
Dijital baskı sektörünün önde gelen kuruluşlarından Lidya Grup, ilk dokuz ayda makine satışlarında dolar bazında geçen yılın iki katına ulaşarak dikkat çekici bir büyüme kaydetti. Xerox, Keundo, Flora, Duplo, JWEI ve Epson gibi global markaların Türkiye temsilcisi olan Grup, bu büyümesini yeni markaların ve ürün ailesindeki derinleşmenin getirdiği ilave iş hacmine bağlıyor.
Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, bu başarıyı değerlendirerek, yılın son çeyreği için de pozitif beklentiler içinde olduklarını belirtti. Öz, Keundo, JWEI ve Flora gibi üç yeni global markanın eklenmesi ve Xerox'un yeni ürünlerinin etkisiyle 2025 yılında da makine satışlarında en az iki kat büyümeyi hedeflediklerini ifade etti.
Grup, dijital baskı alanında mikro işletmelerden büyük sanayi kuruluşlarına kadar geniş bir yelpazeye uçtan uca çözümler sunarak sektördeki liderliğini pekiştiriyor.
Lidya Grup, teknoloji ve çözümlerini sergilemek üzere Ekim ayında SIGN İstanbul 2025 Fuarı'na katıldı ve 22-25 Ekim tarihleri arasında düzenlenecek Avrasya Ambalaj 2025 Fuarı'nda da temsil ettiği markalarla yer alarak sektöre yön veren aktör olma pozisyonunu sürdürecek.