• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Bilişim
  3. Mayen, Müşteri İlişkileri Yönetimiyle e-ticaretin kalbinde
Mayen, Müşteri İlişkileri Yönetimiyle e-ticaretin kalbinde

Mayen, Müşteri İlişkileri Yönetimiyle e-ticaretin kalbinde

ICT Media ICT Media
17 Ağustos 2021 00:00
Paylaş

E-ticaret sektörünün 2020 yılında yüzde 85 oranındaki rekor büyümesiyle yeni online tüketiciler, e-ticaret markaları için büyük önem taşımaya başladı. Dünyanın ve Türkiye'nin önde gelen markaları için çağrı merkezi ve teknoloji temelli BPO hizmeti sağlayıcısı Mayen'in CEO'su Soner Cesur, “E-ticaret sektörü pandemiyle birlikte en çok büyüyen sektör haline geldi. Bu büyümeyle birlikte Mayen olarak bizler de 2020 Mart ayından itibaren toplam 16 milyon e-ticaret müşterisiyle görüştük ve e-ticaret sektöründe yüzde 100'lük bir hacim artışı sağladık” açıklamalarıyla birlikte Mayen'in e-ticaret sektöründeki başarılarının altını çizdi.

Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği'nin 2021'in ilk çeyreğinde açıkladığı 400 milyar TL ciro hedefinde, ikinci çeyrek sonuna yaklaşılıyor. 2020 yılında yüzde 85 büyüyen e-ticaret sektörü, 250 milyar TL'lik bir hacme ulaşmıştı. 2021 itibarıyla 100 binin üzerinde KOBİ, online satış kanallarında yer almaya başladı. Pandeminin de etkisiyle büyüyen e-ticaret sektörü, pazar hacmini yükseltmesinin yanında tüketici tarafındaki birçok tabuyu da ortadan kaldırdı. Bankalararası Kart Merkezi'nin açıkladığı verilere göre pandemi döneminin ilk iki ayında 5 milyon kredi kartı ilk kez internet alışverişlerinde kullanıldı. Online alışveriş bugünlerde 18-70 yaş arasındaki farklı ekonomik segmentlerdeki tüketicilere hitap ediyor. E-ticaret sektörü, hız kesmeden pazarını büyütmeye ve müşteri sayısını arttırmaya devam edecek gibi görünüyor.

Mayen'in e-ticaret sektöründeki hacim artışı yüzde 100

Markaların sürdürülebilir bir dijital varlık göstermesi doğru müşteri ilişkileri yönetiminden geçiyor. Birçok global e-ticaret markasına çağrı merkezleri ve teknoloji temelli BPO hizmetleri sağlayan Mayen'in CEO'su Soner Cesur, “E-ticaret sektörü pandemiyle birlikte en çok büyüyen sektör haline geldi. Bu büyümeyle birlikte Mayen olarak bizler de 2020 Mart ayından itibaren 2021 yılının ilk yarısına kadar toplam 16 milyon e-ticaret müşterisiyle görüştük ve müşteri memnuniyeti sağladık. E-ticaret sektörü müşterilerimize inbound müşteri hizmetleri, outbound müşteri hizmetleri, whatsapp chat, veri girişi, teknik destek ve seller support gibi birçok farklı hizmet sunuyor ve uçtan uca tüm kanallarda destek veriyoruz. En iyi müşteri deneyimini sağlarken e-ticaret sektörüne yeni adım atan tüketicilerin kalıcı olmasını da sağlıyoruz. 2019 yılı verilerine oranla 2020 yılında, e-ticaret sektöründe verdiğimiz hizmette yüzde 100'lük bir hacim artışı gerçekleştirdik. 2021 çağrı hacmi değerlerimiz daha yılın ilk yarısında 2020 değerlerini ikiye katladı. 12 farklı dilde 41 farklı şehirden evden çalışma modeli ile yürüttüğümüz operasyonlarımızla e-ticaret kampanya dönemlerinin en yoğun gününde 48 binden fazla çağrı alarak müşterilerimizin sorularına cevap verdik ve onlar için çözüm ürettik. Dünyanın en yüksek müşteri memnuniyeti sunan hizmet sağlayıcısı olma hedefimiz doğrultusunda müşterilerimizin memnuniyetini en üst düzeye çıkarma ve satış rakamlarını artırma konusunda başarılarımızı sürdüreceğiz” açıklamalarında bulundu.

Paylaş
Mayen Soner Cesur Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği kobi Bankalararası Kart Merkezi teknoloji haberleri bilişim haberleri teknoloji gündemi bilişim gündemi

Bilişim Kategorisinin En Yenileri

Siber Güvenliğin Nabzı Elcore Day 2025’te Attı: Yeni Teknolojiler, Yeni İş Birlikleri
Siber Güvenliğin Nabzı Elcore Day 2025’te Attı: Yeni Teknolojiler, Yeni İş Birlikleri
8 Mayıs 2025 17:42
“Yapay Zekâ Yıldızları”nda yeni hedef 55 bin öğrenciye ulaşmak
“Yapay Zekâ Yıldızları”nda yeni hedef 55 bin öğrenciye ulaşmak
8 Mayıs 2025 11:06
Elcore Day 2025: Bilişim Dünyasının Kalbi İstanbul ve Ankara’da Attı
Elcore Day 2025: Bilişim Dünyasının Kalbi İstanbul ve Ankara’da Attı
8 Mayıs 2025 10:49
Şam'da düzenlenen 2025 AI-SYRIA Konferansı, yapay zekada bölgesel vizyonu ortaya koydu
Şam'da düzenlenen 2025 AI-SYRIA Konferansı, yapay zekada bölgesel vizyonu ortaya koydu
7 Mayıs 2025 12:02
İstanbul'da
İstanbul'da "META Summit 2025": Yapay zeka ve teknoloji odaklı gelecek vizyonu masaya yatırıldı
7 Mayıs 2025 11:57
10. Verimlilik Proje Ödülleri Sahiplerini Buldu
10. Verimlilik Proje Ödülleri Sahiplerini Buldu
7 Mayıs 2025 11:53
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.