• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Kaspersky, Canalys kanal memnuniyeti karşılaştırmasında iki yıl üst üste birinci oldu
Kaspersky, Canalys kanal memnuniyeti karşılaştırmasında iki yıl üst üste birinci oldu

Kaspersky, Canalys kanal memnuniyeti karşılaştırmasında iki yıl üst üste birinci oldu

ICT Media ICT Media
25 Şubat 2021 00:00
Paylaş

Kaspersky, iş ortağı programının kalitesiyle üst üste iki yıl Canalys Worldwide Vendor Benchmark karşılaştırmasında birinci oldu. Şirket %87,8 ile en yüksek notu elde etti. Kaspersky, böylece bir kez daha sıralamadaki tüm satıcıları geride bırakarak en kanal memnuniyetine sahip siber güvenlik satıcısı unvanını sürdürdü. Dünyaca ünlü bağımsız analiz firması Canalys, Canalys Worldwide Vendor Benchmark ile siber güvenlik dahil olmak üzere çeşitli sektörlerdeki satıcıların kanal yapısını karşılaştırıyor. Karşılaştırma, kanal ortağı programlarının objektif bir karşılaştırması şeklinde gerçekleştiriliyor ve satıcıların bir dizi kilit kategoride nasıl performans gösterdiğini ölçmeyi hedefliyor. Kaspersky, bu yıl kanal programı için 679'un üzerinde yorum aldı. Bu rakam son 12 ayda %588 artış gösterdi. Canalys, son 12 ayda Kaspersky'nin genel performansında bir önceki yıla göre %12'lik artışa imza attığını tespit etti. 2020 Canalys Worldwide Vendor Benchmark'ta Kaspersky, ürün bulunabilirliği ve tedarikinde %91,9 ile en yüksek puanı aldı. Karantina ve COVID-19 kısıtlamaları ışığında şirketlerin ürünlerini bulunabilir tutma yeteneği bu yıl giderek daha önemli hale geldi. Kaspersky, hesap yönetimi etkinliği (%90,1) ve iş yapma kolaylığı (%89,4) açısından da yüksek puanlar aldı.

Yıldan yıla en büyük not artışı Kaspersky'nin kanal çatışmalarını yönetme becerisinde görüldü (%15,1). Geçtiğimiz yıl şirketin pazarlama faaliyetleri eşliğinde olası satış (%14,5) ve ortak hesap yönetimine yönelik etkinliği (%13,8) de yükseldi.

Kaspersky CBO’su Alexander Moiseev, şunları ifade etti: “Kanal memnuniyetinde bir numaralı siber güvenlik tedarikçisi olarak üst üste ikinci kez kendimizi ispatladık. Son iki yıldır aldığımız bu başarı, Kaspersky United iş ortaklığı programına yaptığımız yatırımın sonucunu yansıtıyor. Ortaklarımızın karlılığını artırmak ve yeni gelir akışları artırmalarına yardımcı olmak için desteğe ihtiyaç duyduklarının farkındayız. Bu nedenle iş ortaklığı programımızı bunu mümkün kılacak araçları sağlamak üzere geliştirdik. Canalys Worldwide Vendor Benchmark, iş ortaklarımıza programımıza güven veriyor ve Kaspersky United'da aldıkları yüksek hizmet kalitesini temsil ediyor.” 

Kaspersky United Programı, şirketin yeni iş ortaklarına ulaşma ve mevcut iş ortaklarını daha büyük avantajlarla destekleme misyonunun bir parçası olarak 2019 yılı başında hayata geçirildi. Kaspersky United, iş ortaklarının uzmanlıklarından para kazanmalarına, Kaspersky ile çalışarak daha fazla ödüle ulaşmalarına ve daha fazla uzmanlık, eğitim ve pazarlama fırsatları elde etmelerine yardımcı oluyor. Kaspersky, Canalys'in bölgesel kanal tanıma programlarında da en üst dereceyi elde etti vec’da üst üste ikinci kez şampiyon statüsüne layık görüldü (%86,3). Kaspersky ayrıca, şirketin ürün kullanılabilirliği ve tedariki (%91) ve hesap yönetiminin etkinliği (% 89) açısından maksimum puanı alarak Canalys EMEA Vendor Benchmark 2020'de bir numaraya yerleşti.

Paylaş
Kaspersky Canalys Worldwide Vendor Benchmark  Canalys Alexander Moiseev Kaspersky United Programı teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
ESB Genel Kurulu’nda Dijital Gelecek Şekillendi: Hedef, Yerli ve Güvenli Altyapı
4 Haziran 2025 11:25
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
TeamSense ile sürekli geribildirim, anlık aksiyon alma imkânı
3 Haziran 2025 17:25
Yatırımda yapay zekâ dönemi
Yatırımda yapay zekâ dönemi
3 Haziran 2025 17:21
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
SAP, iş odaklı yapay zekayla şirketlerin çalışma yöntemlerini yeniden tasarlıyor
3 Haziran 2025 17:17
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
Şirketlerin yüze 92’si müşteri deneyimini dijitalleştirerek rekabette öne geçmeye odaklandı
3 Haziran 2025 17:15
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
150 bin dolarlık ‘Mektup’ yatırımı
3 Haziran 2025 17:11
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.