• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Influencer pazarlamasını yapay zekâ ile optimize eden Winfluencer, İTÜ ARI Teknokent’ten yatırım aldı
Influencer pazarlamasını yapay zekâ ile optimize eden Winfluencer, İTÜ ARI Teknokent’ten yatırım aldı

Influencer pazarlamasını yapay zekâ ile optimize eden Winfluencer, İTÜ ARI Teknokent’ten yatırım aldı

ICT Media ICT Media
15 Mayıs 2025 16:23
Paylaş

Sosyal medya içerik üreticileriyle markalar arasında güvenilir, ölçülebilir ve veriye dayalı işbirlikleri kurulmasını sağlayan Winfluencer, İTÜ ARI Teknokent’in yatırım desteğiyle hem teknolojisini geliştirmek hem de küresel açılımını hızlandırmak üzere önemli bir adım attı. Bugün itibarıyla FMCG, kozmetik, turizm, tekstil, gıda ve küçük ev aletleri gibi farklı sektörlerden 50’nin üzerinde büyük marka ile çalışan Winfluencer, toplamda 80’den fazla müşteriye hizmet veriyor. 4 ajansla stratejik iş birliği sürdüren girişimin platformunda binlerce influencer aktif olarak kampanyalara katılıyor.

İlk adımlarını İTÜ Çekirdek Kuluçka Merkezi’nde atan girişim, 2022 yılında Türkiye’nin en büyük girişimcilik etkinliği olan Big Bang Startup Challenge’da sahne alarak top 20 girişim arasına girme başarısı gösterdi. 2023 yılı itibarıyla İTÜ ARI Teknokent’in ileri aşama girişimcilik merkezi İTÜ Magnet’te yer almaya başlayan Winfluencer, yatırımın yanı sıra uluslararasılaşma hedefleri doğrultusunda da önemli adımlar atıyor. Bu yıl, İTÜ ARI Teknokent’in globalleşme programı Innogate’in Almanya keşif haftasına katılarak Avrupa pazarındaki ilk temaslarını kuran Winfluencer, şimdi de 19. kez düzenlenecek olan Innogate İngiltere programı kapsamında Londra’ya açılmaya hazırlanıyor. Winfluencer, markaların influencer’larla olan iş birliklerini daha verimli ve sürdürülebilir kılmak için yapay zekadan güç alıyor. Platform; içerik üreticisi eşleştirme, kampanya yönetimi, performans izleme ve başarı tahmini gibi tüm süreci uçtan uca otomatikleştiriyor. Markalar, ihtiyaçlarına en uygun influencer’ları dakikalar içinde belirleyip kampanyalarını başlatabiliyor, süreçleri anlık olarak takip edebiliyor. Sistem aynı zamanda içeriklerin kalitesini analiz eden ve potansiyel etkileşimi önceden tahmin eden algoritmalarla donatılmış durumda. Yapay zekâ ve veri analitiğini pazarlama teknolojileriyle birleştiren Winfluencer, kullanıcılarına şeffaf, hızlı ve sonuç odaklı bir deneyim sunarken; mikro ve makro influencer’lar için de güvenilir bir gelir modeli oluşturuyor. TÜBİTAK destekli Ar-Ge projeleriyle geliştirdiği teknolojiler sayesinde, sadece Türkiye'de değil, küresel pazarda da rekabet edebilir bir platform olma yolunda hızla ilerliyor.

İTÜ ARI Teknokent Genel Müdürü Prof. Dr. Attila Dikbaş yatırım sürecine ilişkin yaptığı açıklamada; “İTÜ ARI Teknokent olarak, teknoloji tabanlı girişimlerin sadece yerel pazarda değil, küresel ölçekte de değer yaratmalarını hedefliyoruz. Çekirdek’ten gelişen yeni fidanların, verimli bir ekosistem içinde büyüyerek nice fidan firmalara ve güçlü teknoloji girişimlerine dönüşmesini istiyoruz. Winfluencer’ın İTÜ Çekirdek’ten başlayıp İTÜ Magnet’e uzanan gelişim yolculuğu ve Innogate programı ile uluslararası sahneye çıkma kararlılığı, bu vizyonun somut bir yansımasıdır. Aldıkları yatırımın, global pazarda rekabet edebilen, teknoloji ihraç eden bir marka olma yolculuklarında önemli bir ivme yaratacağına inanıyoruz. Böylesi güçlü girişimleri desteklemeye devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

Winfluencer Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Funda Yener ise; “İTÜ Çekirdek’te başlayan girişimcilik yolculuğumuz, İTÜ ARI Teknokent’in vizyonu ve bize sunduğu güçlü ekosistem sayesinde, global hedeflere uzanan bir başarı hikayesine dönüştü. Bu yatırımı, yapay zekâ destekli dijital pazarlama platformumuzu uluslararası pazarlara taşımak için değerlendireceğiz. Türkiye’nin teknoloji üreten ve ihraç eden bir ülke olma hedefi doğrultusundaki bu yolda yanımızda olan tüm müşterilerimize, influencer’larımıza, iş ortaklarımıza, yatırımcılarımıza, değerli hocalarımıza, mentörlerimize ve İTÜ ARI Teknokent ekibine teşekkür ederiz. Bu başarı, Winfluencer ekibimizin; Okan Tübek, Doç. Dr. Tuna Çakar, Mehmet Ali Aydemir, Elif Tuğçe Kurt, Pelin Mişe, Ahmet Yıldız, Çağlar Kabaca, Beyza Topçuoğlu, Esra Kiper, Sinan Yıldırım ve Osman Özsoy’un özverili katkılarıyla mümkün oldu.” şeklinde konuştu.

Paylaş
Winfluencer İTÜ ARI Teknokent FMCG İTÜ Magnet Prof. Dr. Attila Dikbaş Funda Yener

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.