• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. İş Bankası'nın kişisel asistanı Maxi, WhatsApp'ta
İş Bankası'nın kişisel asistanı Maxi, WhatsApp'ta

İş Bankası'nın kişisel asistanı Maxi, WhatsApp'ta

ICT Media ICT Media
25 Eylül 2019 00:00
Paylaş

İş Bankası; Google Asistan, Facebook Messenger uygulamalarından sonra şimdi de Maxi'yi WhatsApp uygulamasına entegre etti.

Kişisel asistan Maxi ile WhatsApp uygulaması üzerinden yazışabilmek için İş Bankası'nın 0850 724 0 724 numaralı iletişim numarasını telefon rehberine kaydetmek yeterli. İş Bankası müşterisi olsun olmasın her WhatsApp kullanıcısı, Maxi ile dilediği zaman sohbete başlayabilir, en yakın Şube/Bankamatik sorgulama, mevduat getirisi hesaplama, kampanyalar, kredi hesaplama, kredi kartı bilgileri gibi 500'den fazla konu başlığıyla ilgili sorularına yanıt alabilir.

Geleceğin bankacılığının yapay zekâ teknolojileri ve doğal dil işleme yeteneğine sahip diyalog bankacılığı deneyimi üzerinden ilerleyeceğini öngördüklerini belirten İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Yalçın Sezen, şöyle dedi: "Bankacılık altyapımızı teknolojik gelişmelerle birleştiriyor, teknolojiyi, günlük hayatının büyük bölümünü teknoloji ile iç içe geçiren müşterilerimizin yararına kullanmak için çalışıyor, tüm kanallardan kolay ve kesintisiz bir deneyim sunmak adına doğru tasarıma büyük önem veriyoruz. Yapay zekâ alanında yaptığımız çalışmaların başında gelen Maxi, kısa bir süre içerisinde 4 milyon kullanıcıya ulaştı ve 15 milyonu aşkın soruya cevap verdi. İşCep, Maximum Mobil, Facebook Messenger, Google Asistan'ın ardından WhatsApp uygulaması içerisinde de kullanıcılarla etkileşime başlayan Maxi, bankacılık işlemlerini hızlandırarak günlük hayatı kolaylaştırmaya devam ediyor. Yapay zekâ teknolojisi sayesinde birebir ve tamamen kişiye özel çözümler sunan hizmet deneyimi ile Maxi, bugünün mobil bankacılığı gibi yakın gelecekte en güçlü temas noktası haline gelecek. İlerleyen dönemlerde Maxi'yi ev ve araba asistanlarıyla da entegre etmeyi planlıyoruz."

Paylaş
iş bankası Maxi WhatsApp

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Sağlıkta yeni ufuklar açacak  10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
Sağlıkta yeni ufuklar açacak 10 yenilikçi girişim AZ Lab Sahnesi’nde
28 Haziran 2025 10:29
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
Ankara’da bilişim rüzgarları esti, TEDÜ öğrencileri yine zirveye yerleşti
28 Haziran 2025 10:24
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
Yapay Zeka, Pazarlamanın Yeni Beyni: Kararlar Daha Hızlı, Stratejiler Daha Akıllı
27 Haziran 2025 15:18
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
Vodafone’dan tüm kullanıcılara yapay zeka destekli “Wi-Fi Asistanı
27 Haziran 2025 15:15
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
Felaket Kurtarma Planı Olmayan Şirketler İçin Büyük Tehdit: Veri Kaybı ve Finansal Zarar
27 Haziran 2025 14:02
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
Trend Micro Ürünlerini Kullanmak Çözüme Giden Yolu Kolaylaştırıyor
26 Haziran 2025 15:27
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.