
ICT Media
16 Şubat 2017 00:00
Uygulama yazılımcısı Logo Yazılım, 2016 yılında kaydettiği %48’lik büyümeyle kuruluşundan bu yana en yüksek satış gelirine ulaştı.
Logo Yazılım’ın FAVÖK’ü (Faiz Amortisman ve Vergi Öncesi Kâr), yüksek kârlılığın etkisiyle %60 artış göstererek 86 milyon TL oldu. Net kârını %14’lük artışla 45 milyon TL’ye çıkaran Logo, geçtiğimiz yıl satın aldığı Romanya’da yerleşik Total Soft şirketi hariç, %27 seviyesinde gelir büyümesi gerçekleştirdi. Ar-Ge’ye büyük önem veren Logo’nun bu alandaki yatırımlarının toplam gelirlerine oranı ise %35 seviyesinde oldu.
2016’da hedeflerini iki kez yukarı yönde revize ettiklerini, buna rağmen yılı hedefler doğrultusunda tamamladıklarını belirten Logo Yazılım İcra Kurulu Başkanı M. Buğra Koyuncu, “Gelirlerimiz son 5 yılda 6 katına çıktı ve kârlılığımız çok daha fazla arttı. Bu başarıyı, uyum içinde çalışan birimlerimizle, kullanıcılarımızın ihtiyaçlarını doğru tespit ederek inovatif çözümler üretmemize borçluyuz. 800’den fazla iş ortağımız ve 5.000 kişinin üzerindeki ekosistemimizle, Türkiye’nin hemen her noktasındaki KOBİ’lere dokunabilmek en önemli gücümüz” dedi.
Bilişim Kategorisinin En Yenileri