
IdeaSoft, Google Analytics'in son sürümü GA4'ü e-ticaret yazılımına hızla entegre etti. GA4 ile IdeaSoft e-ticaret siteleri kullanıcılarına daha hedef odaklı ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunarken, müşterilerin yeni ve gelişmiş analiz aracının tüm avantajlarından yararlanmalarını sağlıyor.
Ideasoft, Google Analytics'in son sürümü olan ve kullanıcıların web sitelerindeki davranışları hakkında detaylı bilgi sağlayan GA4 teknolojisini e-ticaret yazılımlarına entegre etti. IdeaSoft bu güncelleme ile birlikte e-ticaret yapan müşterilerinin satış stratejilerini geliştirirken, kullanıcıların davranışlarını ve etkileşimlerini daha geniş bir çerçevede gözlemleyerek üst düzey raporlama alabilecekleri avantajlı özellikler sunuyor.
IdeaSoft GA4 entegrasyonuyla SEO avantajı sağlıyor
GA4'ün etkinlik tabanlı izleme özelliği ile IdeaSoft'un sağladığı SEO özellikleri birleştirildiğinde, e-ticaret siteleri için güçlü bir kombinasyon ortaya çıkıyor. IdeaSoft'un otomatik URL tanımlama, hızlı sayfa yükleme kod yapısı ve mobil uyumlu sayfalar gibi SEO özellikleri, e-ticaret sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü artırmada büyük rol oynarken, IdeaSoft'un GA4'ü e-ticaret yazılımlarına entegrasyonu, müşterilerin bu yeni ve gelişmiş analiz aracının tüm avantajlarından yararlanmalarını sağlıyor. GA4'ün getirdiği gelişmiş özellikler ve IdeaSoft'un sağladığı SEO avantajları, e-ticaret sitelerinin kullanıcılarına daha iyi hizmet sunmalarını, işlerini büyütmelerini ve daha fazla müşteri kazanmalarına da katkı sunuyor.
Pazarlama stratejilerinde büyük önem taşıyor
GA4 ve özelliklerini değerlendiren IdeaSoft CEO’su ve TOBB E-ticaret Meclis Üyesi Seyhun Özkara, “GA4'ün izleme ve raporlama yetenekleri, e-ticaret sitelerinin SEO performanslarını ve stratejilerini sürekli olarak değerlendirmelerini ve iyileştirmelerini sağlıyor. Bu, daha yüksek organik trafiğin elde edilmesine ve dolayısıyla daha fazla müşteri kazanılmasına da yardımcı oluyor. Bunun yanı sıra IdeaSoft tarafından sunulan kolay entegrasyon özelliği sayesinde, işletmeler internet sitesini kolaylıkla GA4 sürümüne yükseltebilir ve ziyaretçilerinin aktivitelerini yakından inceleyebilir. Bu sayede pazarlama stratejileri yapay zekâ tabanlı bu araç sayesinde çok daha pratik şekilde gelişiyor. IdeaSoft'un GA4'ü e-ticaret yazılımlarına entegre etmesiyle, müşterilerimiz daha detaylı analizlere ve bilgilere sahip oluyor. GA4, makine öğrenmesi teknolojisini kullanarak gelecekteki eğilimler ve kullanıcı davranışları hakkında tahminler de yaparken, e-ticaret işletmelerinin, stratejik kararlar alırken daha bilinçli ve bilgiye dayalı olmalarını sağlıyor.” şeklinde konuştu.
E-Ticaret sitelerine GA4’ün katkıları neler olacak?
GA4, e-ticaret sitelerinin kullanıcılarına daha hedef odaklı ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunmalarına yardımcı olacak araçlar sağlıyor. GA4'ün makine öğrenme yetenekleri, kullanıcı davranışlarının derinlemesine analizini mümkün kılarak e-ticaret sitelerinin müşteri ihtiyaçlarına daha iyi yanıt vermesine olanak tanır. Bunun yanı sıra, GA4'ün sağladığı cihazlar arası ölçüm yeteneği, müşterilerin farklı cihazlar ve platformlar arasında nasıl geçiş yaptığını izleyerek, daha kesintisiz ve entegre bir kullanıcı deneyimi sunmak için e-ticaret sitelerine yardımcı oluyor.
Google GA4 sürümünün öne çıkan özellikleri
Google GA4, gelişmiş özellikleri ve detaylı analitik yetenekleri ile dijital dünyada devrim yaratacak güçte. GA4, web siteleri ve mobil uygulamalar için çapraz platform ölçüm yeteneğini, kullanıcı merkezli raporlamayı ve makine öğrenmesiyle gelişmiş tahmin analizlerini birleştiriyor. GA4, web ve mobil uygulamalar arasında geçişleri ölçme yeteneğine sahip olurken, e-ticaret işletmelerinin, kullanıcıların davranışlarını ve etkileşimlerini daha geniş bir çerçevede gözlemlemelerini sağlar. GA4, kullanıcı davranışlarını ve etkileşimlerini anlama yeteneğini geliştiren kullanıcı merkezli raporlamalar da sunarken, e-ticaret işletmelerinin, kullanıcı deneyimini iyileştirmek için gereken bilgilere erişmelerini sağlar.