eden bir marka olarak konumlanmak bizler açısından da memnuniyet verici. Bu tür ödülleri şirketimiz açısından, daha iyisini yapmak üzere bir motivasyon olarak görüyoruz. Tüketicilerimize de bu deneyimi bu denli olumlu şekilde yansıttıkları için teşekkür ediyoruz.”

Turkcell Global Bilgi tarafından, Bahçeşehir Üniversitesi’nden Dr. Nihat Tavşan ve Yeditepe Üniversitesi’nden Doç. Dr. Can Erdem danışmanlığında gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi’nin saha çalışması, 20 Ağustos 2020-6 Eylül 2020 arasında gerçekleştirildi. Türkiye’de farklı sektörlerde hizmet veren markaların, müşteri gözünden, müşteri deneyimi olgunluk düzeylerinin ölçülmesini amaçlayan çalışmanın sonucunda, Türkiye’nin bu alandaki ortalaması yüzde 72,7 olarak saptandı. 2019 yılındaki saha araştırmasında bu sonuç yüzde 69 olarak saptanmıştı.

Paylaş
Huawei Fast Company Turkcell Global Bilgi teknoloji gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Pyhton ile yapay zeka eğitiminde 34 kadın daha mezun oldu
Pyhton ile yapay zeka eğitiminde 34 kadın daha mezun oldu
16 Ekim 2025 18:11
"5G'de abone başı en yüksek kapasite kullanım hakkına sahip olduk"
16 Ekim 2025 15:35
MongoDB, Mobil Desteğini Sona Erdirdi: Couchbase’e Geçme Zamanı
MongoDB, Mobil Desteğini Sona Erdirdi: Couchbase’e Geçme Zamanı
16 Ekim 2025 14:44
TCL ve F-Secure İşbirliği: Bağlantı Çözümlerine İleri Düzey Siber Güvenlik Entegre Ediliyor
TCL ve F-Secure İşbirliği: Bağlantı Çözümlerine İleri Düzey Siber Güvenlik Entegre Ediliyor
16 Ekim 2025 14:41
Türk Girişimi AirCar’dan Rekor: Uçan Arabaya Bir Haftada 100 Ön Sipariş
Türk Girişimi AirCar’dan Rekor: Uçan Arabaya Bir Haftada 100 Ön Sipariş
16 Ekim 2025 14:39
SAP ve Wtech İşbirliğiyle 34 Genç Kadın Yapay Zeka Uzmanı Yetişti
SAP ve Wtech İşbirliğiyle 34 Genç Kadın Yapay Zeka Uzmanı Yetişti
16 Ekim 2025 14:36
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.