
LinkPlus mobil güvenlik yazılım çözümleri sunan MobileIron’ın Türkiye’deki yetkili tek distribütörlü olarak iş ortakları ağını büyütüyor. 2015’te Redington kuruluşları arasına giren LinkPlus, katma değerli çözümleriyle MobileIron’ın Türkiye’deki pazar payını artırmayı hedefliyor.
LinkPlus Yazılım ve Güvenlik Ürünleri İş Birim Yöneticisi Onur Demirel, genellikle mobil cihazlar üzerinden gelen tehditlerin kurumlar tarafından göz ardı edildiğini ve MobileIron’ın özellikle mobil cihazlar üzerinden gelen tehditlere karşı çözüm üreterek kurumların daha güvenli hale gelmesi için çalıştığını vurguluyor.
Her alanda kurumsal mobilite için güvenlik çözümleri üreten MobileIron’ın Kurumsal Mobil Cihaz Yönetimi (EMM-Enterprise Mobility Management) ve Mobil Tehdit Koruması (MTD – Mobile Threat Defense) olmak üzere iki ürün ailesi bulunuyor. EMM ürün ailesinde donanım üreticisi ve işletim sisteminden bağımsız olarak tüm taşınabilir cihazların yönetimi, kontrolü ve güvenliği sağlanıyor. Bunun yanı sıra mobil cihazların fiziksel yönetimi de dahil olmak üzere kurulu olan tüm uygulamaların ve kurumsal bilginin/sistemlerin stabil ve güvenli bir şekilde çalışması hedefleniyor. Ek olarak bu çözüm kurumsal mobil cihazları GDPR(KVKK)/ISO gibi global regülasyonlara da %100 uyumlu hale getiriyor.
MTD ürün ailesi ise, günümüz siber saldırılarına karşı mobil cihazların akıllı bir şekilde korunmasını hedefliyor. EMM ürün ailesi ile birleştiği zaman MTD mobil cihazlara çok katmanlı bir güvenlik çözümü sunuyor. Bu çözüm makine öğrenimi ve yapay zekâ gibi ileri seviye teknolojileri bünyesinde barındırıyor. MTD ekstra bir kuruluma veya kullanıcı etkileşimine ihtiyaç duymadan etkinleştirilebiliyor.
MobileIron’ın global olarak düzenlediği ve dünyanın çeşitli seçkin ülkelerinde iş ortakları ve müşterileriyle bir araya gelerek ürünleri ve vizyonu hakkında bilgi paylaştığı “Partner Kickoff” etkinlikleri kapsamında 27 Mart Çarşamba günü İstanbul’da Four Seasons Otel’de bir toplantı gerçekleştirdi. MobileIron yöneticilerinin katıldığı etkinliğin ilk bölümü şirketin Türkiye’deki iş ortakları için gerçekleştirilirken, ikinci yarısında ise sunulan çözümler hakkında mevcut ve potansiyel müşterilere sunumlar yapılarak ürünler hakkında daha detaylı bilgiler verildi.